trawa

Autor Wątek: Machiny wojenne - pytania  (Przeczytany 5937 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wojo

Machiny wojenne - pytania
« dnia: Styczeń 03, 2006, 06:00:38 pm »
Czy po dodaniu do krasnoludzkiej machiny małego i dużego inżyniera zwiększa się unit strength maszyny?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline Bagrada

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2006, 06:02:14 pm »
TAK

Offline wojo

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 03, 2006, 06:21:40 pm »
Dzięki, a czy w sytuacji, kiedy maszyna ma normalną załogę (trzech brodaczy) to po stracie załoganta maleje jej US?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline Jerzyn

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 03, 2006, 06:30:43 pm »
jasne ze tak
owa super gierka: VisArcana
Grajcie, wspomagacie kumpli :D

Offline wojo

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 03, 2006, 08:02:07 pm »
Mam w załodze krasnoludzkiej armaty dużego inżyniera. Daje armacie możliwość zadawania k6 ran zamiast k3. Uzbrojony jest w rusznicę. W zasadach napisane jest, że kiedy zajmuje się obsługą machiny nie może korzystać z osobistej broni strzeleckiej (pistolet i rusznica) w fazie strzelania. Czy jego reakcją na szarżę przeciwnika, może by stand&shot?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline Bagrada

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 03, 2006, 08:54:44 pm »
jaknajbardziej tak  :)  , to tak jak ze zwykłymi łucznikami w swojej fazie zajmuja sie strzelaniem ale nie przeszkadza im to jeszcze troche postrzelać jak ktoś sie w nich ładuje :)

Offline SkaVen6

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 03, 2006, 09:07:01 pm »
tak
eek & Destroy

szafa@poznań

  • Gość
Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 03, 2006, 09:51:13 pm »
a ja bym troche pokombinowal...

Tura 1.

Krasie:
Krasiowy bolec strzela. Kraś deklaruje oczywiscie uzycie bs4 szefa. niewazne czy trafia czy nie

Bestie:
Szarza czymś tam. W tej turze uzyl juz swych umiejetonsci - nie moze robic stand and shoota (bo nie moze strzelac z broni palnej jesli w tej ture uzyl swych umiejetnosci "artlyeryjskich")...co najlepsze - ten punkt widzenie przedstawil mi krasiowy gracz!

Offline Bagrada

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 03, 2006, 11:23:37 pm »
W sumie na tej argumentacji mucha nie siada. Cofam swoje zdanie  :roll:  . Chociaż możnaby sie upierając rozgraniczać ture swoją i przeciwnika że niby jedna do drugiej nic niema... ale to z lekka naciągane by było.

Offline rroghl

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 03, 2006, 11:40:36 pm »
@ szafa
Nie zgodze sie z tobą.
Przykład: łucznicy strzelają w swojej fazie shootingu. Bestie szarżują, łucznicy robią s&s. Według tego, co mówisz wynikało by, że strzelają dwa razy w ciągu "tury" (rozumiejąc turę tak jak ty rozumiesz tzn tura łuczników + tura bestii), co jest naturalnie nie możliwe.
Dlatego też uważam, że inżynier jak najbardziej może zrobić s&s, nawet jak wykorzystywal swoj bs strzelając z maszyny.
Mogę się mylić ;) ale jest prawie pewny tego, ze tak jest

Offline MariuszGGG

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 04, 2006, 08:00:48 am »
Cytat: "szafa@poznań"
a ja bym troche pokombinowal...


Inzynier w swojej turze nie może robić dwóch rzeczy na raz. W twojej turze ma już wolne, bo nie strzela wtedy z armaty...
na jest czernią i bielą
Ona jest miłością i nadzieją
Ona jest ostatnią bogów wybranką
Moją kochanką...

a kwadrat + b kwadrat = sex

szafa@poznań

  • Gość
Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 04, 2006, 10:13:29 am »
mi chodzi o to ze nie ma oddzielnej tury dla kazdego z graczy - wowczas dawaloby nam to 12 tur a gramy przeciez 6...

ale upieral sie nie bede - ot taka refelksja na temat "obslugiwales maszyne - nie mozesz strzelac" - IMHO wydaje sie sluszna...

Offline Gogol

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 04, 2006, 10:19:10 am »
Poza tym co ciekawe to co powiedziałes prowadziło by do sytuacji w której jeśli gracz dwarficki zaczynał (miał 1 ture) to nie może robić s&s bo bestje szarzują w tej samej pełnej turze co on strzelał z maszyny np tura 3 krasia wali z bolca na bs 4 potem tura 3 bestji szarża no i niema s&s bo to ta sama tura ... ale gdyby to bestje zaczynały gre to mamy sytuacje tura 3 krasia wlai z bs 4 z bolta a potem tura 4 bestji i nagle moze robic s&s bo to już inna tura ... bezsęs  :lol:
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline mlepkows

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 04, 2006, 10:36:19 am »
Cytuj
mi chodzi o to ze nie ma oddzielnej tury dla kazdego z graczy - wowczas dawaloby nam to 12 tur a gramy przeciez 6...

I tu się niestety mylisz. Dlatego, że pojęcie "turn" nie jest zdefiniowane. Możemy mówić "gramy 6 tur" ale też "moja tura" i "twoja tura". Argument, że przy Twojej interpretacji nikt nie może robić s&s (bo przecież nie może strzelać 2x na turę) uwidacznia jedyny słuszny punkt widzenia.  :arrow: można robić s&s inżynierem obsługującym maszynę.

Maciek
igmar, Kaiser und Averland!

Offline Matt

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 04, 2006, 01:13:42 pm »
Cytat: "Gogol"
Poza tym co ciekawe to co powiedziałes prowadziło by do sytuacji w której jeśli gracz dwarficki zaczynał (miał 1 ture) to nie może robić s&s bo bestje szarzują w tej samej pełnej turze co on strzelał z maszyny np tura 3 krasia wali z bolca na bs 4 potem tura 3 bestji szarża no i niema s&s bo to ta sama tura ... ale gdyby to bestje zaczynały gre to mamy sytuacje tura 3 krasia wlai z bs 4 z bolta a potem tura 4 bestji i nagle moze robic s&s bo to już inna tura ... bezsęs  :lol:

punkt dla Gogola.
a krasiowi gracze niech przestaną się sami wałować - wcale nie dostali niewiadomo jak mocnego armylista.

skoro juz jestesmy przy maszynach.
czy załoga maszyny moze poruszac sie "double pace" jak skirmiszerzy czy raczej musi maszerowac? czy po trudnym terenie chodzi z modyfikatorami?
EJ GO W MIGDAŁ
ŻEBY KRZYK DAŁ!!!!