Autor Wątek: ustawianie  (Przeczytany 2424 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bigpasiak

ustawianie
« dnia: Styczeń 09, 2006, 02:48:11 pm »
mam taki problem.
powiedzmy że mam exalted deamona i chariot tzeenchowy. czy mogę je tak ustawić żebym szarżując od przodu rydwanem stykał  się z oboma i od razu czy musze zdawać terror jeśli celem szarży był rydwan a nie demon? no i czy wogóle można ustawiać jednostki tak żeby się dotykały? bo wydaje mi się że jedynie w jednym unicie(np bohater + unit) i combacie jednostki różne mogą sie stykać... co na to?
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline b_sk

ustawianie
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 09, 2006, 02:58:01 pm »
A zdefiniuj, który rydwan szarżuje na, co i jak, bo tak to nie do końca wiadomo o co chodzi.
Generalnie to jest tak, że raczej stara się żeby accidental charge nie było jeśli to tylko możliwe i myślę że większość sędziów pozoliłoby się nawet sclippingować jeśli tylko dzięki temu demon byłby poza walką.
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline Kensiorek

ustawianie
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 09, 2006, 03:40:05 pm »
nie mozesz chyba ze nie masz innego wyjscia jak wciagnac exalteda do walki czyli np demon i rydwan sa bardzo blisko siebie a czesc podstawki szarzowanego rydwanu jest zalonieta innym oddzialem terenem itd. Jesli zaistaniala taka sytuacja to i rydwan i demon sa nowymi celami szarzy czyli oba maja normalne reakcje ( np s&s: grales pewnie z skavenami i jak ustawiac ratlinga uczyc nie trzeba :P ) a ty robisz normalne testy psychologi tutaj zasady nic nie mowia ale skoro jesli jestes szarozwany przez kilka jednostek z fearem to testujesz kilka razy to tutaj rowniez powinienes testowac z kazdy cel.
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Christos

ustawianie
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2006, 05:05:13 pm »
Proponuje Bigpasiak żebys zajrzał do tematu "Szarża" i poczytal na temat "multiple targets". Zajrzyj tez do uścisleń sędziwoskich (punkt "Szarża")

A co do "stykania się" jednostek to nie mozesz stykać sie z wrogiem (oprócz combatu oczywiscie). Nic mi nie wiadomo nt. tego żeby Twoje własne jednostki nie mogly sie stykać.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Junior Pasiak

ustawianie
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 10, 2006, 04:25:19 pm »
Cytat: "b_sk"
A zdefiniuj, który rydwan szarżuje na, co i jak, bo tak to nie do końca wiadomo o co chodzi.
Generalnie to jest tak, że raczej stara się żeby accidental charge nie było jeśli to tylko możliwe i myślę że większość sędziów pozoliłoby się nawet sclippingować jeśli tylko dzięki temu demon byłby poza walką.


Dokładnie o to chodzi ,a sytuacja wygladała mniej wiecej tak-
          cc
       ddcc
       ddcc                  




     HE                 HE
     HE                 HE  

  He-he charioty  d-demon  c-chariot teezencha

HE oczywiscie szarzuja czy 1-szy HE testuej Terror i czy wlancza do walki demona?oczywiscie 1 HE jest ctc z demonem a drugi z chariotem ;)
-(-.-)-)<---->Pasiaki górą!!
--Only two things are infinite - The Universe and Human Stupidity. --

Jankiel

  • Gość
ustawianie
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 10, 2006, 05:10:08 pm »
wykasować :)

Jankiel

  • Gość
ustawianie
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 10, 2006, 05:10:50 pm »
Cytuj
jestes szarozwany przez kilka jednostek z fearem to testujesz kilka razy to tutaj rowniez powinienes testowac z kazdy cel.

Nie zgadzam sie. Jeden rydwan szarzujacy na demona i rydwan musi testowac, drugi szarzujacy tylko na rydwan nie musi. Problematyczna tylko zostaje kwestia, kto zarobi impaktami :/ (sugerowałbym rozlosować na 4+)

Offline Kensiorek

ustawianie
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 10, 2006, 05:19:29 pm »
Cytat: "Trocki"
Cytuj
jestes szarozwany przez kilka jednostek z fearem to testujesz kilka razy to tutaj rowniez powinienes testowac z kazdy cel.

