Autor Wątek: DE vs WE  (Przeczytany 7938 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Fix

DE vs WE
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 03, 2008, 10:40:08 am »
Trzeba pojsc na kompromis... Chariot to mega sila uderzeniowa... wiec zamiast nich co walnac ?? Exekiutonierow ktorzy po 1 turze kombatu nie ustoja ?? Witche ktore nawet nie maja magicznej trucizny bodajze jak skaveny ?? MASS SHADY :P ALBO HARPIE ^^?? (te oddzialy sa good ale gdy sa wsparciem dla COK i Chariotow)

a mass COK'i za drogie i nie bedziesz mial takiej ilosci ktora by Cie zadowolila za te pkt ktore kosztuja... Duzo rzeczy jest teraz skierowanych na CHARIOT KILLER ale nie powinno sie ich bac tylko uczyc jak na nie grac :)

Elfy maja To3 wiec mimo all jak cos daje im To5 + niezly DMG to milo
a 97pkt za CHARIOTA DE to przyjemnosc wydac...
"...we have more exquisite ways to kill than any other."

Offline GarG

DE vs WE
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 03, 2008, 03:18:19 pm »
To moja propozycja:

1 Beastmaster @ 267 Pts
     Lance; Light Armour; Sea Dragon Cloak
     Seal of Ghrond [25]

     1 Manticore @ [190] Pts

1 Noble @ 224 Pts
     General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
     Sword of Might [20]
     Crystal of Midnight [25]

     1 Cold One Chariot @ [97] Pts
          Spear

          1 Crew @
  • Pts


          2 Cold One @
  • Pts


5 Dark Riders @ 127 Pts
     Spear; Repeating Crossbow; Light Armour; Musician

     5 Dark Steed @
  • Pts


5 Dark Riders @ 127 Pts
     Spear; Repeating Crossbow; Light Armour; Musician

     5 Dark Steed @
  • Pts


10 Warriors @ 120 Pts
     Repeating Crossbow; Light Armour; Shield

2 Cold One Chariot @ 194 Pts
     Spear

     4 Crew @
  • Pts


     4 Cold One @
  • Pts


4 Cold One Knights @ 240 Pts
     Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
     Soul Shadows Standard [50]

     1 Dread Knight @ [18] Pts

     5 Cold One @
  • Pts


2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts

     4 Crew @
  • Pts

          Light Armour

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 3

Models in Army: 37


Total Army Cost: 1499

Wczesniej juz sie zastanawiałem nad daniem Manticory jednak sie wachałem ale ona jest bardzo dobra na archerów i magów wiec przydac sie moze. Zamiast BoM dla cold one wole przy chariotach dac SSS bo jest wieksza pewnosc ze zaszarżują razem z chariotam. 3 kosci dispela i kryształ to nie najgorsza ochrona przed czarami.
W gruncie rzeczy to uniwersalna rozpiska : )

pzdr.
alekith my King, Morati my Queen and Naggaroth my Mother!

Offline Fix

NO I MAMY COS EXTRA
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 03, 2008, 03:32:17 pm »
NICE :)

podoba mi sie :) nawet powiem ze bardzo :D

z mantikora bedzie dobra zabawa + Masz TERROR ;]

tylko jedna rzecz mi sie nie widzi... caly czas jakos mnie ten CRYSTAL OF MIDNIGHT razi ^^ tym bardziej ze zdispellowac go latwo nawet jak ktos ma maga dla dispell scrolli :) jak by on nie byl one use :P wtedy ok :D wywal go i dodaje 2 kusznikow do warriorow :) zeby bylo 12 :D

ale powiem tak POZYTYWNA AGRESJA :)
"...we have more exquisite ways to kill than any other."

Offline GreMliN

DE vs WE
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 03, 2008, 03:40:48 pm »
jak wróce z kraka to zagramy, puki co spadam na wyklad...

Offline SirWit713

DE vs WE
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 05, 2008, 02:39:33 pm »
z własnego doświadczenia
biorę dwie czarodziejki z dispelami
i max dwa rydwany bo jak grasz przeciwko wood elfom to nie licz na to że lasy będą stały na swoim miejscu
najbardziej chamskie -gdy przeciwnik podsunie las pod nos twego rydwanu on nie zda stupidly i k6 z siłą 6  pa pa po rydwanie
mperium atakowane zawsze kontratakuje

Offline SirWit713

DE vs WE
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 05, 2008, 02:42:22 pm »
a co do d raiders
skończą z strzałą we łbie
nie oszukujmy się mają kiepski pancerz a wood-elves doskonałych łuczników
mperium atakowane zawsze kontratakuje

Offline Sony

DE vs WE
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 05, 2008, 05:29:24 pm »
Tyle, że lepiej aby strzelały do DR niż do czegoś innego. Generalnie granie na WE to jak rwanie zęba. Idzie masakrycznie. :D

Z moich doswiadczeń wynika, zapomnieć o Mantikorze, Rydwanach i CoK. Mantysia schodzi zbyt szybko nawet od łuków, rydwany w las nie wjadą, a CoK są za drodzy i za mało manwerowi.

Generał na Smoku - sprawdza się dobrze, wytrzymały, duża siła uderzeniowa i ma duzy zasięg. Moze się porawać na kazda jednostkę.
Korsarze - nie doceniana jednostka, na WE szczególnie. Tani, dobra ochrona na ostrzał, a w HtH też dają radę.
Kusznicy - bez stresu mogą nawiązać pojedynek z Łucznikami WE.
Dark Ridersi - w małych "paczkach" - doskonale się sprawdzają jako ściagaczka ostrzału w połaczeniu ze smokiem to dobry wybór.
Wiedźmy - wbrew pozorom swietnie się sprawdzają, jak dodać Assasina to sa w stanie zjeść nawet Drzewca. Mając DR lub/i Smoka zwykle nikt do nich nie strzela.  :D Z Baner of Murder mogą w sprzyjających warunkach pobiec na 16 cali. Mi na pytanie jak ów sztandar działa z Frenzy - panowie z GamesWorkshop odpowiedzieli, że NAJPIERW rzucamy za zasięg a później mierzymy czy mamy wroga w zasięgu i frenzy zmusza nas do szarży :D :D A Assasin + Hag to 9 zatrutych ataków z Siłą Taff przeciwnika+1, max 6. Taki klocek bez problemu pokroi Driady. Na pytanie czy Manbane działa jak Trucizna chłopcy z GW odpisali mi, : Nie bez przyczyny, nazwaliśmy tą sekcję ekwipunku POISONS :D :D
RBT - zawsze dobry wybór :D - na WE strzelamy sześciopakami :D najczęściej. Osobiście brałem 2, zwłaszcza na WE. Ale mozna bez stresu mieć 4 sztuki.

Moja przykladowa rozpiska, która dobrze sobie radziła, wymagała wprawdzie myślenia :D Grałem nią w naszym klubie na WE, HE, Chałas (w różnych postaciach), Krasie, Muminki, Szczury, Imperium i Bretkę i źle nie było.

Oczywiście można dowolnie zmieniać, dodać czarodziejkę zamiast, Assasina, dodać więcej DR, możliwości jest wiele. Mamy dwa oddziały do HtH - Wiedźmy jak zaszarżują to ugryzą prawie wszystko, Poisony zwalniają nas z przebijania się z Siłą 3, zwłaszcz na Drzewce, Smoki i innych Twrdzieli jest to przydatne. Korsarze Chosenów Chałasu może nie pojadą - ale słabsze jednostki jak najbardziej, Takie Driady nie moga się czuć bezpiecznie.
Warriorsi + RBT daje nam dobre strzelanie. DR to przynęta, a i też zawsze mogą wpaść na flankę czy posłużyć jako zasadzka. Szarżując na nich wróg może się wystawić na kontrę :D
Generał + Smok - wysoce mobilna siła uderzeniowa, Gauntlet powoduje, że Drzewce nie chodzą jak chcą :D. A Taf Smoka powoduje, że nie jest łatwo go z łuków ściągnąć. Ma też sporo Ran.

Oczywiście mówimy tu o graniu towarzyskim, na turniejach i tak wiadomo jak wygladają rozpiski. :D

19 Corsairs @ 250 Pts
     2ndWeapon; Light Armour; Sea Dragon Cloak; Standard; Musician
     War Banner [25]
1 Reaver @ [10] Pts
2x  10 Warriors @ 2x 110 Pts
     Repeating Crossbow; Light Armour
1 Highborn @ 563 Pts
     General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield,
     Gauntlet of Power [60], Mystic Shield of Light [40]
1 Black Dragon @ [320] Pts
1 Sorceress @ 140 Pts
     Magic Level 1; 2xDispel Scroll [25]
19 Witch Elves @ 360 Pts
     Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician, Banner of Murder [45]
1 Hag @ [37] Pts
     Manbane [25]
1 Assassin @ 179 Pts
     2ndWeapon, Rune of Khaine [25], Manbane [25]
2 x 1 Reaper Bolt Thrower @ 2x 100 Pts
5 Dark Riders @ 90 Pts
     Spear; Light Armour

Razem 2k.

Offline GarG

DE vs WE
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 05, 2008, 06:36:24 pm »
spoko ja juz sie nauczyłem grac na WE ale innym sie moze przydac :D
alekith my King, Morati my Queen and Naggaroth my Mother!

Offline max111

DE vs WE
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 14, 2008, 07:27:38 pm »
Ja podam rozpiskę baaardzo defesywną i baaaardzo uogólnioną (nie mam ab, aktualnie otwartego, więc bez artefaktów itd.)
3 magów
1 arcymag (nawet nie pamiętam nazwy:D)
2 bolt thowery
i za resztę kuszników oraz magiczne przedmioty :D

Nie wiem, jak się na niej gra przeciwko we, ale he nią ograłem :D
Sam gram we, a z dark elfów mam tylko bolt thowera, dwóch magów i jeden regiment kuszników :( , ale szybko się rozwija :D

Offline GreMliN

DE vs WE
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 17, 2008, 08:53:56 pm »
Garg wniosek jeden muszisz grac na mass kuszników  :badgrin:

 

anything