trawa

Autor Wątek: "skuteczność" nowych krasków  (Przeczytany 6368 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zmork

"skuteczność" nowych krasków
« dnia: Grudzień 27, 2005, 10:34:20 am »
Nowe kraśki, nowe kraski - ech zawiodłem, się niby lepsze, ale musisz masę pkt wydać, żeby coś robiły na jednostki, które sie nie zwrócą - kowadło widziałem je w praniu na 3000 (gdyby koleś ryzykował to przegrałby mniej). Nadal największa wada to mobilność chociaż teraz przeciwnik ma więcej do myślenia, maszyny - niby mocniejsze ale jest wręcz odwrotnie niemożność dania flee jest wielkim osłabieniem nadal giną od tych samych rzeczy co wcześniej. Miało być lepiej a wyszło tak samo tylko bohaterowie stali się twardsi ale nimi nie wygrasz bitwy, co najwyżej potyczkę

Offline SkaVen6

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 27, 2005, 11:04:12 am »
Graj na Bolcach i organkach, one najwiecej zyskaly na moj gust.
eek & Destroy

Offline zmork

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 27, 2005, 11:10:07 am »
jakby to wyjasnić - ja nie gram kraśkami, ale je lubię. Jeśli chodzi o organki to racja choć nadal sa gorsze od hellblastera (lub raczej on jest lepszy), bolce sa lepsze ale i drozsza, tylko jak pisze wczesniej herosi sa lepsi...

Offline SkaVen6

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 27, 2005, 12:39:48 pm »
kwestia wyczucia czym sie doBrze gra co sie sprawdza stwierdzenia z kim jest pro3lem np:
skirmish
magia
undeady
siepacze,herosi
i eliminacji ich w pierwszej kolejnosci majac taki ostrzal mozna cos ustrzelic, do tego wyczarowac jakas sprytna zagrywke i jest ok :D
w koncu ktos cos wymysli.
eek & Destroy

Offline ozar

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 27, 2005, 12:45:38 pm »
korzystając z pojawienia się nowego tematu o nowych krasiach chciałbym spytać, czy ktoś ma może plik do Armybuildera z nowymi krasiami? chodzi mi o armybuildera 2.x jeśli ktoś miałby wątpliwości :)

Offline SkaVen6

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 27, 2005, 12:57:23 pm »
tak przy okazji, a wie ktos jak roBic army listy do army Buildera ja szukalem na necia infa i nie znalazlem, mam jedynie kontakt do typa ktory roBi army listy do WFB, ale ja tam kiepski z anglika :?
eek & Destroy

Offline logan347

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 27, 2005, 01:22:20 pm »
Jest taki program do sciagniecia Army Builder Construction Kit. Sciagnalem go sobie ale za skomplikowany dla mnie  ;)
Vamoss Valencia !!!!!

Offline Król Gór

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 27, 2005, 01:35:10 pm »
Ja to widzę trochę inaczej...Obniżono koszty punktowe jednostek, teraz przy rozpisywaniu armii jest większe pole do popisu dzięki wiekszemu zrównowazeniu dwarfickich jednostek np. dylemat quarellers-thunderers. W starej edycji rzadko komu do głowy przyszło wystawiac tych pierwszych, teraz jest to rozważana opcja. Prowokuje zniesienie limitu 0-1 minersów. wystawiasz 3 klocki, duzy popychacz i kaplica. :D Dodano nowe lepsze runy, thane stał sie mordercą. W starej edycji praktycznie go nie wystawiałem bo mi sie runesmith'ci bardziej kalkulowali. Chcesz grac opcją o deamon slayerem, prosze bardzo...jeden wiecej klocek slayerów do dyspozycji, itp...Przykłady mozna mnozyc i generalnie wszystkie in plus.
Prorokuje większą różnorodność krasków na stole :D Już widziałem ciekawe rozpiski w stylu 3x miners albo sama piechota bez maszyn do full młócko-imprezy, albo full maszyn +cory...
Krasie się do ofensu szykują i z nowymi zasadami mają do tego podstawy.
Ja ryzykuje stwierdzenie ze to jest zmiana jakosciowa, tylko teraz trzeba koncepcję armii mieć, bo czasy kiedy kazda armia kraśków wyglądała prawie tak samo mamy chyba za sobą
Who was he? An informer?
-Yes, but the man full of courage. He could go to the policia, but then.. his family, his wife, his parents, his children, his friends...Many people would die. Negotios et negotios.
-Yo comprendo, sinior Escobar,yo comprendo..

szafa@poznań

  • Gość
"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 27, 2005, 02:00:01 pm »
dużo cięzej z nimi wygrać

ale NIMI wygrać niewiele łatwiej...

są po prostu klocki - "jeszcze bardziej niebrejkowalne", maszyny jeszcze bardziej niebrejkowalne, a wszystko jeszcze droższe o ile ma być na wypasie.

