trawa

Autor Wątek: Master Rune of Challenge  (Przeczytany 4677 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Scimitar

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 05, 2006, 02:43:21 pm »
Cytat: "szafa@poznań"
Cytat: "Scimitar"
Ale Gogol już przytoczył cytt dot. opisu runy - "the unit must be able", czyli jeśli nie ma zasięgu to jednostka nie może podlegać efektowi, więc przedmiot nie może być użyty - oznacza to, że nie zadziałał w takim razie.


a jesli do hellblastera nie ma zasiegu po deklaracji strzału to idac twoim tokiem rozumowania strzał nie jest marnowany i nie rzuca sie na ilosc hitów/misfajery?

Hehe :) Wojtku, jestem pierwszym, który każe podłym Imperialistom i Karłom rzucać artyleryjką przed mierzeniem :D
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline jagal

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 05, 2006, 02:57:15 pm »
Rety ;)  Gogol ma racje i koniec. Cytacik stosowny jest i amen.
quote="RoMaN Lord of the Druchii"]siema chce byc PG



 Według mnie nigdy nie kozacze ale ok.[/quote]

Pzdr

jagal

Offline Gogol

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 05, 2006, 04:01:43 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Cytat: "b_sk"
"You may cast this on one Orc or Goblin unit (of any type) within 24" providing that the unit could charge the enemy if it was the greenskin's Movement phase."
Opis Hand of Gork.

Więc zgodnie z interpretacją niewyczerpującej się runy, chcecie mi powiedzieć, ze mam prawo zmierzyć, czy mój oddział dochodzi czy nie? albo, że jeśli się okaże, że nie mógł już po rzuceniu czaru, to mogę wziąć spowrotem swoje PD?


Oczywiście że tak. Możesz rzucić ten czar na dowolną jednostkę w promieniu 24" która może szarżować.

LOGIKA

Nie możesz rzucić czaru na jednostkę, która nie może szarżować

ERGO

Przed rzuceniem czaru sprawdzasz, czy jednostka szarżować może


No i właśnie mi sie wydaje ze przed urzyciem runy też należy sprawdzić czy jednostka wroga szarżować może skoro mozna jej urzyć jedynie na takie jednostki które mogą szarżować ...
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

szafa@poznań

  • Gość
Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 05, 2006, 04:40:49 pm »
dupa nie cytacik :]

cytacik mówi nam że runa nie zadziała na oddział stojący za daleko. Z tym się zgadzamy.

Co nie znaczy że runa nie zostanie uzyta! Oczywiscie że zostanie, tyle tylko że jak już mówiłem - zostanie "zmarnowana"! Podobni jak strzał z organów czy helbalstera poza zasięg - strzał został oddany, rzut na ilośc hitów jest, ofiar w ludziach nie ma (chyba że obsługa).

Jesli przychylimy sie do jakiejkolwiek interpretacji....cóż, już pzedstawiam jak to sie skończy

LLLL
LLLLC
LLLL
.
.
.
.
.
RR

Longerdzi
Cannon
rycerze

Na oko miedzy nimi ze 30 cali..."deklaruje uzycie chalnega, mierze zasieg, oj poza zaisiegiem, ok uzyje pozniej" :] fajne co nie? od razu bedzie latwiej z armat celować...

Offline Guldur

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 05, 2006, 05:07:58 pm »
matko co za czepialstwo

oczywiscie ze run(a) sie nie marnuje - przyklad z organkami i hellblasterem jest zly bo tam stoi iz najpierw deklarujesz a potem mierzysz
to tak jakby powieidzec iz lance konnicy po pierwszej szarzy sie lamia i nie mozna ich stosowac bo nigdzei nie jest napisane ze tak nie jest

poza tym powyzszy przyklad zakrawa na szarzowanie przez caly stol na uciekajaca jednostke - wiadomo nie ma zasiegu szarzy al ona wybiegnie za stol bo musi uciekac - 20 a 30 cali to nie to samo co 14 a 15 czy 16

a w opisie jest zasygnalizowane iz aby uzyc oddzial MUSI miec mozliwosc doszarzowania krasnala - wiec w innym pzypadku go nie mozna nawet uzyc

Offline Rantor

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 05, 2006, 05:16:15 pm »
Wpelni zgadzam sie z szafa marnuje sie bo dochodzilo by do przegiec ze strony graczy krasi dzieki temu przedmiotowi wedlug was mozna mierzyc odleglosci od oddzialow wroga.... lol dobry przyklad dal szafa runa  wedlug waszego myslenia moze sluzyc do umozliwic latwiejsze strzelanie z dzial.... posluchajcie siebie ludzie to poprostu smieszne .... o ogromny walek  :badgrin:
zy chcesz zyc wiecznie???

