trawa

Autor Wątek: 4 pytanka  (Przeczytany 1484 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RoMaN Lord of the Druchii

4 pytanka
« dnia: Styczeń 01, 2006, 05:44:19 pm »
1. Czy Pegaz DE jest traktowany jako monster i czy jeśli jest to jak rzuci jest napisane, że porusza sie o normalną wartość ruchu czyli....8" czy 20"?
2. Jeśli wygram WW walczą c CoC darkelfickim wzbudzajacym strach to czy automatycznie ucieka przegrany? US CoC to 4 a ucieka jek jest powyzej 4 ale czy też?
3. Czy za rydwany i np.pegazy wielowoundowe noblów też sie liczy pts jak zadamy im połowę ran czy nie?\
4. Jeśli Noble na pegazie został zaszarżowany w plecy to czy liczy się wtedy +2 do CR i czy musi wtedy zdawać panike. Jeśli nie to druga sytuacja Noble na pegazie znowu został zaszarżowany z przedu ale i z flanki czyli przodem moze stać do jednej strony tylko jak to jest?
Dzieki
img]http://i49.photobucket.com/albums/f259/romanczuk/focus.jpg[/img]
Focus Studio's Gallery

JJ

  • Gość
4 pytanka
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 01, 2006, 05:48:42 pm »
Cytat: "RoMaN Lord of the Druchii"
1. Czy Pegaz DE jest traktowany jako monster i czy jeśli jest to jak rzuci jest napisane, że porusza sie o normalną wartość ruchu czyli....8" czy 20"?
2. Jeśli wygram WW walczą c CoC darkelfickim wzbudzajacym strach to czy automatycznie ucieka przegrany? US CoC to 4 a ucieka jek jest powyzej 4 ale czy też?
3. Czy za rydwany i np.pegazy wielowoundowe noblów też sie liczy pts jak zadamy im połowę ran czy nie?\

Dzieki


Zadaj pytania jeszcze raz.
Nic nie rozumiem - z trudem domyślam sie o co Ci chodzi. Co rzuca? Czym?
Nie śpiesz się.

Offline war2bone

Re: 4 pytanka
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 01, 2006, 06:00:03 pm »
nic dzisiaj juz wiecej nie mowie......
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Gogol

Re: 4 pytanka
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 01, 2006, 06:06:05 pm »
Cytat: "war2bone"
Cytat: "RoMaN Lord of the Druchii"

3. Czy za rydwany i np.pegazy wielowoundowe noblów też sie liczy pts jak zadamy im połowę ran czy nie?\


nie chyba ze jest to napisane jak np hydra w DE


NIE!!?? Mi się zawsze zdawało ze właśnie tak ! jak zadasz 2 rany na pegazie albo 3 na rydwanie to masz połowe pkt za pegaza/rydwan

p.s. JJ ma racje twoja stylistyka jest gorsza niż moja (jestem pod wrażeniem  :shock: )
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

szafa@poznań

  • Gość
4 pytanka
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 01, 2006, 06:23:02 pm »
monstery rydwany herodi - musisz zadac ponad polowe bazowych ran by dostac polowe punktow. reszty pytan nie rozumiem :]

Offline RoMaN Lord of the Druchii

4 pytanka
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 01, 2006, 06:36:33 pm »
Cytat: "szafa@poznań"
monstery rydwany herodi - musisz zadac ponad polowe bazowych ran by dostac polowe punktow. reszty pytan nie rozumiem :]


0.czyli jak zadam rydwanowi 2W a ma bazowo 4 to dostaje te 43pts?
1.czy dark pegasus jest monstrem i rzuca monster reaction?
2.w monster reaction jest ze sie porusza albo atakuje najbliższą jednostke jeśli tak to liczy sie jego M czy jak lata to wtedy też  ma 20"?
3.Automatyczna ucieczka po przegranej walce wręcz z przeciwnikiem wzbudzającym strach jest wtedu kiedy ma liczebnosć wiekszą niż 4 jeśli tak to jak wygram WW darkelickim chariotem a on ma Unit Strange to też sie liczy?
4.czy jak szarżuje takiego nobla na pegazie w plecy to sie liczy ze w plecy i jest bonus czy nie i czy zdaje poanike(mam wątpliwości bo chyba jeak sie atakuje Single model to nie ma ataku od tyłu)
5.Jeśli zaszarżowałem Single model z przodu i z flanki to czy liczy sie ta z flanki(jak walczy przodem do jednej a bokiem do drugiej jednostki?

