trawa

Autor Wątek: Zawalony Monster Reaction a VP  (Przeczytany 2016 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gogol

Zawalony Monster Reaction a VP
« dnia: Styczeń 09, 2006, 07:01:07 pm »
1) Czy po zawalonym MR są punkty za stworzenie które zawaliło i którego przestaje się kontrolować ??

jeśli nie (a najpewniej nie) to czy :

a) monster rzucił 1-2 na tabeli (ucieka w strone krawędzi stołu) są za niego VP jesli do końca bitwy nie zdąży uciec ??

b)Czy są punkty za stwora który oszalał i morduje swoich ??

Odrazu podam moje zdanie na ten temat ... ale nie sugerujcie się nim chce tylko wiedzieć czy mam racje

A więc :

na "1" odpowiedział bym że nie

na "a" odpowiedział bym ze raczej nie (choc tu mam najwięcej wątpliwości) ale czemu raczej nie a to temu że on nie ucieka tak jak robi to zbrejkowany / spanikowany oddział tylko ucieka normalnie swoim ruchem i moze walczyć jeśli został zaatakowany (więc uważam że nie jest uciekający)

na "b" odpowiedzial bym również nie bo niby czemu zaatakował mnie moja strata (chyba że go zabije to wtedy trace za niego pkt)



Chciałem więc od was potwierdzenie lub zanegowanie moich przekonań :) czekam ...
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Jankiel

  • Gość
Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 09, 2006, 08:01:28 pm »
Ten temat był już poruszany. Poszukaj sobie i tam można kontynuować dyskusję.

Offline Gogol

Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 09, 2006, 08:15:52 pm »
zgadza sie był to temat który ja założyłem ale tyczył się panik a to o co pytam to inny problem ....
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline b_sk

Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2006, 08:40:30 pm »
Cytat: "JaceK Jedynak"
Cytat: "Gogol"
A są za niego pkt ?? Czy musi faktycznie zdechnąć / uciec



Musi.

 ;)
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

JJ

  • Gość
Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 10, 2006, 05:25:24 am »
Cytat: "b_sk"
Cytat: "JaceK Jedynak"
Cytat: "Gogol"
A są za niego pkt ?? Czy musi faktycznie zdechnąć / uciec



Musi.

 ;)


No to przy okazji doprecyzuję - za jednostkę uciekającą w momencie gdy partia się kończy - wróg punkty otrzymuje.

Offline Scimitar

Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 10, 2006, 08:35:41 am »
a czy potwór zmierzający do krawędzi ucieka ?? nie jest chyba fleeing, więc pkt. nie ma ??
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

JJ

  • Gość
Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 10, 2006, 08:59:32 am »
Cytat: "Scimitar"
a czy potwór zmierzający do krawędzi ucieka ?? nie jest chyba fleeing, więc pkt. nie ma ??


Ok, it's not fleeing, it's trying to escape... Come on... Another storm in the teaspoon?

Offline Scimitar

Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 10, 2006, 09:43:41 pm »
Bo jest ta różnica np., że jak go zaszarżujesz to on nie robi flee na tę szarżę, tak samo jak coś mu drogę blokuje to chyba może to atakować.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Shino

  • Gość
Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 10, 2006, 10:29:37 pm »
scimi czy ty probojesz wmowic, ze smok nie lata tylko idzie w kierunku krawedzie zeby mu cos droge blokowalo?

JJ

  • Gość
Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 11, 2006, 07:46:42 am »
Cytat: "Shino"
scimi czy ty probojesz wmowic, ze smok nie lata tylko idzie w kierunku krawedzie zeby mu cos droge blokowalo?


Proszę, nie używaj takich sformułowń... Koncepcja Scimiego - że potwór nie ucieka, ma oparcie w sformułowaniach RB...
Nie  "fleeing" tylko "escaping" i parę innych różnic...
Oczywiście uważam, że to JA mam rację... ale nikt tu niczego nikomu nie próbuje WMÓWIĆ. :evil:

Offline Christos

Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 11, 2006, 08:40:55 am »
Ej no chyba nikt nie chce powiedzieć że smok w takim przypadku ucieka?? Gdyby tak było to by musiał odpowiadać "flee" na szarże i byłby po zagonieniu automatycznie wybity. I to JJ nie jest "małą róznicą". Jaki wiec sens miało by atakowanie tego smoka (ba jaki wiekszy sens miało by w ogóle przesuwanie go w fazie ruchu w strone krawedzi - od razu mozna by go zdjac)
Pytanie tylko czy:
1 ma sie za niego punkty gdy opusci stół,
2 ma sie za niego punkty gdy jeszcze nie zdąrzył opuścic stołu (np zaatakował go wróg i utknał w combacie)
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Shino

  • Gość
Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 11, 2006, 08:47:34 am »
Cytat: "JaceK Jedynak"
Cytat: "Shino"
scimi czy ty probojesz wmowic, ze smok nie lata tylko idzie w kierunku krawedzie zeby mu cos droge blokowalo?


Proszę, nie używaj takich sformułowń... Koncepcja Scimiego - że potwór nie ucieka, ma oparcie w sformułowaniach RB...
Nie  "fleeing" tylko "escaping" i parę innych różnic...
Oczywiście uważam, że to JA mam rację... ale nikt tu niczego nikomu nie próbuje WMÓWIĆ. :evil:



nie chodzi mi o to czy ucieka czy nie raczej o fragment

Cytat: "Scimitar"
tak samo jak coś mu drogę blokuje to chyba może to atakować.


jak sie porusza ruchem flying to raczej nie mozna mu zablokowac drogi?

Offline Scimitar

Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 11, 2006, 01:30:04 pm »
Cytat: "Shino"

Cytat: "Scimitar"
tak samo jak coś mu drogę blokuje to chyba może to atakować.


jak sie porusza ruchem flying to raczej nie mozna mu zablokowac drogi?

A czy wszystkie potwory mają zasadę fleeing ?? Weźmy taką hydrę, która jej nie ma, albo przypadek, że np. jest włączone call winds, storm banner itp. - chyba na piechotę może coś blokować.

Z tym to mi się wydaje, że mam rację, bo to podobnie jak z tym czarem z beasta - jednostka zmierza do krawędzi, jak wyjedzie to uciekła of cors, ale przecież jak nie wyjedzie to nie musi się zbierać w następnej turze tylko (w przypadku czaru) działa normalnie.
Jeżeli natomiast potwór po oblaniu monster reaction będzie musiał deklarować flee jako reakcję na szarżę, to te jego zmierzanie do krańca planszy można uznać za ucieczkę (czyli że daje punkty).
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

JJ

  • Gość
Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 11, 2006, 03:02:15 pm »
Z trzeciej strony NIE MOŻE SIĘ ZEBRAĆ. Nigdy...

Offline Kura-Poznan

Zawalony Monster Reaction a VP
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 12, 2006, 01:13:50 pm »
A wywoluje panike? Nie.  No to jak to jest z tym fleeing...

Wg mnie dopoki nie opusci stolu nie ma za niego VP.
ww.strefa.zero.prv.pl