Autor Wątek: Tomb Kings  (Przeczytany 11926 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wste

Tomb Kings
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 20, 2003, 06:51:22 pm »
Cóż : ) Dlatego też daję sobie spokój z Bladziami. : )  Spróbuje Carsteinow i Strigoi.

wste
edwo słoneczko uderzy
W okno złocistym promykiem,
Budzę się hoży i świeży
Z antypaństwowym okrzykiem.
(...)
Niech się ciężarem tym ze mną
Podzieli któryś z rodaków!
Mój Boże ile tam siedzi
Głupich endeckich pismaków.

Tuwim

Offline Łucznik

Tomb Kings
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 20, 2003, 08:02:24 pm »
Szczerze mówiąc ja bym urzył Katapulty,  przeciwko jakij kolwiek kawaleri w fazie magi rtrzelasz na chybił tafił ale w fazie strzelania odległość masz podaną na tacy (oczywiście strzał może się nie udać)
Poza tym armia Khemri ma swoje plusy
*** Na poczatek: Niesamowita ilosc zdolnosci w armii i oddzialach powoduje, ze przeciwnicy nie sa przygotowani do walki z nimi. Przez nieznajomosc tej armii wróg moze przegrac wiele bitew (bez porazki w kampanii promocyjnej).
*** Wyjatkowo niski koszt punktowy jednostek wzbudzajacych strach, oraz ich grup dowodzenia !!!. Wystarczy wygrac o 1 wynik starcia, by najlepsza elita wroga zaczela uciekac. Uzyskujemy to przez mozliwosc stworzenia jednostek z pelnymi trzema szeregami i sztandarem, z dobrym pancerzem (4+), za znikome punkty.
*** Niespodziewany atak w bok wroga dzieki ruchowi wynikajacemu z magii. Wynik starcia z reguly przesadzony.
*** Mozliwosc uzupelniania strat i leczenia ran w kazdej z jednostek. Przy grze turniejowej przedluzajac gre mozna odtworzyc straty w jednostkach.
*** Dzieki magii mozliwosc poruszania sie ze 150% predkoscia (ruch + podwójny ruch za szarze). W wypadku carionów daje to az ... 40".
*** Mozliwosc zaatakowania od spodu z pod ziemi, az 6 jednostkami (na 2000 pkt), co daje mozliwosc zniszczenia magów i machin wroga bez szans na zablokowanie.
** Niesamowita wszechstronnosc ukladania armii - mozna stworzyc tzw. armie typu (moje okreslenia): kloce piechoty, "full" strzelajaca i czarujaca, kawaleryjska, oraz w 75% typu widmo, czy latajaca. Nikt inny tego nie potrafi.
** Przy nastawieniu sie na magie mozliwosc, ze decydujace o grze czary zawsze wyjda. Z góry znane inkantacje. Zbyt duzo czaruja, by móc to skontrowac bez przeogromnej liczby dispel scroli.
** Mozna jej zaufac w bitwie, bo jednostki odporne na panike, a czarodzieje nie popelniaja bledów przy rzucaniu inkantacji. Nie mówiac juz, ze jednostki nie uciekaja.
** Mozliwosc wyjatkowo dokladnego strzelania z katapult (bez pudla przy drugim strzale w rundzie), nie mówiac juz o ich wzbudzaniu paniki.
** Bardzo duza liczba dobrych sztandarów magicznych i mozliwosci ich umieszczenia w jednostkach. Dla starszych graczy jest to pierwszy powód okreslajacy sile armii.
** Bardzo dobre przedmioty magiczne i opcje uzbrajania dowódców w bron dwureczna. Najlepszy przedmiot to ten, który umozliwia latanie (Cloak of the Dunes).
** Zdolnosc do pokonania armii wroga w jednym momencie, dzieki udanemu odpaleniu "skrzyni dusz", lub przynajmniej utrudnianie jej czarowania.
** Ogromna wytrzymalosc i zywotnosc dowódców, oraz jednostek elitarnych. Toughness 4 lub 5 po 3 -5 "zyc" i strach mocno utrudniaja ich wybicie.
* Mozliwosc popsucia taktyki wroga, kiedy z kilku deklaracji szarzy czesc sie nie powiedzie z powodu wzbudzania strachu.
* Mozliwosc ostrzeliwania wroga ogromna iloscia strzal przy znikomym wydatku punktowym (240 strzal za 1000 pkt co runde).
* Lucznicy moga poruszac sie - oddalac sie od wroga - utrzymujac zasieg. Po ruchu do przodu moga strzelac o 4 - 8 cali dalej.
* Mozliwosc czarowania przez nie czarodziejów (Tomb Kings i herosów). I to bez dodatkowego kosztu za zdolnosci czy przedmioty magiczne.
* Zdolnosc pomszczenia bohatera klatwa. Widzialem ginace od tego drogie jednostki jazdy lub szamanów za 350 punktów.
* Wyjatkowa mobilnosc jednostek dzieki zdolnosci - szybka kawaleria, a nade wszystko mozliwosc stworzenia ich tak duzo, by szachowac wroga, wybierajac do ataku