Uff w końcu
img]http://i49.photobucket.com/albums/f259/romanczuk/focus.jpg[/img]
Focus Studio's Gallery

JJ

  • Gość
4 pytanka
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 01, 2006, 06:48:01 pm »
Cytat: "RoMaN Lord of the Druchii"
Cytat: "szafa@poznań"
monstery rydwany herodi - musisz zadac ponad polowe bazowych ran by dostac polowe punktow. reszty pytan nie rozumiem :]


0.czyli jak zadam rydwanowi 2W a ma bazowo 4 to dostaje te 43pts?
1.czy dark pegasus jest monstrem i rzuca monster reaction?
2.w monster reaction jest ze sie porusza albo atakuje najbliższą jednostke jeśli tak to liczy sie jego M czy jak lata to wtedy też  ma 20"?
3.Automatyczna ucieczka po przegranej walce wręcz z przeciwnikiem wzbudzającym strach jest wtedu kiedy ma liczebnosć wiekszą niż 4 jeśli tak to jak wygram WW darkelickim chariotem a on ma Unit Strange to też sie liczy?
4.czy jak szarżuje takiego nobla na pegazie w plecy to sie liczy ze w plecy i jest bonus czy nie i czy zdaje poanike(mam wątpliwości bo chyba jeak sie atakuje Single model to nie ma ataku od tyłu)
5.Jeśli zaszarżowałem Single model z przodu i z flanki to czy liczy sie ta z flanki(jak walczy przodem do jednej a bokiem do drugiej jednostki?

Uff w końcu


0. Przeczytaj jeszcze raz to co napisał Szafa.
1. TAK.
2. Porusza sie normalnie.
3. 4 nie jest większe niż 4.
4. Tak.
5. Tak.

Uff...
Nie rób nam tego więcej. Pisz powoli.

Offline Pająk

4 pytanka
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 01, 2006, 06:52:30 pm »
0. musisz zadać więcej niż połowę ran... za połowę nic nie dostaniesz...
1. dark pegasus liczy się jako monster... i rzuca monster reaction jak zginie jeździec
2. lata, chyba że najbliższy cel jest w lesie wtedy porusza się biegnąc...
3. auto-break jest wtedy kiedy wzbudzasz fear'a w przeciwniku i masz przewagę liczebną oraz wygrasz combata...
4. no dostajesz +2 do combata... i nie rzuca paniki, chyba że już wcześniej był w zwarciu...
5. wydaje mi się, że liczy się za flankę... bo najpierw dosuwasz jedną szarżę, a drugą dostawiasz w następnej kolejności... i jeśli byłoby to w strefę boczną modelu to masz bonus za atak z flanki
izardmen
You are 62% Honorable, 43% Bloodthirsty, 60% Magic-minded, and 48% tactically-oriented!

szafa@poznań

  • Gość
4 pytanka
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 01, 2006, 08:06:00 pm »
Cytat: "RoMaN Lord of the Druchii"
Cytat: "szafa@poznań"
monstery rydwany herodi - musisz zadac ponad polowe bazowych ran by dostac polowe punktow. reszty pytan nie rozumiem :]
0.czyli jak zadam rydwanowi 2W a ma bazowo 4 to dostaje te 43pts?
,

Romanie, czytaj dokladnie! PONAD POLOWE, A NIE POLOWE. Musisz mu zadac 3 rany, jesli ma bazowo 4, by dostac twoje 43 punkty
Cytuj

1.czy dark pegasus jest monstrem i rzuca monster reaction?

jesli straci jezdzca - oczywiscie
Cytuj

2.w monster reaction jest ze sie porusza albo atakuje najbliższą jednostke jeśli tak to liczy sie jego M czy jak lata to wtedy też  ma 20"?
tak, leci na 20 cali
Cytuj

3.Automatyczna ucieczka po przegranej walce wręcz z przeciwnikiem wzbudzającym strach jest wtedu kiedy ma liczebnosć wiekszą niż 4 jeśli tak to jak wygram WW darkelickim chariotem a on ma Unit Strange to też sie liczy?

nie rozumieju nadal :D co ma do rzeczy liczebność 4? Romanie czytasz rulbooka? musi byc liczniejszy od ciebie, a nie liczniejszy od 4. 2 white wolfi maja US=4, tyle co rydwan - to za mało. Jesli white wolf bylby jeden - to faktycznie - ma us2, rydwan 4, jest fearoutnumber
Cytuj

4.czy jak szarżuje takiego nobla na pegazie w plecy to sie liczy ze w plecy i jest bonus czy nie i czy zdaje poanike(mam wątpliwości bo chyba jeak sie atakuje Single model to nie ma ataku od tyłu)

bok tył jest na pewno. Nie ma boków i tyło aatakując SINGLE MODEL ON FOOT, a nie single model, a to zasadnicza róznica. Paniki nie zdajesz, chyba że zostajesz zaszarowany w trakcie walki.
Cytuj

5.Jeśli zaszarżowałem Single model z przodu i z flanki to czy liczy sie ta z flanki(jak walczy przodem do jednej a bokiem do drugiej jednostki?
Tak - jeden z prozdu, drugi z boku - masz bok.

Uff w końcu[/quote]

Offline RoMaN Lord of the Druchii

4 pytanka
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 02, 2006, 01:28:50 pm »
Dzieki. Niektóre pytania to było upewnienie się.
img]http://i49.photobucket.com/albums/f259/romanczuk/focus.jpg[/img]
Focus Studio's Gallery

 

anything