Klub XIII Kohorta ma zaszczyt zaprosić na turniej :
" O 2 takich co Kohortę chcieli podbić"TERMIN - 7.01.2006 (SOBOTA)
MIEJSCE : Restauracja MOTO STAJNIA ( na przeciwko OBI , obok Kartodromu ) ul Fordońska 116
REGULAMIN :
- wstęp 10 zł ( Klubowicze XIII Kohorty 8 zl )
- na miejscu będzie można kupić coś do zjedzenia lub picia w końcu to pubu-restauracja
- gramy turniej par
- LIMIT MIEJSC - 20 PAR
- można łączyć armie złe z dobrymi poza tymi , które maja hate na siebie
- nie można grać w sojuszu 2 takimi samymi armiami
- gramy :
a.) 2x1250 - 2 graczy 2 różne armie
b.) 2x1250 - 1 gracz 2 różne armie
c.) 2500 - 1 gracz 1 armia z tym , że armia ta ma takie restrykcje - do 4 herosów ( nie można brać lordów) , 3+ core , 4 special , 2 rare
- Armie sa wobec siebie "friendly" tzn jedna wywoluje panikę w drugie. Nie można natomiast przyłączać bohaterów jednej armii do regimentów drugiej. Nie korzystamy z przerzutu od BSB sojusznika, ani Ld jego generała. Nie można rzucać czarów na jednostki sojusznika.. Magowie mogą generować kości dla magów sojusznika. Można łączyć dowolną kombinację armii, za wyjątkiem zestawów tej samej "rasy" np Sylvania + VC, lub Archaon's Horde + HoC, Cult of Slaanesh + DE itp. BoC, HoC i DL to osobne armie i mozna je laczyc ze soba pod warunkiem, ze kazda z nich sklada sie w calosci z mortali, demonow lub beastmenow. Wyjatek stanowia warhounds i chaos spawn, ktore moga pojawiac sie w obu armiach.
- gramy 3 Bitwy ( 6 tur lub 2h 45 min )
- rozpiski należy zgłaszać na adres ziemko_@poczta.onet.pl do 5 stycznia(osoby , które prześlą w wyznaczonym terminie poprawną rozpiskę bedą miały doliczone 2 punkty do generalnej klasyfikacji )
- turniej zaliczany jest do Rankingu Generalskiego
www.cytadela.pl ( osoby które posiadaja swoje konta proszone są o podanie nr identyfikacyjnych przy zgłaszaniu się ) oraz Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach Limited - RoR oraz DoW dopuszczone za wyjątkiem jednostek zajmujących sloty herosa ( w przypadku jakiś specyficznych oddziałów spytajcie mnie )
- gramy wg. Rulebooka , wszystkich errat , dire wolfów i uściśleń sędziowskich
- Proxy zostaną dopuszczone , ale w niewielkich ilościach...
- Sędziować będę ja ( w przypadku nieparzystej liczby graczy będzie grał Gajowy - w przypadku parzystej będzie ze mna sędziował )
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd... ) , w przypadku gdy ktoś przegnie posypią sie punkty karne
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary, pure of heart itp. liczymy standardowo, po za tym wszystkie bitwy traktowane są jako Pitched Battle.
- gramy na stołach 72'’ na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne, w rogu każdego stołu znajdować się będą rysunki ustaiwenia terenów z podanymi wymiarami ( tym razem sam sie tym zajme i beda ) WE muszą odstawic lasy na swoje miejsca po zakończeniu gry
- zostanie przeprowadzony test wiedzy , z którego mozna uzyskać maksymalnie 10 punktów, przewidziana jest także ocena malowania ( średnia obu graczy ) :
<50% - 0pkt
>50-75 - 1pkt
75-90 - 2pkt
90-100 - 3pkt
( pomalowane nie oznacza - POBAZGRANE , na zeszłym turnieju takowe armie dostawały max punktów , na tym to już nie przejdzie )
DOKŁADNOŚĆ POMALOWANIA 0-2 pkty ( 2 pkty zdecydowana większość armii bardzo ładnie pomalowana jest bardzo ładnie z użyciem różnych technik malarskich , 1 pkt to co na 2 pkty tylko , że w mniejszych ilościach , 0 pktów ponakładane podkłady )
WYSIWYG 0-2 pkty ( 2 pkty za wszystko -nie bedziemy sprawdzać czy są DS, 1 kilka , kilkanaście modeli się nie zgadza )
KONWERSJE 0-2 ( 2 pkty za dużą ilość , albo kilka bardziej skomplikowanych , 1 za drobne konwersje )
PODSTAWKI 0-1 ( 1 punkt jeśli wszystkie są pomalowane i część wymodelowana )
DODATKOWE INFORMACJE
- każda armia może zawierać maksymalnie 2 herosów ( poza wyjątkami - gobliny , bretonnia )
- max 3 magow na sojusz (Tomb Prince , Runesmith , Warrior Priest nie są traktowani jako magowie )
- jeden bound spell na sojusz wzięty przez herosa ( wbudowane bound spelle się do tego nie liczą np. treemena ) , oczywiście nie wchodzą w to inkantacje Tkok
HARMONOGRAM TURNIEJU :
Zapisy od godziny 8:00-8.30
I Bitwa 8.30-11:15
II Bitwa 11:30 – 14:15
III Bitwa 14:30-17:15
Ogłoszenie wyników i zakończenie imprezy 17:30 ( musimy wyrobic sie do 18 , bo tje godziny mamy lokal - nie da rady w zaden sposob tego przedluzyc )
- Za przedłużanie będą punkty karne ( tym razem będzie to egzekwowane)
PUNKTACJA
0-300 10:10
301-500 11:9
501-700 12:8
701-900 13:7
901-1100 14:6
1101-1300 15:5
1301-1500 16:4
1501-1700 17:3
1701 -1900 18:2
1901-2100 19:1
2101+ 20:0
SCENARIUSZE
Bitwa I
Wybicie wszystkich bohaterow przeciwnika premiowane jest +3 VP , można je dostać nawet jeśli się przegra .
Bitwa II
Zajęcie 3ech ćwiartek premiowane jest + 3 VP , , można je dostać nawet jeśli się przegra .
Bitwa III
Wybicie przeciwnika co do nogi premiowane jest +3 VP .
OSOBY ZGLOSZONE : ( R przy parze oznacza podeslane rozpy )
1. Andrew Dwarfs & Jose TK R
2. Scorpling WE & Dimmu Sylvania R
3. Silverman TK & Kuba O&G R
4. Szmaja Imperium & Buszmen HE R
5. Blasz DE & Tower Dwarfs R
6. MArcin Sokołowski WE & Mariusz Szkudlarek Dwrfs R
7. Bartosz Majchrowicz HoCH & Łukasz Majchrowicz DE R
8. Paweł Paszek WE & Jakub Paszek HE R
9. Młody Eshin & Kozisyn Slayers R
10. Juzer R