trawa

Autor Wątek: Ściana płaczu....  (Przeczytany 2448 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JJ

  • Gość
Ściana płaczu....
« dnia: Grudzień 18, 2005, 02:22:04 pm »
Ściana płaczu....

Proponuję umieszczać tu co smakowitsze kąski z głupot które ludzie wypisują w kwestii zasad...

Ku pamięci, przestrodze i krotochwili...

Zacznę od siebie, żeby nie było....


Pytanie Swinga - Sformułowanie w tytule tematu...
Czy jest Panika od zagonienia po breaku?

Odpowiedź JJ

Cytat: "JaceK Jedynak"


Czy mógłbys wjeszcze raz zadac pytanie?
Może się nie rozumiemy?
Panika na break - 6 cali
Panika za uciekający \ zagoniony oddział 4 cale + większy US.

Jaki był stan faktyczny?
Pytanie niejasne.


Chyba juz rozumiem.

Większość "gra jak GAV" i "zagania w miejscu" - jeśli wygrywający starcie rzuci więcej niz uciekający.

Teoretycznie, "zgodnie z literą RB" powinno sie najpierw uciec na powiedzmy  4 cale, potem zagonić - czyli złapac w zasięgu paniki dla oddziału z BSB jeśli US zagonionego był większy.

Teraz OK?





Post Golusa...
JJowi  zaczyna coś świtać... Ale powoli....


Cytat: "JaceK Jedynak"
Cytat: "Anonymous"
Nie ma paniki za zagoniony oddzial po poscigu wynikajacego z combatu. Zrodlo: brak zrodla :).

Poprostu czegos takiego nie ma.
Marek


No nie ma. :!:

Ale ja i tak nie wiem o co chodziło Swingowi.  :roll:

Jak napisze to odpowiem.


He - he - dopiero teraz przeczytałem tytuł tematu...... :oops:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


Komentarz Swinga (JJ ciągle apeluje by czytać ze zrozumieniem... :roll: )

Cytat: "Swingu"
No i wszystko jasne.

I kto tu nie umie czytać?
;)


 


Ekhm... :roll:

Offline M.T.

Ściana płaczu....
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 18, 2005, 05:22:47 pm »
Mam coś podobnego, ze starej kwestii zasad:

Cytat: "bigees"
pytanie o centigory - maja zasade move through woods, czyli ida pelna para i tu pytanie - co jesli zdecyduje sobie przemarszowac przez lasek, a w srodku lasku jest mag lub inny bohater przeciwnika lub jego oddzial?
wg mnie powinno sie to potraktowac jako accidental charge, a wy co o tym myslicie?


Cytat: "b_sk"
Żeby zaszarżować musisz zadeklarować, a nie możesz bo nie widzisz.


Cytat: "bigees"
 
Cytat: "b_sk"

Żeby zaszarżować musisz zadeklarować, a nie możesz bo nie widzisz.


wiec co? zatrzymuje sie przed nim?
troche bez sensu. a jak gonisz przeciwnika i wpadniesz w inny oddzial, to jest szarza, a nie deklarowales jej przeciez...


Cytat: "b_sk"
Cytat: "bigees"

Cytat: "b_sk"

Żeby zaszarżować musisz zadeklarować, a nie możesz bo nie widzisz.



wiec co? zatrzymuje sie przed nim?...  


Dokładnie. Gonienie i overrun mają swoje zasady, które bynajmniej do marszu się nie odnoszą, chociażby dlatego, że nad tym drugim masz pełną kontrolę, a nad dwoma pierwszymi nie.


Cytat: "bigees"
Cytat: "b_sk"



Dokładnie. Gonienie i overrun mają swoje zasady, które bynajmniej do marszu się nie odnoszą, chociażby dlatego, że nad tym drugim masz pełną kontrolę, a nad dwoma pierwszymi nie.



a jest do tego jakis faq albo sedziowskie uscislenie?




Cytat: "b_sk"
Nazywa się ono Rulebook i jest tam napisane, że nie szarżujesz jak nie zadeklarujesz.  ;)Takie wałki to można pump wagonem uskuteczniać, ale zdecydowanie nie centigorami.  ;)


Boskie. :D

Chyba te dwa ostatnie posty dodam sobie do podpisu... :D
Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga"
"Apeluję: nie schodźmy poniżej pewnego poziomu"
"Za górami, za lasami, za dolinami
Pobiły sie dwa skaveny sztyletami.
Hej skaveny, nie bijta sie,
Szary Prorok gdy to widzi zaraz wkurza sie!"

 

anything