Nie zgadzam sie. Jeden rydwan szarzujacy na demona i rydwan musi testowac, drugi szarzujacy tylko na rydwan nie musi. Problematyczna tylko zostaje kwestia, kto zarobi impaktami :/ (sugerowałbym rozlosować na 4+)
dopiero w uaxialwniu problemu pojawilo sie zdanie o 2 rydwanach he ty powiedz co jesli szarzujesz na 2 feary albo fear i terror kiedy 1 model do 2 worgow dostawic sie musisz
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Junior Pasiak

ustawianie
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 10, 2006, 05:24:41 pm »
Cytuj
Problematyczna tylko zostaje kwestia, kto zarobi impaktami :/ (sugerowałbym rozlosować na 4+)

myśle że impacty powinny isc w cel ktory był celem szarzy..
a żę zetknol sie z demonem....no cóz "life is brutal and full of zasadzkas" ;)
-(-.-)-)<---->Pasiaki górą!!
--Only two things are infinite - The Universe and Human Stupidity. --

Ziemko

  • Gość
ustawianie
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 14, 2006, 10:53:56 am »
1. W przypadku kiedy stoja na rowni demon i rydwan to nie ma szansy nie zaszarzowac demona , wiec demon zostaje wciagniety do HtH

2. Terror zdaje rydwan stykajacy sie z demonem i rydwanem , fear zdaje rydwan stykajacy sie z rydwanem demonicznym

3. Odnosnie impaktow ten , ktory styka sie tlyko z rydwanem to logicznie po rydwanie , a ten drugi tez po rydwanie , gdyz w opisie impact hitow w podreczniku napisane  jest , ze charakterzy zawsze beda unikac impakt hitow  chyba , ze tylko oni zostali zaszarzowani

Offline Scimitar

ustawianie
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 14, 2006, 12:15:36 pm »
Cytat: "Ziemko"

3. Odnosnie impaktow ten , ktory styka sie tlyko z rydwanem to logicznie po rydwanie , a ten drugi tez po rydwanie , gdyz w opisie impact hitow w podreczniku napisane  jest , ze charakterzy zawsze beda unikac impakt hitow  chyba , ze tylko oni zostali zaszarzowani

Ale tu chyba demon nie stoi w jednostce z rydwanem, tylko osobno, więc może dostać impacty. Ten zapis tyczy się herosów w jakimkolwiek oddziale (nawet jak oprócz nich jest 1 kolo tylko).
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Ziemko

  • Gość
ustawianie
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 14, 2006, 12:17:26 pm »
Zgadza sie , ale jest wyroznione , ze impakt hity dostaje tylko heros wtedy kiedy tylko n niego byla szarza ,a w tym wypadku mozna wpusicic IH po rydwanie...

Jankiel

  • Gość
ustawianie
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 14, 2006, 06:26:49 pm »
Cytuj
W przypadku kiedy stoja na rowni demon i rydwan to nie ma szansy nie zaszarzowac demona , wiec demon zostaje wciagniety do HtH

Może, nie stykając się całą podstawką. Tzn. jest taka opcja - wszystko jesk kwestia konsensusu pomiędzy graczami i sędziami ;)

Cytuj
Ale tu chyba demon nie stoi w jednostce z rydwanem, tylko osobno, więc może dostać impacty. Ten zapis tyczy się herosów w jakimkolwiek oddziale (nawet jak oprócz nich jest 1 kolo tylko).

Dokładnie tak.

Ziemko

  • Gość
ustawianie
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 14, 2006, 11:53:34 pm »
W sumie na upartego moze sie nie stykac , bo pierwszy rydwan ustawi sie corner to corner , a drugi sie nie styknie z demonem... W sumie taka opcja jest najbardziej sensowna ze wzgledu na to , ze dostawianie sie jak najwieksza czescia podstawki obowiazuje kiedy ma sie taki wybor , a w tym momencie sie go nie ma , bo trzeba uniknac accidental charge... Chco to wszystko takie dyskusyjne... To samo jesli chodzi o impact hity...

Offline b_sk

ustawianie
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 15, 2006, 06:21:46 am »
Ale w tym momencie drugi wciągnąłby demona do walki bo byłby za blisko. Bo rydwany DL mają tą samą wielkość podstawki co rydwany HE? Tak, czy nie, bo ja nie mam pojęcia.
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu