trawa

Autor Wątek: Ogry - pare pytanek  (Przeczytany 2560 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SzAjBuS

Ogry - pare pytanek
« dnia: Grudzień 27, 2005, 07:27:58 am »
Jako ze mi sie z powrotem wrocilo do gry w battla, a to juz nowa edycja - mam kilka pytanek (do Ogrow):

- Iron fist - dziala jak tarcza ale czy przy strzelaniu tez?
              -  uzywajac z Sh i LA w CC daje +4Sv?
              - jako Sh bron w drugim reku liczy sie jako Ogre Club?  
- Butcher - po smierci czary dzialaja dalej (te RiP) - gdzies o takim czyms zaslyszalem
- Hunter - a wlasciwie szablozebne - moga biegac oddzielnie (1 kotek w jedna strone 2 w druga) czy musza zawsze razem (2)
- Yeti - Frost Aura (przeciwnik ma -1 do trafienia) tylko wzgledem Yeti czy tez wobec wszystkich

Reszta pytan jak mi sie przypomnie : )
W czym leżą największe twe niebezpieczeństwa ? - W litości. "
Friedrich Nietzsche

szafa@poznań

  • Gość
Re: Ogry - pare pytanek
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 27, 2005, 09:14:46 am »
Cytat: "SzAjBuS"
Jako ze mi sie z powrotem wrocilo do gry w battla, a to juz nowa edycja - mam kilka pytanek (do Ogrow):

- Iron fist - dziala jak tarcza ale czy przy strzelaniu tez?
              -  uzywajac z Sh i LA w CC daje +4Sv?
              - jako Sh bron w drugim reku liczy sie jako Ogre Club?  
- Butcher - po smierci czary dzialaja dalej (te RiP) - gdzies o takim czyms zaslyszalem
- Hunter - a wlasciwie szablozebne - moga biegac oddzielnie (1 kotek w jedna strone 2 w druga) czy musza zawsze razem (2)
- Yeti - Frost Aura (przeciwnik ma -1 do trafienia) tylko wzgledem Yeti czy tez wobec wszystkich

Reszta pytan jak mi sie przypomnie : )

irnfist działą tylko w CC
daje w walce 4+ z lajt armourem
dwie bronie chyba nie licza sie jako ogr cluby - aby miec binus zdejmowania sejva trzeba walczyc jednym clubem

Offline Kensiorek

Re: Ogry - pare pytanek
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 27, 2005, 09:17:18 am »
Cytat: "szafa@poznań"
Cytat: "SzAjBuS"
Jako ze mi sie z powrotem wrocilo do gry w battla, a to juz nowa edycja - mam kilka pytanek (do Ogrow):

- Iron fist - dziala jak tarcza ale czy przy strzelaniu tez?
              -  uzywajac z Sh i LA w CC daje +4Sv?
              - jako Sh bron w drugim reku liczy sie jako Ogre Club?  
- Butcher - po smierci czary dzialaja dalej (te RiP) - gdzies o takim czyms zaslyszalem
- Hunter - a wlasciwie szablozebne - moga biegac oddzielnie (1 kotek w jedna strone 2 w druga) czy musza zawsze razem (2)
- Yeti - Frost Aura (przeciwnik ma -1 do trafienia) tylko wzgledem Yeti czy tez wobec wszystkich

Reszta pytan jak mi sie przypomnie : )

irnfist działą tylko w CC
daje w walce 4+ z lajt armouremdwie bronie chyba nie licza sie jako ogr cluby - aby miec binus zdejmowania sejva trzeba walczyc jednym clubem


daje tylko wtedy jesli masz LA SH i handweapon a cluby czy inne czopy
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline b_sk

Ogry - pare pytanek
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 27, 2005, 09:54:57 am »
Ogre Club daje bonus HW/shield, ale choppa już nie.  :)
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline Pająk

Ogry - pare pytanek
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 27, 2005, 11:06:37 am »
1.Ironfisty działają tylko w walce wręcz i dają wtedy bonus do save'a...
2.druga broń nie liczy się jako ogre club, ten bonus dostajesz tylko jak walczysz jedną bronią
3.sabretuski biegają razem
4.czary przestają działać po śmierci butchera
5.aura yeti działa na Ciebie i na wroga... tylko inne yeti nie dostają kary...
izardmen
You are 62% Honorable, 43% Bloodthirsty, 60% Magic-minded, and 48% tactically-oriented!