Offline Guldur

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 05, 2006, 05:37:39 pm »
powyzszy post to czysta herezja (no chyba ze byla to ironia) - zrozumcie to gracz krasnoludzki ma takie oko iz potrafi bez zadnych udziwnien trafic z dokladnoscia do cala w to co chce - a tym bardziej na odleglosc ponizej 20 cali
a moze jeszcze by zabronic mierzenia zasiegu vel strzelania kusznikow badz innej broni teog typu jesli znajduje sie w poblizu dziala
no i jeszcze jedno TEN PRZEDMIOT DZIALA PRZED RUCHAMI PRZECIWNIKA wiec na co mi mierzyc zasieg
skoro tak to mozna otorzyc dowolnego army booka i zaczac sie czepiac czegokolwiek

 :roll:

Offline Gogol

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 05, 2006, 05:55:47 pm »
Ta jasne pomierze przeciwnikowi szarże na 100% na moją korzyść :D błahahahaahaha jesteście śmieszni ludzie  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  w 100% zgadzam sie z Guldurem ... acha i jeśli by mi ktoś wyjechał ze zmuszeniem moich goblinów którzy stoją 20 cali dalej do szarży przy uzyciu runy i chcial coś mierzyć to następną rzeczą jaką by mierzył były by rozległe rany na jego ciele  :evil:  :evil:  ulitujcie sie wreszcie wiadomo ze jeśli coś jest wątpliwe to się  to sprawdzi a sprawdzanie szarży bedzie na niekorzyść krasnoluda (bo jeśli okaże sie że niema to przeciwnik moze uniknąć spalenia identycznej szarży którą chcał deklarować a wydawało mu sie że jest)
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Kensiorek

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 05, 2006, 06:20:23 pm »
ja dalej czekam na cytat ze magic missle jak sa poza zasiegiem to sie marnuja :) najchetniej od Barba:P
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Guldur

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 05, 2006, 06:28:59 pm »
Cytat: "Kensiorek"
ja dalej czekam na cytat ze magic missle jak sa poza zasiegiem to sie marnuja :) najchetniej od Barba:P


proponuje rule booka dzial o magii - i kolejnosc tejze fazy  :badgrin:

JJ

  • Gość
Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 05, 2006, 06:34:22 pm »
Cytat: "Kensiorek"
ja dalej czekam na cytat ze magic missle jak sa poza zasiegiem to sie marnuja :) najchetniej od Barba:P


 Zasada 13 - Nie wzywaj Barba nadaremnie. :badgrin:

*****

Q. When do you measure range for spells?

A. Once the spell is cast. If you're out of range, you
wasted the Power and/or Dispel dice.
S. Warhammer Chronicles 2004 page 115

Offline Kensiorek

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 05, 2006, 06:41:47 pm »
jak widac jednak nie Rb kolego

a teraz ktos mi powie dlaczego ta zasada nie moze byc uzyta do Hand of Gork. ?? To tereaz wedlug Barba moge rzucac czary ktore nie dzialaja na Immon na psychologie zmierzyc zasieg a potem powiedziec "OOO jaka pomylka to ja teraz rzuce na co innego ??" bez przesady przypomina mi sie rozmowa o ward save 2+ one use only wyszyscy wiedzieli jako to powinno dzialac ale pewna grupa graczy "wiedzila lepiej " i wygodniej dla nich. Troche logiki panowi i samokrytycyzmu
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Guldur

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 05, 2006, 07:18:58 pm »
otozz jest w rule booku - nalezy wywnioskowac z kolejnosci tury magii

Offline Kensiorek

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 05, 2006, 07:31:48 pm »
Cytat: "Guldur"
otozz jest w rule booku - nalezy wywnioskowac z kolejnosci tury magii
Daj cytat i wyprowadz sowje jasne wnioski poslugujac sie tylko RB prosze madaralo
a sprawą powina zajać sie LS ;)

szafa@poznań

  • Gość
Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 05, 2006, 08:17:10 pm »
cytat dot. magic missili jest dobry, i pasuje do czarów wszelakich nie tylko do missili (to sie nazywa analogia). I dlatego imho pasuje tez do challenga...dziwnym w takim razie byloby dla mnie: strzał poza zasieg sie marnuje, magia poza zasieg sie marnuje, a runa poza zasieg co ładuje sie od nowa? Absurd!

A mierzenie zasiegów szarz wrogowi to jedno - na krasie to akurat niewiele daje bo i tak idzie sie do nich na maxa stajac na 8 czy 13 calu w przypadku thundersów...a mierzenie  zasiegu za daro - oprocz worst playa glan w czaszke ...(zartuje oczywiscie)....

(zartuje z tym worst playem oczywiscie)...