trawa

Autor Wątek: Master Rune of Challenge  (Przeczytany 4679 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pingus

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 06, 2006, 03:12:28 pm »
A ja i tak nie pozwolę deklarować i mierzyć do moich jednostek (cała armia odporna na psychologię). Basta. :D
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

Offline Baniak

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 09, 2006, 11:45:01 pm »
Cytat: "radek_nazgul"

Moim zdaniem musi tez miec mozliwosc zaszarzowania bo jesli np cos mu blokuje droge (i mozna by bylo na niego rzucic) to wynikalo by ze moze tylko uciekac (bo ma szarze zablokowana).


czy Ty wogóle czytales zasady tego runu?? "must be able to charge" to bardzo jasne i klarowne zdanie...
co do wyczerpywania, skoro runa dziala w turze przeciwnika to ewentualne nieudane jej uzycie moze pomoc tylko jemu...
jej wyczerpywanie to kompletna bzdura i kolejny przykład drogi w strone Pollhammera. Jak sie moze cos wyczerpac skoro nie moge tego uzyc?? NIE MOGE UZYC np bo nie ma zasiegu, skoro nie moge uzyc tzn ze nie uzywam ale runa nagle wyparowuje...?? LUDZIE LITOSCI!!!

Offline radek_nazgul

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 10, 2006, 07:33:13 am »
Cytat: "gimli182"
Cytat: "radek_nazgul"

Moim zdaniem musi tez miec mozliwosc zaszarzowania bo jesli np cos mu blokuje droge (i mozna by bylo na niego rzucic) to wynikalo by ze moze tylko uciekac (bo ma szarze zablokowana).


czy Ty wogóle czytales zasady tego runu?? "must be able to charge" to bardzo jasne i klarowne zdanie...
co do wyczerpywania, skoro runa dziala w turze przeciwnika to ewentualne nieudane jej uzycie moze pomoc tylko jemu...
jej wyczerpywanie to kompletna bzdura i kolejny przykład drogi w strone Pollhammera. Jak sie moze cos wyczerpac skoro nie moge tego uzyc?? NIE MOGE UZYC np bo nie ma zasiegu, skoro nie moge uzyc tzn ze nie uzywam ale runa nagle wyparowuje...?? LUDZIE LITOSCI!!!


Czytalem, dlatego mowie ze odleglosc i mozliwosc szarzy powinny byc sprawdzane przed odpaleniem runu (sprawdzenie co jest legalnym celem). Przeczytaj mojego wczesniejszego posta. Niewrazliwosc na psych (moze byc niejawna) jest imo jedyna mozliwosca "wypalenia" tej runy bez efektu.

Offline wojo

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 30, 2006, 05:17:46 pm »
Co dokładnie dzieje się z wrogim regimentem, który zdał panic test po tym jak odmówił szarży na master rune of challenge?
1. Może zadeklarować szarżę na co chce.
2. Zostaje w miejscu.
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Shino

  • Gość
Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 30, 2006, 05:33:24 pm »
"as if it had failed panic test"

nie ma zednego tesu.. .od razu jest wynik


fragment odnosi sie, do kierunku ucieczki

Offline Rusinek

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 30, 2006, 10:49:06 pm »
Cytat: "Barbarossa"

Ale nigdzie nie zostało napisane, że jeśli czar można rzucić tylko na jednostkę, która spełnia określone warunki, to tych warunków nie można sprawdzić przed rzuceniem czaru. Ba, trzeba je sprawdzić, bo tylko na taką jednostkę  czar można w ogóle próbować rzucić.


Czy w takim razie master of wood i master of stone mierzymy przed rzuceniem czaru?

"This spell can be cast upon an enemy unit that is within 12" of wood...."

Chcialbym zaznaczyc ze to nie jest zadna proba wymyslenia kontrprzykladu, tylko chec uzupelnienia swojej wiedzy :)
nia!
Chaos!
Ligi niszczyciele!
Kraków, Gorzów i przyjaciele!

Offline aldean

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 01, 2006, 12:08:50 pm »
Naprawde ciezka sprawa... gdyby nie bylo tam kropki po " nominate one enemy unit within 20'" sprawa bylaby prosta....ale:

Nie trzeba sie doczekac efektow zeby runa sie wypalila....uzyles....nie bylo zasiegu...przykro mi, juz jej nie masz...tak samo jest z bound spellami one use only. Mowisz ze odpalasz....mierzysz, nie ma zasiegu bound sie wypala i nic sie nie dzieje. A jesli ma byc tak jak mowia gracze krasi to mialbym bounda caly czas.
Sorry ale ja bym nie puscil czegos takiego.
ldean...pokryty cieniami Drzew...sluga Isildaa

Offline thurion

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 18, 2006, 10:34:16 am »
to jest kwestia grzecznosciowa.. jak ze strzelaniem z kusz, mierzysz strzelanie, jest 31", jeden przeciwnik powie ci - zmarnowales strzla, drugi - przedeklaruj sobie, tak samo z tym runem, ale zasieg to nie problem.. zawszem ozna podejsc/ dopchnac oddzial z MRoC... wazne zeby glupio go nie marnowac :)

pzdr

Offline Bigpasiak

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 18, 2006, 06:42:11 pm »
dokładnie. jak mówisz że odpalasz to odpalasz i koniec... ja zapodajesz czar to nie mierzysz przed rzuceniem tylko po. i co może jak nie było zasięgu to zwracane są Tobie PD za ten czar? no chyba Panowie żartujecie? jak odpalam HoDA to nie mierzę najpierw czy mam zasięg tylko się ustawiam tak abym miał... próbujecie ostro naginać... machnąłeś master of Wood na drzewca... nie pamiętałeś że jest odporny? trudno... zmarnowałeś kostki i to wszystko... taka gra... następnym razem będziesz psmiętał  8)
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Guldur

Master Rune of Challenge
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 18, 2006, 09:30:12 pm »
Jacku zamknij temat bo znow sie zacznie walkowanie problemu od poczatku