trawa

Autor Wątek: Warp-lightning Cannon  (Przeczytany 1523 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gogol

Warp-lightning Cannon
« dnia: Grudzień 25, 2005, 04:40:39 pm »
Jak wiadomo armata szczurkowa moze nawalać po 1 poziomie na raz tzn albo po górkach albo po płaskim natomiast armata stojaca za górką nie może trafić celu po drugiej stronie chyba że ten stoi na górce .... pytanie brzmi czy jeśli armata stoi po jednej stronie wzgórza a np large target taki jak gigant po drugiej to czy armata może go trafić ... (jak wiemy jesli strzeli strzałem naziemnym w giganta to promień wpierdzieli sie w górke ... natomiast jak strzeli strzałem "nagórkowym" to dla mnie jest wątpliwe czy trafi giganta który de facto nie stoi na gorce tylko na ziemi za nią ... oczywiście jest duży ... ale w zasadach nie znalazłem żadnego odnośnika co do large targetów ) ... jeśli chodzi o moją osobistą opinie to nie moze go trafić ... ale ja to ja a wy to wy więc to wy mi powiedzcie   ;)
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline szczurek

Warp-lightning Cannon
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 25, 2005, 04:55:55 pm »
W przypadku zwyklego canona musi po protu przed bounsem trafic na gorke ,a z gorki dalej wydaje mi sie ,ze leci normalnie .
Ze szczurkowym jest troche inaczej gdyz on nie strzela kula tylko blyskawica ,gorka i chyba monolity po prostu uziemiaja strzal (de facto jest to blyskawica czy piorun wiec ...) ,szczurkowe dzialo wogul;e nie moze strzelac przez gorki .

Offline Gogol

Warp-lightning Cannon
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 25, 2005, 05:13:47 pm »
ale z tego co wiem może strzelać na górki (nie raniąc wtedy tego co jest pod górkami) ... ale skoro nie może strzelać przez górki to LT za górką chyba nie jest wyjątkiem ....
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline bless

Warp-lightning Cannon
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 25, 2005, 05:20:35 pm »
Wiem, ze Rosjanie mieli po GT duzy zal o to, ze nasze skaveny graly tak, ze wysoki strzal ranil large targety. Bo u nich ten strzal kosi tylko po gorkach.
Z drugiej strony, borac pod uwage nasze uscislenia dotyczace terenow, to takie granie naszych szczurkow jest calkiem sensowne i logiczne.
I znowu stajemy w rozkroku nad przepascia miedzy zasadami a zdrowym rozsadkiem...  :roll:
img]http://i12.photobucket.com/albums/a235/blessio/bykomstop.gif[/img]

"Więc gdy się zdarzy chłopcom
Rasę napotkać obcą
Armatnie mięso zmienią
w krwisty befsztyk
Tak jest !"

Offline Gogol

Warp-lightning Cannon
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 25, 2005, 05:29:29 pm »
Jeśli ktoś chce znać moją opinie to w tym przypadku powinniśmy jednak trzymać sie zasad ... ten cannon tak już jest mocny za 100 pkt d6 ran , magiczne , wszystko po prostej (nie tylko krótki odcinek) 50% na porządną siłe , nie wymaga LoS ... skoro w zasadach pisze że jest jak jest to chyba jednak powinniśmy sie tego trzymac (i kumam Rosjan w 100%)
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline jagal

Warp-lightning Cannon
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 25, 2005, 07:23:10 pm »
Jak dla mnie Rosjanie mieli racje, skoro nie ma tego w zasadach...  :roll:
quote="RoMaN Lord of the Druchii"]siema chce byc PG



 Według mnie nigdy nie kozacze ale ok.[/quote]

Pzdr

jagal

Offline szafa

Warp-lightning Cannon
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 25, 2005, 07:34:13 pm »
Large Target wystaje znad gorki, wiec mozna go trafic.

Nasze uscislenia zawieraja definicje terenow w kilku miejscach rozne od definicji podrecznikowej, z tego wynika tu rozbieznosc.

Przychodzac na turniej korzystajacy z uscislen wiesz na co masz sie przygotowac.
url=http://pl.youtube.com/watch?v=Kdc0x5dX1N4][/url]

Offline Katylina

Warp-lightning Cannon
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 26, 2005, 07:45:08 pm »
Pod warunkiem że te uściślenia są w zrozumiałym języku. ;)

Offline Gogol

Warp-lightning Cannon
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 27, 2005, 07:45:06 am »
ja wiem że wystaje itp itd ... ale wiecie równie dobrze można powiedzieć że sie schylił i nie wychaczył w WLC ... tzn ogólnie pytam czy ma ktoś jakiąs podstawe z zasad albo faków dotyczącą tej sytuacji ....
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

szafa@poznań

  • Gość
Warp-lightning Cannon
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 27, 2005, 08:42:45 am »
nie ma podstaw na żadna z interpretacji.

Dlatego sędzia zdecyduje na podstawie uściśleń i booka "najbardziej prawdoopodobe rozwiązanie" - czyli bije po gigancie wystającym z nad górki.

Cytuj
ale wiecie równie dobrze można powiedzieć że sie schylił i nie wychaczył w WLC


dobre..."To moj gigant sie schyla, nie widzisz go swoimi kusznikami zza pleców ogrów, na dodatek nie jest duzym celem bo kuca i robi kupke!"

 

anything