Tyle, że lepiej aby strzelały do DR niż do czegoś innego. Generalnie granie na WE to jak rwanie zęba. Idzie masakrycznie.
Z moich doswiadczeń wynika, zapomnieć o Mantikorze, Rydwanach i CoK. Mantysia schodzi zbyt szybko nawet od łuków, rydwany w las nie wjadą, a CoK są za drodzy i za mało manwerowi.
Generał na Smoku - sprawdza się dobrze, wytrzymały, duża siła uderzeniowa i ma duzy zasięg. Moze się porawać na kazda jednostkę.
Korsarze - nie doceniana jednostka, na WE szczególnie. Tani, dobra ochrona na ostrzał, a w HtH też dają radę.
Kusznicy - bez stresu mogą nawiązać pojedynek z Łucznikami WE.
Dark Ridersi - w małych "paczkach" - doskonale się sprawdzają jako ściagaczka ostrzału w połaczeniu ze smokiem to dobry wybór.
Wiedźmy - wbrew pozorom swietnie się sprawdzają, jak dodać Assasina to sa w stanie zjeść nawet Drzewca. Mając DR lub/i Smoka zwykle nikt do nich nie strzela.
Z Baner of Murder mogą w sprzyjających warunkach pobiec na 16 cali. Mi na pytanie jak ów sztandar działa z Frenzy - panowie z GamesWorkshop odpowiedzieli, że NAJPIERW rzucamy za zasięg a później mierzymy czy mamy wroga w zasięgu i frenzy zmusza nas do szarży
A Assasin + Hag to 9 zatrutych ataków z Siłą Taff przeciwnika+1, max 6. Taki klocek bez problemu pokroi Driady. Na pytanie czy Manbane działa jak Trucizna chłopcy z GW odpisali mi, : Nie bez przyczyny, nazwaliśmy tą sekcję ekwipunku POISONS
RBT - zawsze dobry wybór
- na WE strzelamy sześciopakami
najczęściej. Osobiście brałem 2, zwłaszcza na WE. Ale mozna bez stresu mieć 4 sztuki.
Moja przykladowa rozpiska, która dobrze sobie radziła, wymagała wprawdzie myślenia
Grałem nią w naszym klubie na WE, HE, Chałas (w różnych postaciach), Krasie, Muminki, Szczury, Imperium i Bretkę i źle nie było.
Oczywiście można dowolnie zmieniać, dodać czarodziejkę zamiast, Assasina, dodać więcej DR, możliwości jest wiele. Mamy dwa oddziały do HtH - Wiedźmy jak zaszarżują to ugryzą prawie wszystko, Poisony zwalniają nas z przebijania się z Siłą 3, zwłaszcz na Drzewce, Smoki i innych Twrdzieli jest to przydatne. Korsarze Chosenów Chałasu może nie pojadą - ale słabsze jednostki jak najbardziej, Takie Driady nie moga się czuć bezpiecznie.
Warriorsi + RBT daje nam dobre strzelanie. DR to przynęta, a i też zawsze mogą wpaść na flankę czy posłużyć jako zasadzka. Szarżując na nich wróg może się wystawić na kontrę
Generał + Smok - wysoce mobilna siła uderzeniowa, Gauntlet powoduje, że Drzewce nie chodzą jak chcą
. A Taf Smoka powoduje, że nie jest łatwo go z łuków ściągnąć. Ma też sporo Ran.
Oczywiście mówimy tu o graniu towarzyskim, na turniejach i tak wiadomo jak wygladają rozpiski.
19 Corsairs @ 250 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Sea Dragon Cloak; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Reaver @ [10] Pts
2x 10 Warriors @ 2x 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour
1 Highborn @ 563 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield,
Gauntlet of Power [60], Mystic Shield of Light [40]
1 Black Dragon @ [320] Pts
1 Sorceress @ 140 Pts
Magic Level 1; 2xDispel Scroll [25]
19 Witch Elves @ 360 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician, Banner of Murder [45]
1 Hag @ [37] Pts
Manbane [25]
1 Assassin @ 179 Pts
2ndWeapon, Rune of Khaine [25], Manbane [25]
2 x 1 Reaper Bolt Thrower @ 2x 100 Pts
5 Dark Riders @ 90 Pts
Spear; Light Armour
Razem 2k.