Offline SzAjBuS

Ogry - pare pytanek
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 27, 2005, 12:29:26 pm »
ad2. czyli na jakiej zasadzie dziala ogre club?
- czy przykladowo ogre bull ma 3A z Club'a +1A inna bronia
- jesli walcze jedna bronia, druga robi za tarcze - to jest traktowana jak Club?
- majac dwie bronie w CC moge wybrac czy wale tylko z Cluba (3A -1 ASv) czy z dwoch (4A)
(dziwne sie wydaje to, wg mnie to albo Club dziala zawsze albo wogle - to bron jednoreczna jakby nie patrzec)

ad4. czy inny butcher moze "przejac" podtrzymywanie czarow od zabitego klegi ?

I zapomnialem wczesniej, czy pojedynczy model Ogrzy widzi 360o i jak z poruszaniem po trudnym terenie wtedy?
W czym leżą największe twe niebezpieczeństwa ? - W litości. "
Friedrich Nietzsche

JJ

  • Gość
Ogry - pare pytanek
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 27, 2005, 12:36:36 pm »
Jak Ci sie wklei podwójnie - to kasuj OSTATNI. Nie uda sie dopiero jak już ktos się dopisze do tematu - wtedy wytnę.
JJ

Offline _Wychwethyl_

Ogry - pare pytanek
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 27, 2005, 12:38:48 pm »
Imho najlepsze rozwiazanie to to ze wybierasz na poczatku walki -  albo masz 4 ataki normalne  (tak jakbys mial 2 reczne), albo 3 z Cluba.
A czaropw raczej nie mozna podtrzymywac :)
FB: Wood Elves; Imperium
Konfrontacja: Gryfy, Lwy , Cynwalle,
WH40K: Imperial Guard

Offline Kensiorek

Ogry - pare pytanek
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 27, 2005, 12:55:56 pm »
Cytat: "SzAjBuS"
ad2. czyli na jakiej zasadzie dziala ogre club?
- czy przykladowo ogre bull ma 3A z Club'a +1A inna bronia
- jesli walcze jedna bronia, druga robi za tarcze - to jest traktowana jak Club?
- majac dwie bronie w CC moge wybrac czy wale tylko z Cluba (3A -1 ASv) czy z dwoch (4A)
(dziwne sie wydaje to, wg mnie to albo Club dziala zawsze albo wogle - to bron jednoreczna jakby nie patrzec)

ad4. czy inny butcher moze "przejac" podtrzymywanie czarow od zabitego klegi ?

I zapomnialem wczesniej, czy pojedynczy model Ogrzy widzi 360o i jak z poruszaniem po trudnym terenie wtedy?



nie czar nalezy do maga trwa do czasu gdy ktos go zdispeluje, sam go zdispelujesz lub mag zostanie zabity

bohaterowie na podstawkach 40/40 i 50/50 wszystkie ogry sa na takich widza 90 stopni maszeruja tak jak wszystkie jednostki ida z polowa szybkosci po trudnym terenie i poczywiscie tam niemoga maszerowac
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Pająk

Ogry - pare pytanek
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 27, 2005, 02:02:34 pm »
ogre club daje bonus tylko jak jest używany sam... bez drugiej broni i bez ironfista
izardmen
You are 62% Honorable, 43% Bloodthirsty, 60% Magic-minded, and 48% tactically-oriented!