Offline Łucznik

Tomb Kings
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 20, 2003, 08:04:49 pm »
Więc wystarczy jakąś kolwiek jednostke przeciwnika nie odporną na strach zatakować i zabić tylko jednego rzołnieża ( mieć przewage w wyniku walki) a jednostka jest złamana i zbiera się do ucieczki

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 20, 2003, 08:47:29 pm »
Cytat: "Łucznik"
Szczerze mówiąc ja bym urzył Katapulty,  przeciwko jakij kolwiek kawaleri w fazie magi rtrzelasz na chybił tafił ale w fazie strzelania odległość masz podaną na tacy (oczywiście strzał może się nie udać)


Buahaha! Rotfl. A ja bym po prostu strzelał - bez lamerstwa, za to celnie.
I tak trafisz tylko jedną trzecią strzałów więc odległość dużo nie zmienia...
 
Cytat: "Łucznik"
*** Na poczatek: Niesamowita ilosc zdolnosci w armii i oddzialach powoduje, ze przeciwnicy nie sa przygotowani do walki z nimi. Przez nieznajomosc tej armii wróg moze przegrac wiele bitew (bez porazki w kampanii promocyjnej).


Khem - know your enemy.
Ilość zdolności?
Znaczy się undead?
Bo tak się składa, że to jedyna...
A jak działa poszczególna jednostka to co innego - równie łatwe do nauczenia jak u innych armii...

Cytat: "Łucznik"
*** Wyjatkowo niski koszt punktowy jednostek wzbudzajacych strach, oraz ich grup dowodzenia !!!. Wystarczy wygrac o 1 wynik starcia, by najlepsza elita wroga zaczela uciekac. Uzyskujemy to przez mozliwosc stworzenia jednostek z pelnymi trzema szeregami i sztandarem, z dobrym pancerzem (4+), za znikome punkty.


Zaledwie dziewięć punktów za osobnika o prawdopodobnie najgorszych statystykach do walki wręcz i mobilności porównywalnej do kamienia?
Mało???
Co do fear outnumber - po po pierwsze to jeszcze trzeba ten combat wygrać a przy pomocy tych arcytanich szkieletów może się okazać, że oponenta jest więcej i lepiej walczy...
Nie trzeba chyba dodawać, że walczyć będzie się na warunkach przeciwnika...

Cytat: "Łucznik"
*** Niespodziewany atak w bok wroga dzieki ruchowi wynikajacemu z magii. Wynik starcia z reguly przesadzony.


A jak ty sobie wyobrażasz flankowanie wrogiej kawalerii przy pomocy ruchu osiem? (kawaleria) lub, nie daj panie Boże, piechoty?

