Autor Wątek: Zdobycie BSB  (Przeczytany 1763 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline logan347

Zdobycie BSB
« dnia: Grudzień 19, 2005, 07:19:41 pm »
"Nie do końca...
Mianowicie - jeżeli walczysz tylko z BSB i zabijasz go w walce - to ok, zdobywasz sztandar. Jeżeli natomiast BSB ginie w walce, ale inne oddziały VC jeszcze walczą, to sztandar nie jest zdobyty - pada na glebę i jest zadeptany. Walczyłeś jeszcze turę z generałem VC i z regonem zombich, więc nie mogłeś go zdobyć."


Powyzsze to wypowiedz mm z tematu o turnieju w Rzeszowie.

Czy tak jest rzeczywiscie? Czy moze wystarczy tylko zabic BSB w walce(no i oczywiscie jakis nasz unit musi ja przezyc)
Vamoss Valencia !!!!!

Jankiel

  • Gość
Zdobycie BSB
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 19, 2005, 07:43:19 pm »
Wystarczy zabić albo zagonić.

Offline wojo

Zdobycie BSB
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 28, 2005, 08:36:03 pm »
A czy w sytuacji kiedy BSB stoi w regimencie, w którym jest dodatkowo zwykły sztandarowy, to przy ucieczce obydwaj gubią sztandary?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline pingus

Zdobycie BSB
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 28, 2005, 08:56:28 pm »
Cytat: "wojo"
A czy w sytuacji kiedy BSB stoi w regimencie, w którym jest dodatkowo zwykły sztandarowy, to przy ucieczce obydwaj gubią sztandary?

BSB sztandaru nie gubi... zabijasz (przez zagonienie lub bezp. w walce) i masz, innej drogi nie ma. ;)
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

Offline logan347

Zdobycie BSB
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 28, 2005, 09:15:54 pm »
Jak to nie gubi. Wystarczy pogonic oddzial zeby zdobyc sztandar, nie trzeba przecie dogonic

Nie zauwazylem ze masz na mysli BSB
Vamoss Valencia !!!!!

Offline Hargrim

Zdobycie BSB
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 28, 2005, 09:23:00 pm »
Czy jeżeli zabije BSB, a regiment zbrejkuje w następnej rundzie to mam sztandar BSB, czy nie?

Offline pingus

Zdobycie BSB
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 28, 2005, 09:29:04 pm »
Cytat: "Hargrim"
Czy jeżeli zabije BSB, a regiment zbrejkue w następnej rundzie to mam sztandar BSB, czy nie?

Tak.
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

Offline Piotr 'Szmaja' Szmajewski

Zdobycie BSB
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 02, 2006, 03:29:51 am »
yo!


Nie ma punktow za sztandarowego armijnego, ktory zginal w walce wrecz jezeli stal w oddziale, ktory nie zostal zlamany (nawet jezeli nie stal w tym oddziale i walczyl osobno). Punkty w tym przypadku zostana zdobyte jezeli w turze jego smierci, oddzial przeciwnika byl w stanie "pogonic" oddzial w ktorym stal ten BSB.

Czyli gut tak jak w temacie o turnieju w Rzeszowie.

A dla tych co nie wiedzia nie istnieje cos takiego jak +100p za zabicie sztandaru bitewnego :D
url=http://www.rogaty-szczur.prv.pl]
www.rogaty-szczur.prv.pl[/url]

Offline Piotr 'Szmaja' Szmajewski

Zdobycie BSB
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 02, 2006, 03:32:06 am »
Cytat: "pingus"
Cytat: "Hargrim"
Czy jeżeli zabije BSB, a regiment zbrejkue w następnej rundzie to mam sztandar BSB, czy nie?

Tak.


W nastepnej rundzie??? A niby czemu?
url=http://www.rogaty-szczur.prv.pl]
www.rogaty-szczur.prv.pl[/url]

Offline sAddamiec

Zdobycie BSB
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 02, 2006, 06:32:12 pm »
Bo BSB wystarczy zabic, zeby go przejac
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D

Offline Buszman

Zdobycie BSB
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 02, 2006, 07:41:54 pm »
nieprawda nie wystarczy zabic BSB zeby go przejac... trzeba jeszcze wygrac ta walke wrecz... i to tak, zebys mogl gonic.. :P skomplikowane, ale tak jak mowi Szmaja.. :)
ale Szmaja sie pomylil.. bo jesli... walczyl po jednej stronie z np. Black Knightami(ale nie w oddziale, tylko osobno) i zostal zabity przez lorda np. bretonskiego.. a mimo wszystko Black knighci wygrali to punkty za tego BSB sa liczone dla gracza bretonskiego.. :)
w ksiazce z zasadami jest to opisane.. tzn przejecie BSB odnosi sie bezposrednio do sztandaru oddzialowego.. :)
url=http://www.masterblaster2007.prv.pl][/url]www.masterblaster2007.prv.pl

Offline sAddamiec

Zdobycie BSB
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 02, 2006, 09:26:52 pm »
Faktycznie moj blad, palnalem glupote :oops:
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D