trawa

Autor Wątek: Master Rune of Challenge  (Przeczytany 4681 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wojo

Master Rune of Challenge
« dnia: Styczeń 04, 2006, 08:17:04 pm »
A ja mam pytanko związane z Master Rune of Challenge:
Zapraszam do pojedynku jakiś wrogi regiment, który nie ma zasięgu szarży (np. regiment piechoty jest 12 cali od wyzywającego) to czy: robi test paniki lub deklaruje szarżę, którą oczywiście pali, czy run po prostu nie działa?
Takie działanie może mieć na celu, np.:
a) zmuszenie wrogiego regimentu do ustawienia się przodem do wyzywającego i może przy okazji wystawienie flanki na szarżę innego mojego regimentu,
b) uniemożliwienie maszerowania wrogiemu regimentowi; marsz to podwójny ruch a spalona szarża to ruch normalny,
c) inne cele, które w tej chwili nie przychodzą mi do głowy
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline Gogol

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2006, 08:26:25 pm »
Cytat: "wojo"
A ja mam pytanko związane z Master Rune of Challenge:
Zapraszam do pojedynku jakiś wrogi regiment, który nie ma zasięgu szarży (np. regiment piechoty jest 12 cali od wyzywającego) to czy: robi test paniki lub deklaruje szarżę, którą oczywiście pali, czy run po prostu nie działa?
Takie działanie może mieć na celu, np.:
a) zmuszenie wrogiego regimentu do ustawienia się przodem do wyzywającego i może przy okazji wystawienie flanki na szarżę innego mojego regimentu,
b) uniemożliwienie maszerowania wrogiemu regimentowi; marsz to podwójny ruch a spalona szarża to ruch normalny,
c) inne cele, które w tej chwili nie przychodzą mi do głowy


Nie możesz tego zrobic pisze wyraźnie że "the unit must be able to charge and reach rune user or the unit he is with " więc nie możesz zmuszać jednostek które nie mogą :)
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Scimitar

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 04, 2006, 08:28:39 pm »
Cytat: "wojo"
A ja mam pytanko związane z Master Rune of Challenge:
Zapraszam do pojedynku jakiś wrogi regiment, który nie ma zasięgu szarży (np. regiment piechoty jest 12 cali od wyzywającego) to czy: robi test paniki lub deklaruje szarżę, którą oczywiście pali, czy run po prostu nie działa?
Takie działanie może mieć na celu, np.:
a) zmuszenie wrogiego regimentu do ustawienia się przodem do wyzywającego i może przy okazji wystawienie flanki na szarżę innego mojego regimentu,
b) uniemożliwienie maszerowania wrogiemu regimentowi; marsz to podwójny ruch a spalona szarża to ruch normalny,
c) inne cele, które w tej chwili nie przychodzą mi do głowy

Myślę że w takim wypadku nie działa.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Gogol

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 04, 2006, 08:34:41 pm »
Nie ... poprostu nie możesz uzyć i już :) tzn ani nie marnuje sie runa ani nic sie innego nie dzieje pisze wyraźnie w opisie runy że aby ją odpalić muszą być spełnione warunki szarży wroga :)
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

szafa@poznań

  • Gość
Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 04, 2006, 10:23:55 pm »
Cytat: "Gogol"
Nie ... poprostu nie możesz uzyć i już :) tzn ani nie marnuje sie runa ani nic sie innego nie dzieje pisze wyraźnie w opisie runy że aby ją odpalić muszą być spełnione warunki szarży wroga :)


a ja sadze ze jest marnowana. to jak strzal z organow na 24 i pol cala - cel nie jest trafiany, ale misfajerke mozesz ciagle rzucic!

Offline Scimitar

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 04, 2006, 10:41:52 pm »
Ale Gogol już przytoczył cytt dot. opisu runy - "the unit must be able", czyli jeśli nie ma zasięgu to jednostka nie może podlegać efektowi, więc przedmiot nie może być użyty - oznacza to, że nie zadziałał w takim razie.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

szafa@poznań

  • Gość
Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 05, 2006, 06:11:05 am »
Cytat: "Scimitar"
Ale Gogol już przytoczył cytt dot. opisu runy - "the unit must be able", czyli jeśli nie ma zasięgu to jednostka nie może podlegać efektowi, więc przedmiot nie może być użyty - oznacza to, że nie zadziałał w takim razie.


a jesli do hellblastera nie ma zasiegu po deklaracji strzału to idac twoim tokiem rozumowania strzał nie jest marnowany i nie rzuca sie na ilosc hitów/misfajery?

Offline rroghl

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 05, 2006, 08:12:21 am »
Ale w opisie przedmiotu jest, że jak nie ma zasiegu to nie dziala!!!!
Koniec kropka.

szafa@poznań

  • Gość
Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 05, 2006, 10:48:45 am »
a mozna cytacik?

bo z tego co pamietam pisze ze oddzial nie podlega wplywowi jesli jest poza zasiegiem szarzy - ci nie jest rownoznaczne ze runa sie nie marnuje :] (poprawcie mnie jesli sie myle - cytat przede wszystkim!)