Cytat: "Łucznik"
*** Mozliwosc zaatakowania od spodu z pod ziemi, az 6 jednostkami (na 2000 pkt), co daje mozliwosc zniszczenia magów i machin wroga bez szans na zablokowanie.


tyle, że zaledwie jedna trzecia figure poleci tam gdzie chcesz... reszta pofrunie (a przy krawędzi to ryzykowne) gdzieś dalej
pominę aspekt wystawiania "sześciu jednostek" (z tego co wiem pięciu...)
i braku czegokolwiek do wygrania bitwy...

Cytat: "Łucznik"
** Niesamowita wszechstronnosc ukladania armii - mozna stworzyc tzw. armie typu (moje okreslenia): kloce piechoty, "full" strzelajaca i czarujaca, kawaleryjska, oraz w 75% typu widmo, czy latajaca. Nikt inny tego nie potrafi.


Eeeeh, prawie wszyscy tak mogą, wiesz?

Cytat: "Łucznik"
** Bardzo duza liczba dobrych sztandarów magicznych i mozliwosci ich umieszczenia w jednostkach. Dla starszych graczy jest to pierwszy powód okreslajacy sile armii.


Których?
I ile jednostek może nosic te "doskonałe" sztandary???

Cytat: "Łucznik"
** Bardzo dobre przedmioty magiczne i opcje uzbrajania dowódców w bron dwureczna. Najlepszy przedmiot to ten, który umozliwia latanie (Cloak of the Dunes).


A ja powiem o braku dobrych Enchanted Itemów, Arcanów, solidnego sava, i wątpliwej przeżywalności charakterów...


Cytat: "Łucznik"
** Ogromna wytrzymalosc i zywotnosc dowódców, oraz jednostek elitarnych. Toughness 4 lub 5 po 3 -5 "zyc" i strach mocno utrudniaja ich wybicie.


Których???
Bo ja widze tylko bardzo przeciętne statystyki (bohater z T5? każdy ork tak ma...), nedznego savea i brak solidnego transportu (poza cloakiem - nędzny substytut normalnego latania...)
Co do przerzywalności jednostek to współczuje opnentowi - to musieli byc jacyś anemicy jeżeli nie potrafili sobie poradzić z najgorzej walczącymi jednostkami w grze...


Cytat: "Łucznik"
* Mozliwosc ostrzeliwania wroga ogromna iloscia strzal przy znikomym wydatku punktowym (240 strzal za 1000 pkt co runde).


Jak dla mnie to cholernie dużo... - za badziewiaste BS2 i S3? Zdecydowanie zbyt dużo...

Cytat: "Łucznik"
* Lucznicy moga poruszac sie - oddalac sie od wroga - utrzymujac zasieg. Po ruchu do przodu moga strzelac o 4 - 8 cali dalej.


A widzisz jakieś konsekwencje na oplu bitwy z ruchu o cztery cale?

* Mozliwosc czarowania przez nie czarodziejów (Tomb Kings i herosów). I to bez dodatkowego kosztu za zdolnosci czy przedmioty magiczne.[/quote]

To jest jak wiara w promocje telefonii komórkowej - dostajesz coś za darmo.
Za tę jedną banalną do skontrowania inkantacje płacisz bardzo słono - zresztą popatrz sobie...

Cytat: "Łucznik"
* Zdolnosc pomszczenia bohatera klatwa. Widzialem ginace od tego drogie jednostki jazdy lub szamanów za 350 punktów.


To ciekawe - bo ja nie...

Cytat: "Łucznik"
* Wyjatkowa mobilnosc jednostek dzieki zdolnosci - szybka kawaleria, a nade wszystko mozliwosc stworzenia ich tak duzo, by szachowac wroga, wybierajac do ataku


Mobilność? Przy ruchu 8? Bez marszu?
Przyśpieszeni są tak szybcy i diablo mobilni jak normalna kawaleria!
A tej nie musi niańczyć Liche priest!
Prolem z popychaczkami polega na tym, że eżeli chcemy skoncentrować się na jednym czarze to ten niemal na pewno wyjdzie, jezeli zaś chcemy przyśpieszć całą armi to okazuje sę, że przeciwnik bez problemu kontruje kluczowe inkantacje zostawiając te drugorzędne.
Imho lekka kawaleria jest raczej sąbowita...