Offline zmork

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 27, 2005, 03:06:41 pm »
jasne - to jest na plus ze będą bardziej różnorodne - super
Nie o to mi chodziło - miały być lepsze a zostały owszem zmienione, niektóre rzeczy diametralnie wręcz , ale dalej sa to te same kraski którym dano więcej odp. na panikę , strach, itp. Gdyby nie przyśpieszanie z kowadła, dalej byłaby to armia która ominiesz, wyłuskasz i otoczysz (imo na mniejsze pkt dalej tak jest, a na większe pkt kowadlo pomaga, choć nie rozwiązało sprawy – koszt jest nieporównywalny do wartości i przydatności w bitwie)
Jest kilka udogodnień ale jakim kosztem – maszyny stubborn fajnie, ale flee nie zrobią i to większa wada niż można się spodziewać sami zobaczycie jedynie co to poprawili się herosi i runy ale kosztem zwiększenia pkt – jest jak było bo taka zmiana to nie zmiana !!!

Ps kilka dobrych runów wiosny nie czyni.
PS2 zastanawialem sie nad thunderersami - zmieni sie ich zastosowanie i sposób wystawiania ale beda rzezać a z nowymi lepszymi organkami do pomocy beda dawac rade
to jeden plus jaki zauwazylem i kupe negujących sie zasad - ulepszająco-osłabiajacych

Offline Kensiorek

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 27, 2005, 03:38:41 pm »
1 jakie kurduple sa naprawde dowiemy sie dopiero w 7ed
2 zmiana miala polegac na tym ze automatycznie masz wygrywac ?? ta armia podobnie jak kazda inna trzeba grac :badgrin:
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Christos

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 27, 2005, 03:39:43 pm »
zmrok a co Ty byś chciał zrobic z tych krasi??? Armie super szybkich skirmisherów???
Szczerze mówiąc niewiele wiem o nowych krasiach ale z tego co czytam to wydaje mi sie ze bardziej ją "zklimacili". I tak ma wygladac pozadny Krasnolud.

A co do różnorodności to oczywiście bedzie...na początku. A po jakimś czasie ujednolicą sie. Jak wszystkie armie. Niestety.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline August

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 27, 2005, 03:46:25 pm »
A ja myślę, że po kilku turniejach (gdy emocje ochłoną) wyłoni się "jedyna słuszna koncpecja" Krasonudów (tj. najlepsza). Albo dwie takie koncepcje  ;). Narazie właściwie nie wiadomo co się sprawdzi a co nie, zwyczajnie potrzeba czasu na sprawdzenie poszczególnych wariantów.
Ta "jedyna słuszna koncepcja" będzie stałym bywalcem turniejów a na deamon slayerze i dwóch regimentach slayerów będą grali klimaciarze.
Narazie wszyscy są zachwyceni nowymi runami/sprzętem ale niedługo powróci stary zwyczaj krasnoludzki - oszczędzanie na czym się da i wrzucanie tylko najpilniejszych wynalazków. Jakie to będą okaże się po miesiącu czy dwóch grania.

Cytuj
Jest kilka udogodnień ale jakim kosztem – maszyny stubborn fajnie, ale flee nie zrobią i to większa wada niż można się spodziewać sami zobaczycie jedynie co to poprawili się herosi i runy ale kosztem zwiększenia pkt – jest jak było bo taka zmiana to nie zmiana


