Autor Wątek: Wyszarżowywanie z odziału  (Przeczytany 3267 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RoMaN Lord of the Druchii

Wyszarżowywanie z odziału
« dnia: Grudzień 22, 2005, 09:13:18 am »
MaM pytanko. Robie sobie taką akcje, ze biore 9 CoK i wstawiam do nich Nobla na Dark Steedzie i jak chce wyszarzować to w jaki momencie i jak to zadeklarować? Prosze o porady 8)
img]http://i49.photobucket.com/albums/f259/romanczuk/focus.jpg[/img]
Focus Studio's Gallery

JJ

  • Gość
Re: Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 22, 2005, 10:32:37 am »
Cytat: "RoMaN Lord of the Druchii"
MaM pytanko. Robie sobie taką akcje, ze biore 9 CoK i wstawiam do nich Nobla na Dark Steedzie i jak chce wyszarzować to w jaki momencie i jak to zadeklarować? Prosze o porady 8)


W fazie deklaracji szarż.
Masz 90% LOS (LOS ODDZIAŁU), oddział z którego wyszarżowałeś nie może deklarowac szarż.

Offline Kensiorek

Re: Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2005, 10:52:14 am »
Cytat: "JaceK Jedynak"
Cytat: "RoMaN Lord of the Druchii"
MaM pytanko. Robie sobie taką akcje, ze biore 9 CoK i wstawiam do nich Nobla na Dark Steedzie i jak chce wyszarzować to w jaki momencie i jak to zadeklarować? Prosze o porady 8)


W fazie deklaracji szarż.
Masz 90% LOS (LOS ODDZIAŁU), oddział z którego wyszarżowałeś nie może deklarowac szarż.



As mentioned above, if a character is with a unit when it declares a charge he must charge with it. However, if the unit he is with does not declare a charge, a character may declare a separate charge of his own and therefore leave the unit by charging out of it.


gdzie tu masz ze ma LOS unitu bo ja tego nie widze .Skoro sam delklaruje "a seperat charge of his own"  do tego powinno byc brane jego LoS i jego zasady ( np w przypadku gdy bohater bez odpornosci na psychologie wyszarzowuje z oddzialu odpornego na oddzial z fearem/terrorem)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 22, 2005, 10:57:34 am »
Kens, jeżeli chcesz wyszarżować gosciem na piechote z oddziału r&F musisz widzieć cel szarży. Jeżeli twierdzisz, że będąc w regimencie, widzisz 360 stopni i żądasz bym Ci udowodnił że widzisz 90%, to Wesołych Świąt. Ale obiecuję - w przyszłym roku poszukam w RB.

Offline Kensiorek

Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 22, 2005, 11:03:25 am »
Cytat: "JaceK Jedynak"
Kens, jeżeli chcesz wyszarżować gosciem na piechote z oddziału r&F musisz widzieć cel szarży. Jeżeli twierdzisz, że będąc w regimencie, widzisz 360 stopni i żądasz bym Ci udowodnił że widzisz 90%, to Wesołych Świąt. Ale obiecuję - w przyszłym roku poszukam w RB.



nierozumiemy sie albo niedokladnie napisalem Dla mnie bohater wyzarzujacy z oddzalu ma LoS 90 z tym ze to jego 90 a nie calego oddzialu . dokladnie tak jak sprawdzasz LoS pojedynczego modelu w strzelajacym rankowym oddziale . Przykladasz karteczke i moze sie okazac ze wszyscy maja zasieg ale tylko polowa LoS bo cel zadaleko  zboku jest



Obrazek pogladowy :)

Los oddzialu
..........LoS herosa
....\.......\..../......./...
.....\.......\../....../....
.......\......\/...../.......
........OOOHOO
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 22, 2005, 11:10:04 am »
Nieporozumienie.
Mysłe to co Ty.
Nieprecyzyjnie sformułowałem.

Offline Jarek Tyszka

Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 22, 2005, 02:02:38 pm »
A ja Cie zrozumialem jeszcze inaczej.
Myslalem ze chodzi Ci o to ze masz 90% szans na szarze, ze wzgledu na zdanie/niezdanie stupidity przez oddzial CoK. :)
czoraj  PiS nie zaprosil dziennikarzy, dzisiaj  my nie zapraszamy PiS'u.
         Jacek Żakowski (Radio Tok FM)

Offline Kensiorek

Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 22, 2005, 03:39:53 pm »
Ja mam inne pytanie :) bohater bez odpornosci na feara wszarzowuje z oddzialu z fearem/odpornosci na oddzial powiedzmy z terrorem .Ppowinnien testowac czy nie ?
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Wojcieszyn R.

Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 22, 2005, 03:54:08 pm »
imho nie bo test jest przed poruszeniem szarzy a wtedy jest jeszcze odporny :)
czy moge wyszarzowac wiecej niz jednym bohaterem z oddzialu? na jeden lub kilka celow?
pzdr.
Unia Brukselska, nierządnica europejska
Nie ujawni planów ciemnych, jak zabiję polskę
ludzi biednych, Unia Polskę rada zgnieść
by zaśpiewać z nami pieśń...
Moherowe berety ..!!"

Offline Bagrada

Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 22, 2005, 04:25:21 pm »
IMO taki heros wybiegający z oddziały RandF ma widoczność 180% tak jak każdy szanujący sie model pojedynczy który za plecami ma coś co blokuje LOS ... :roll:

Offline Christos

Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 22, 2005, 04:45:05 pm »
Bagrada nie kombinuj. Zastanow sie jaki ma LoS mag stojacy w unicie i rzucajacy magic missiles???

Wojcieszyn ja nie widze problemu. Kazdy bohater z oddziału moze wyszarzowac na jakikolwiek cel któy widzi. Czy cel bedzie jeden czy kilka - bez znaczenia.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Kubex

Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 22, 2005, 07:21:36 pm »
Mały offtop, ale żeby nie zakładać nowego tematu, a tu troche pasuje moje pytanie.
Jeśli mamy oddział z bohaterem to czy ten oddział może zaszarżować coś, ale bez bohatera, czyli nim nie szarżować?

Offline szafa

Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 22, 2005, 07:23:47 pm »
Nie widze takiej mozliwosci.
url=http://pl.youtube.com/watch?v=Kdc0x5dX1N4][/url]

Offline Christos

Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 22, 2005, 09:02:24 pm »
Bo nie ma takiej możliwości.  ;)
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Kensiorek

Wyszarżowywanie z odziału
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 23, 2005, 05:13:21 am »
hmm czyli do takiego pana S&S tez nie mozna zrobic?? Skoro twierdzicie ze zaczyna szarze w oddziale z wszystkimi bonusami


bo  

If a charge is declared against a unit with missile weapons it can respond by shooting at the charging unit but only if the charging unit is more than half its charge distance away. This reaction is called stand & shoot. The shots are worked out once all charges have been declared and before the chargers are moved. Work out the shots at the measured range and apply the -1 to hit modifier for shooting at a charging target


a przeciez cel jest wtedy z unicie prawda??
a sprawą powina zajać sie LS ;)