Bylibyśmy wdzięczni za mniej rewelacji w stylu pana AS a więcej wynikających z wiedzy o grze...
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline daysleeper

Tomb Kings
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 20, 2003, 08:48:11 pm »
Pół polski gra wampirami bo Wampy mają to czego nia ma nikt inny. Połączenie świetnego likamtu z rozwałką, i uniwerslanością (różnorodnością)
...nawet sam Mesjasz był na sprzedaż..."

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 20, 2003, 08:52:08 pm »
Ja już mam dość tej łoryginalności...
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline Fluffy

Tomb Kings
« Odpowiedź #66 dnia: Kwiecień 02, 2003, 06:09:13 pm »
Witajcie!

 Taka uwaga dla Ciebie, Łucznik.. Te watpliwej slusznosci tezy moglem przeczytac na rownierz watpliwej jakosci stronce pana ASa.. Wiec jezeli sie odzywasz, to bardzo prosze, prezentuj raczej wlasna opinie, a nie imperialistyczna propagande..  :?  Dla Ciebie Iberales tez slowko: Aczkolwiek nie jest to armia niepokonana (Khemri), tym niemniej w rekach dobrego gracza moze naprawde wiele.. Wiec nie mieszaj jej tak bardzo zblotem, gdyz Kermity naprawde moga ugryźć  :D  Jest w tej armii kilka fanych jednostek, Tomb King wbrew temu co mowisz jest bardzo tnaim herosem jak na swoje cechy.. Jak rownierz istnieje kilka magicznych zabawek mogacych namieszac przeciwnikoi.. Co bys powiedzial na Tomb Kinga ze Scorpion Armour, Spear of Antarhak i Collar of Shapesh, dzialajacemu we wspolpracy z innym oddzialem? Chociaz w tej chwili jest to dosc plewiaste kombo.. Zbyt popularne.. Oczywiscie do obu panow: Bez urazy  8)
rzepis na battlowe ciasto: k3 szklanek mąki, d6 jajek, klocek masła i na 4+ szklanka mleka. Zabełtac, zamieszać, włozyć do piekarnika na 4 tury, wyjąć, powąchac i pokłócić się, że jajek powinno być d6+2 bo ciacho nie wyszło..

Offline jachu_ka

Tomb Kings
« Odpowiedź #67 dnia: Kwiecień 02, 2003, 06:30:51 pm »
Cytat: "Łucznik"
Przez nieznajomosc tej armii wróg moze przegrac wiele bitew (bez porazki w kampanii promocyjnej).


jestes, koles, albo zbyt tępy, albo zbyt bezczelny zeby wyciac ten fragment o kampanii promocyjnej- jesli juz zrzynasz cos od kogos to rob to z glowa. pomijam fakt ze zrzynasz to od ASa czyli caly tekst jest o kant dupy potluc. risSspekt!

a muminki tak naprawde opieraja sie na magii, konkretniej tych cholernych inkantacjach. z reszta mozna sobie spokojnie poradzic.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline wste

Tomb Kings
« Odpowiedź #68 dnia: Kwiecień 02, 2003, 06:35:43 pm »
Takie postępowanie - jak Pan Tucznik - jest ostatnio dość popularne na tym forum. Inna osoba - nie będę mówił kto - zamieściła na forum rozpiskę dokładnie zerżniętą (razem z nazwą i taktyką) z artykułu Vladdiego z Gildii : )   : ) Nawet nie zauważyła, że jedt tam parę karygodnych błędów i pogwałceń zasad : ) Niech żyją tacy jak Łucznik !

wste
edwo słoneczko uderzy
W okno złocistym promykiem,
Budzę się hoży i świeży
Z antypaństwowym okrzykiem.
(...)
Niech się ciężarem tym ze mną
Podzieli któryś z rodaków!
Mój Boże ile tam siedzi
Głupich endeckich pismaków.

