trawa

Autor Wątek: Machiny wojenne - pytania  (Przeczytany 5959 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kieł

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 19, 2006, 03:32:24 pm »
Niedawno była mowa o podstawkach,  a ja właśnie chciałem zapytac na jakiej podstawce powinienem umieścić Hellcannona, i czy można go wystawiać na górkach, nawet takich gdzie długośc górki jest zdecydowanie mniejsza od długości figurki, bądź podstawki?
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

Offline Kieł

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 19, 2006, 11:16:26 pm »
Dziękuję Jacku za link, ale gdyby był tam podany rozmiar podstawki pod Hellcanonna to bym nie pytał. Sęk w tym że Hellcannon nie zmieści się na podstawce 40x40 mm. Czy mam go umieścić na podstwce 100x100, czy moge dowolnie wybrac wielkość.
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

JJ

  • Gość
Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 19, 2006, 11:56:25 pm »
Cytat: "Kieł"
Dziękuję Jacku za link, ale gdyby był tam podany rozmiar podstawki pod Hellcanonna to bym nie pytał. Sęk w tym że Hellcannon nie zmieści się na podstawce 40x40 mm. Czy mam go umieścić na podstwce 100x100, czy moge dowolnie wybrac wielkość.



http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=10232&highlight=hellcannon+base

Ilość moich słów niewielka - zmęczenie  duże.

http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=5813&highlight=hellcannon+base

Offline Kieł

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 20, 2006, 11:20:38 am »
Dziękuję za linki.
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

Offline Kieł

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 24, 2006, 08:06:31 pm »
Chciałem zapytać czy jezeli jakis unit szarżujący w hellcanonna ma węższy przód niż on sam to czy możan tak dostawić załoge aby nie stykała się z przeciwnikiem. Przykład:

L-lanca bretońska
H-hellcannon
Z-załoga

       LLL
       LLL
       LLL
       HHHZZZ
W zasadach jest powiedziane że załoga może być dostawiona po którejkolwiek ze stron. Czy w pokazanym wyżej przypadku musze co najmniej jednego załoganta dostawić z lewej strony żeby stykał się corner to corner z lancą?
Zasady mówią że szarża jest wykonywana na maszynę, a że ta maszyna walczy to do niej sie dostawia przeciwnik, a załogę dostawia się po bokach.
Nie ma wspomniane że musze dostawić maksymalną liczbę modeli do walki, bo wtedy bym musiał dostawiać sie jak salamandra (skinki po środku, salamandry na krawędziach) czyli dwarfy pierwsze do walki, a hellcannon  po boku, co by było sprzeczne z zasadą Hellcanonna.
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

Offline Kieł

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 27, 2006, 05:38:10 pm »
Miałem nadzieję że jak ludzie wrócą z Krakona to znajdzie się osoba, która zna odpowiedź na postawione przeze mnie pytanie.
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

Offline Kensiorek

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 27, 2006, 05:43:35 pm »
to ze hel stoi w srodku a obsluga z boku niezwalnia cie z zasady dostawienia max modeli do walki .  Jesli to jest lanca tak jak napisales to ma front 75mm a helka 50 wiec ja smiem twierdzic ze dostawisz dzialo + 3 zalogantow.
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Shino

  • Gość
Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 27, 2006, 07:29:43 pm »
mnie sie wydaj, ze musza sie zmiescic z lewej strony helki

masz skirmish i musisz sie dostawic do przeciwnika


jakby ktos mogl wkleic dokladne zasady dostwiania warfow do hellki to bylo by wszystko jasne...

Offline Kensiorek

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 28, 2006, 05:27:04 am »
Cytat: "Shino"
mnie sie wydaj, ze musza sie zmiescic z lewej strony helki

masz skirmish i musisz sie dostawic do przeciwnika


jakby ktos mogl wkleic dokladne zasady dostwiania warfow do hellki to bylo by wszystko jasne...
dlaczego sadzisz ze 2 zalagantow mozesz ustawic poza walka kiedy maja szanse byc btb z przeciwnikiem ?
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Shino

  • Gość
Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 28, 2006, 07:04:52 am »
lanca sie styka z pierwszym modelem. Z tego co jest pokazane na rysunku jest to hellka. Inni skirmisherzy sie dostawiaja op bokach.

Offline Kensiorek

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 28, 2006, 08:23:26 am »
to nie tak dokonca . Normalnie jak szarzujesz to zaloga wystepuje do przodu bronic maszyny w przypadku hela maszyna broni sie sama :) wiec szarzujesz na maszyne jako calosc nie ma znaczenia za najblizej byl np zalogant zgodnie z swoimi zasadami helka zawsze jest w srodku i zawsze jest w walce i jest to jedyne odstepstwo od zwyklych zasad ,jesli zostaje jakies miejsce to zaloga dostawia sie rowniez do walki .
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Kieł

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 28, 2006, 10:27:38 pm »
Tak Kensiorku masz rację. Mi po prostu wydawało się że w tej sytuacji nie można stosować zasady dostawiania jak największej ilości modeli do walki bo to wykluczałoby stawianie Helki w środku. W zasadach wyjasnione jest to następująco: Chaos Dwarfs act as war machine crew in combat, but will line up on either side of the Hellcannon instead of in front of it.
Wedle tej zasady trzeba ich dostawić do walki jak każą załoge, a jedyna różnica to jak wspomniano wcześniej stają oni po bokach maszyny. Jedyna sytuacja w której załoga nie będzie w walce to przypadek gdy przeciwnik ma mniejszy front od Hellki (która ma 60 mm) i przeciwnik zaszarżuje maszynę nie dostawiając żadnej ze swoich krawędzi corner to corner do podstawy maszyny. Jeżeli zaszarżuje dostawiając jedną z krawędzi do krawędzi podstawy Helki to wciąga automatycznie jednego z załogantów do walki. W tym momencie wynikło kolejne moje pytanie. Czy w opisanej przed chwilą przeze mnie sytuacji, gdy np heros na koniu zaszarzuje Helkę i dostawi ctc to wciągnie załoganta do walki to czy kierując wszystkie (lub część) ataków w tego załoganta może zabić całą załoge, nawet gdy reszta stoi po drugiej stronie maszyny, gdyż i tak by się z nim nie stykala?
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

Offline Kensiorek

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 01, 2006, 08:20:25 am »
Z dostawianiem jest maly problem bo albo traktujemy zaloge + maszyne jako skirmisz i wtedy jak ladnie pokazano w ktoryms cytacie to atakujacy decyduje jak sie dostawia albo nie wtedy atakujacy szarzuje na jak najkrotszej lini i nie ma wplywu na rozstawienie.
Co do walki to zaloga to zwykle modele wiec rany przechodza dalej nawet jesli ich linia jest przedzielona dzialem
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Ataman

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 02, 2006, 12:12:32 am »
Nawiązując do Hellcannona:
Czy Diabolic Splendour daje równierz Warda dla krasnoludów? Niby nie powinien, bo wg. zasad giftu to ten ward zastępuje tylko demonic aurę, ale spotkałem się z graczami, którzy mieli inne zdanie na ten temat...  :?
Wałek?

Offline Kensiorek

Machiny wojenne - pytania
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 02, 2006, 06:30:28 am »
Niedaje warda na zaloge nie wiem kto mogl wpasc na taki pomysl



I teraz inne pytanie :) czy helka liczy sie jako jednostka demoniczna czy nie?? Czy mozna do niej dolaczyc hero mortali?? CZy mozna do niej dolaczyc demona ??
a sprawą powina zajać sie LS ;)

 

anything