Ciekawe rzeczy.
1) Stubbron na maszynach to bardzo dobra rzecz (poprzednio deklarując ucieckę i tak w praktyce traciłeś maszynę bo nie strzelała już bez załogi a do rzadkości należał przypadek powrotu załogi. A teraz głupi bolec ze stubbronem i inżynierem zatrzyma smoka. Inżynier z pistoletami bardzo wzmacnia przeżywalność maszyny - najpier dwa strzały w szarżującego latacza/fasta a potem walka. I teraz wskaż mi jednostkę, która wcześniej bez trudu łamała załogę maszyny (np. 4 fell baty za pomocą FO), da radę zrobić to teraz - najpierw otrzymujesz ostrzał championa maszyny (Bs4) potem musisz wklepać 4 rany modelom z T4. Zwykły latacz czy fast ma spory problem a bohater na potworze grzęźnie w pojedynku. 4 fellbaty (u moich VC standard do łamania maszyn) mają teraz identyczny US z taką załogą armaty czy katapulty.  
2) Herosi podrożeli? Podrożał tylko lord o 10p ale ma za free gromril armour więc w praktyce jest tańszy (przy czym dodano mu zasadę royal blood). Thane jest mocniejszy a tańszy. Runesmith i Runelord tańsi (cena ta sama ale gromril armour za darmo). Dużo tańsi bohaterowie Slayerzy. O 5p. droższy M. inżynier (ale sporo lepszy). Jedyne co może być droższe u bohaterów to runy bo thane ma większą na nie pulę.
3) Zapomniałeś o doskonałej piechocie w core jaką są teraz Longbeards. Ws5, S4 i 50p na runiczny sztandar. Można ich łatwo zrobić na niezłamywalny niemal klocek.
4) Rewelacyjni Hammerers (z lordem nie do ruszenia)
5) Zapomniałeś o Żyro. Dużo teraz lepszy a kosztuje to samo.
6) W tych kilku runach masz tak rewelacyjne jak MR of Challenge, który może zmieniać losy bitwy. MR of Steel dla pancernego lorda, fajne runy na sztandary jak R of Stoicism, tani jak barszcz R of Courage czy R of Determination.

Kończe to wynienianie, powiem tylko, że wzmocnienie jest bardzo widoczne. Tylko, że karasie to jednak jest droga punktowo armia i trzeba umiejętnie sklecić rozpiskę - a to wymaga trochę gry gdyż armia jest bardzo świeża.

Offline Król Gór

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 27, 2005, 03:50:29 pm »
no to co by nas satysfakcjonowało? Zmiana chcrakterystyk dwarfa? :shock: M5, I4, A2, L10???   :roll:
Taki urok krasnali że krótkie nóżki mają. A popychacz w anvilu IMO to rozsądny sposób zeby cos w tym movemencie zmienic. I tak na rękę poszli że zdispelować tego się nie da..Do tego oath stone'y, runki i nie jest źle. 8)
Co do zarzutu ze to ciągle te same kraśki to mnie cieszy że nie ma rewolucji w nowym army dealu. GW trochę ugrywalniło rasę (można dyskutować czy wystarczająco) ale krok ku lepszemu został postawiony.
A z oceną nowej armii to szybko turnieje zweryfikują. Sam sie juz doczekac nie moge :p
PS: zmork, sprawdziłes już armie w bitwie i czy ktoś ci ją przeprał pożądnie ze takie wnioski wyciągasz?  ;)
Who was he? An informer?
-Yes, but the man full of courage. He could go to the policia, but then.. his family, his wife, his parents, his children, his friends...Many people would die. Negotios et negotios.
-Yo comprendo, sinior Escobar,yo comprendo..

Offline zmork

"skuteczność" nowych krasków
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 27, 2005, 04:17:19 pm »
Cytat: "August"

Ciekawe rzeczy.
1) Stubbron na maszynach to bardzo dobra rzecz (poprzednio deklarując ucieckę i tak w praktyce traciłeś maszynę bo nie strzelała już bez załogi a do rzadkości należał przypadek powrotu załogi. A teraz głupi bolec ze stubbronem i inżynierem zatrzyma smoka. .


coż trza było robić rzeby wracali (tak jak mojemu kumplowi)
smoka dalej nie zatrzymasz bo ma terror ... i stubborn tu nic nie daje (chyba ze smok nic nie zrobi a Ty zadasz mu ranę :P )
ale nie bedę sie dalej czepial - własnie dalej bedzie sie oszczędzalo i wracamy do starych dobrych dwarfow gdzie herosow jak najmniej żeby na inne rzeczy starczylo
i jak mowiłem kilka lepszych run wiosny nie czyni

Z innej beczki - a kto mowi, zę spodziewałem sie armii, ktora zagoni inne i kaze zmianiać piaskownice, bo teraz one tu rzadzą - ?? Mowię, ze spodziewalem się czegoś lepszego, a dostalem coś innego, ale tak samo średniego i za drogiego.

nie można patrzec pod względem jednej armii na koszt bohatera, tylko trza porownać z innymi armiami.


JA NIE GRAM KRASNOLUDAMI!!!
To ja sprzątnąlem ta armię a spodziewalem sie oporu, walki i mojego zgrzytania zębami- mialem armie dla zabawy nie ustawiona na kraśki(3DS)

 

anything