Tuwim

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #69 dnia: Kwiecień 02, 2003, 07:14:39 pm »
Cytat: "Fluffy"
Dla Ciebie Iberales tez slowko: Aczkolwiek nie jest to armia niepokonana (Khemri), tym niemniej w rekach dobrego gracza moze naprawde wiele.. Wiec nie mieszaj jej tak bardzo zblotem, gdyz Kermity naprawde moga ugryźć  :D


Jakbys poczytał trochę wcześniej to doszedłbyś do wniosku, że mówię dokładnie to samo - w rękach dobrego gracza Khermity są zabójcze i niemalze nie dają szans oponentowi.
Ale stwierdzenia typu charakterystycznego dla pewnego odrzającego hobbi Menazera po prostu mnie denerwują - stąd moja odpowiedź, poza trym nie mieszałem z błotem Khemri a pewne kategoryczne stwierdzenia które dla mnie zbyt pachniały bełkotem AS'a...

Cytat: "Fluffy"
Tomb King wbrew temu co mowisz jest bardzo tanim herosem jak na swoje cechy..
i
Co bys powiedzial na Tomb Kinga ze Scorpion Armour, Spear of Antarhak i Collar of Shapesh, dzialajacemu we wspolpracy z innym oddzialem

Ajnc: zaledwie 270 punktów za bohatera na piechotę?
Promocja jak w supermarketach...
i
Co bym powiedział?
Powiedziałbym smacznego Sword of the Heroes...
Tak się składa, że IMHO największą siłą Tomb Kinga jest jego potencjalna siła siedem - a uzywanie w zamian jakiegoś badziewiastego zaostrzonego kija?
Bez komentarza...
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline Fluffy

Tomb Kings
« Odpowiedź #70 dnia: Kwiecień 03, 2003, 01:51:32 pm »
Hmm.. Owszem, na Bretonie z czyms takim bym nie wyskoczyl. Tak samo wymiatajacy megasiepacz (psychopata typu Vampire) spokojnie by go zalatwil.. Ale zwroc uwage na fakt, ze bohater w Scorpion Armour nie ma zabijac.. On ma przetrzymywac w pojedynke regiment, ktory kosztuje dwa razy tyle co on.. A jak zrobi komus kuku to tym lepiej =) Grywalem tak wyposazonym panem, koles potrafil przetrzymywac i systematysznie wycinac samojeden regimenty warte po 500 - 600 punktow.. Mozna sie jeszcze sprzeczac, w jakiej sytuacji dojdzie do czegos takiego, ale tam =) Na wszystko sa systemy. =) Ciesze sie Iber ze podzielasz w kazdym razie moje zdanie o Kermitach.. Moze bedzie kiedys okazja sie nawzajem pozabijac =)
rzepis na battlowe ciasto: k3 szklanek mąki, d6 jajek, klocek masła i na 4+ szklanka mleka. Zabełtac, zamieszać, włozyć do piekarnika na 4 tury, wyjąć, powąchac i pokłócić się, że jajek powinno być d6+2 bo ciacho nie wyszło..

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 03, 2003, 08:44:34 pm »
Jakie to czarujące...

Służę...
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline Błaszczu

Tomb Kings
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 04, 2003, 03:46:30 pm »
trupy do piachu :P
ttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=91867272

Offline jachu_ka

Tomb Kings
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 04, 2003, 04:50:32 pm »
tos sie wykazal... :?

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Błaszczu

Tomb Kings
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 04, 2003, 05:03:06 pm »
no pewnie a co innego można o truposzach napisać ? ;] paskudne trupy i tyle ręka Inkwizycji ich dosięgnie!!  8)  Chwała Imperium !!
ttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=91867272