trawa

Autor Wątek: Machiny wojenne - pytania  (Przeczytany 5938 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

szafa@poznań

  • Gość
Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 04, 2006, 02:19:00 pm »
wiesz matt to jest wlasnie najlepsze - pytam bachamta czemu nie robi S&S na moje psy z pistolcy - a on że gadali o tym z chase`m i że chase przedstawil taka interpretacje co potem potweirdzil w klubie ;]

a z tym double pace tez mnie zastanawia - przeciez nie sa skirmiszerami!

Offline Bigpasiak

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 04, 2006, 02:29:47 pm »
na jakiej podstawie mieli by się poruszać podwójnym ruchem? z resztą jeśli mówimy o poruszaniu z maszyną to nawet maszerować im nie wolno... poruszają się normalnie jak każdy inny unit chyba że w zasadach do maszyn i załogi jest napisane inaczej :!:
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Matt

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 04, 2006, 02:32:26 pm »
no też nie widze podstawy a kupa graczy gra tak jakby załoga po ucieczce od maszyny dostawała zasadę "skirmish".
EJ GO W MIGDAŁ
ŻEBY KRZYK DAŁ!!!!

Offline wojo

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 04, 2006, 03:59:36 pm »
To wszystko piękne co tu piszecie. Potwierdza moje interpretacje, ale muszę potwierdzić parę rzeczy, żeby być pewniakiem  ;)

1. Czy przeciwnik po wygraniu combata może otaczać maszynę?
2. Czy załoga po wygraniu combata może ścigać wroga?
3. Mam defendet obstacle. Na maszynkę szarżuje model zadający automatycznie rane w base-to-base contact. Czy zadaje ranę załogantom?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline M.T.

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 04, 2006, 04:00:52 pm »
1. Tak
2. Nie
3. Tak
Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga"
"Apeluję: nie schodźmy poniżej pewnego poziomu"
"Za górami, za lasami, za dolinami
Pobiły sie dwa skaveny sztyletami.
Hej skaveny, nie bijta sie,
Szary Prorok gdy to widzi zaraz wkurza sie!"

Offline Gogol

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 04, 2006, 06:11:33 pm »
Cytat: "Matt"
Cytat: "Gogol"
Poza tym co ciekawe to co powiedziałes prowadziło by do sytuacji w której jeśli gracz dwarficki zaczynał (miał 1 ture) to nie może robić s&s bo bestje szarzują w tej samej pełnej turze co on strzelał z maszyny np tura 3 krasia wali z bolca na bs 4 potem tura 3 bestji szarża no i niema s&s bo to ta sama tura ... ale gdyby to bestje zaczynały gre to mamy sytuacje tura 3 krasia wlai z bs 4 z bolta a potem tura 4 bestji i nagle moze robic s&s bo to już inna tura ... bezsęs  :lol:

punkt dla Gogola.
a krasiowi gracze niech przestaną się sami wałować - wcale nie dostali niewiadomo jak mocnego armylista.

skoro juz jestesmy przy maszynach.
czy załoga maszyny moze poruszac sie "double pace" jak skirmiszerzy czy raczej musi maszerowac? czy po trudnym terenie chodzi z modyfikatorami?



Akurat zostawiłem RB w klubie ale z tego co pamiętam załoga bez maszyny jest skirmiszem więc mogą double pacem iść .... tzn pisało coś w stylu "they form a skirmishing unit" czy jakoś tak  :)
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Matt

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 05, 2006, 05:29:40 pm »
moze zajrzyj lepiej do tego RB... bo "cośtamgdzieśtamjakośtam" jest imho mało satysfakcjonujące ;)
EJ GO W MIGDAŁ
ŻEBY KRZYK DAŁ!!!!

Offline wojo

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 05, 2006, 05:51:24 pm »
Czy ktoś może dokładnie wyjaśnić lub podać gdzie jest opisane w rulesbooku na czym polega defendet obstacle u dwarfów, bo nie mogę tego nigdzie znaleźć :?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline Matt

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 05, 2006, 06:09:45 pm »
defended obstacle to defended obstacle, czy u dwarfow czy gdzie indziej... o ile nie latasz, trafiasz na 6 w to co stoi za nim dopoki nie wygrasz combatu, potem juz normalnie.
EJ GO W MIGDAŁ
ŻEBY KRZYK DAŁ!!!!

Offline M.T.

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 06, 2006, 06:50:47 am »
Poza tym można wybrać czy się goni przeciwnika czy nie, nie trzeba rzucić na wstrzymanie.
Chociaż załoganci nigdy nie mogą gonić.
Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga"
"Apeluję: nie schodźmy poniżej pewnego poziomu"
"Za górami, za lasami, za dolinami
Pobiły sie dwa skaveny sztyletami.
Hej skaveny, nie bijta sie,
Szary Prorok gdy to widzi zaraz wkurza sie!"

Offline wojo

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 22, 2006, 03:46:20 pm »
Jakie wymiary powinny mieć podstawki pod machiny krasnoludów?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline High Elf

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 22, 2006, 07:37:28 pm »
A jakie bretoński trebusz? :/
ziałam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę ;)


Offline b_sk

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 22, 2006, 08:21:34 pm »
Naprawdę tak trudno zajrzeć do tematu przyklejonego u góry?

a) Podstawki pod maszyny nie są wymagane, jednak przy strzelaniu z broni typu katapulta przyjmuje się, że zajmują obszar nie mniejszy niż podstawka 40x40 mm. Zaleca się umieszczanie maszyn na takich właśnie podstawkach.
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline radek_nazgul

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 23, 2006, 08:48:54 am »
Cytat: "szafa@poznań"
mi chodzi o to ze nie ma oddzielnej tury dla kazdego z graczy - wowczas dawaloby nam to 12 tur a gramy przeciez 6...

ale upieral sie nie bede - ot taka refelksja na temat "obslugiwales maszyne - nie mozesz strzelac" - IMHO wydaje sie sluszna...

 W takim razie przenosi sie to tez na speary - jak sie w swojej turze poruszyles i zostales zaszarzowany w przeciwnika to nie mozezesz bic z 2 rzedow...

Offline Zox

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 28, 2006, 06:59:41 am »
Niedziwię się że mówią że Polacy wszystko próbują przekręcić w zasdach...  :?

(a tak żeby niebyło wątpliwości: może robić S&S. Chodzi o to że niemoże użyć BS-a a potem jeszcze strzelić - jest to ładnie ujęte bodajże w 6ed. PL ab do Dwarfów.)
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

 

anything