Offline Gogol

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 05, 2006, 12:28:47 pm »
Cytuj
"This rune is normally inscribed in a book or on a warhorn. The rune is used during the enemy turn before they declare charges. Nominate one enemy unit within 20" of the rune user. The unit must be able to charge and reach the rune user or the unit he is with according to the normal rules. The enemy unit must either declare a charge against the rune user (and any unit he is with) or must flee in the Compulsory Movement phase as if it had failed a Panic test. This rune has no effect on units that are Immune to Psychology"


Jak dla mnie jasno pisze że aby użyć runy te warunki muszą być spełnione więc jeśli nie są to użyć jej nie możesz ... i kropka  ale wy tam możecie teraz sobie kłucić sie o to do woli jak to już jest w waszym zwyczaju ... ja cytat podałem i swoje zrobiłem ... acha no i nie pisze nić w stylu "if the enemy unit isn't able to reach the rune user the run is wasted" więc zakładam że nie jest ... poprostu jej nie odpala
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline b_sk

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 05, 2006, 12:43:03 pm »
"You may cast this on one Orc or Goblin unit (of any type) within 24" providing that the unit could charge the enemy if it was the greenskin's Movement phase."
Opis Hand of Gork.

Więc zgodnie z interpretacją niewyczerpującej się runy, chcecie mi powiedzieć, ze mam prawo zmierzyć, czy mój oddział dochodzi czy nie? albo, że jeśli się okaże, że nie mógł już po rzuceniu czaru, to mogę wziąć spowrotem swoje PD?
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline Rantor

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 05, 2006, 01:46:00 pm »
To co dochodzimi do paradoksu iz gracz krasnali moze miezyc zasiegi szarz przeciwnikow jak chce. W koncu nie musi widziec ruznicy miedzy 14 a 16 wiec przedmiot odlapa mierzy zasieg i tu zonk nie ma zasiegu wiec nie zluzywa go ale odleglosc juz zna .... sory to lekkie przegiecie!!! :?
zy chcesz zyc wiecznie???

Barbarossa

  • Gość
Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 05, 2006, 01:56:26 pm »
Cytat: "b_sk"
"You may cast this on one Orc or Goblin unit (of any type) within 24" providing that the unit could charge the enemy if it was the greenskin's Movement phase."
Opis Hand of Gork.

Więc zgodnie z interpretacją niewyczerpującej się runy, chcecie mi powiedzieć, ze mam prawo zmierzyć, czy mój oddział dochodzi czy nie? albo, że jeśli się okaże, że nie mógł już po rzuceniu czaru, to mogę wziąć spowrotem swoje PD?


Oczywiście że tak. Możesz rzucić ten czar na dowolną jednostkę w promieniu 24" która może szarżować.

LOGIKA

Nie możesz rzucić czaru na jednostkę, która nie może szarżować

ERGO

Przed rzuceniem czaru sprawdzasz, czy jednostka szarżować może

Offline Kensiorek

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 05, 2006, 02:10:48 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Cytat: "b_sk"
"You may cast this on one Orc or Goblin unit (of any type) within 24" providing that the unit could charge the enemy if it was the greenskin's Movement phase."
Opis Hand of Gork.

Więc zgodnie z interpretacją niewyczerpującej się runy, chcecie mi powiedzieć, ze mam prawo zmierzyć, czy mój oddział dochodzi czy nie? albo, że jeśli się okaże, że nie mógł już po rzuceniu czaru, to mogę wziąć spowrotem swoje PD?


Oczywiście że tak. Możesz rzucić ten czar na dowolną jednostkę w promieniu 24" która może szarżować.

LOGIKA

Nie możesz rzucić czaru na jednostkę, która nie może szarżować

ERGO

Przed rzuceniem czaru sprawdzasz, czy jednostka szarżować może
czyli ja tez magic misseli na cel dalej niz zasieg teglarowac nie moge :) znaczy moge ale jak stwierdzam ze za daleko to wybieram nowy ??:) prosze o cycta dlaczego tak zrobic nie moge :)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Rantor

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 05, 2006, 02:18:22 pm »
Barbarossa czyli jak gracz kasasiami moze mierzyc zasiegi oddzialow do woli az do mometu jak trafi iz oddzial ma zasieg szarzy tak? czuli na luzie moze miezyc szarze 5 oddzialow tlumaczac to iz moze to zriobic bo wydaje mu sie iz szarza jest realna??? ( tu jakims dziwnym zbiwegiem okolicznosci trafia dopiero w zasieg 5 oddzialu...) to troszke smieszne  :lol:
zy chcesz zyc wiecznie???