trawa

Autor Wątek: RUNY  (Przeczytany 8517 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kauczuk

RUNY
« Odpowiedź #105 dnia: Styczeń 16, 2006, 07:12:25 am »
zeby nie bylo nie rozpoczynam znow dyskusji tylko chcialbym zauwazyc sedziom gdyby to czytali ze
identyczna zasade jak rune of battle ma rune of determination[ k6 na liderke only raz]
i teraz biorac pod uwage ze 2 oddzialy z tym leja sie w jednym combacie to absurdem jest ze w przypadku przegrania przez nich combata tylko jeden ma prawo na rzut na k6 z tego runu
drodzy sedziowie trudno sie nie zgodzic ze multiples of this rune no futher effect tyczy sie jednego sztandraru [czyli ze wiecej niz jeden nic nie da] ale jezeli w rb o combacie nie jest napisane ze mozna zliczac tylko magiczne plusy do cr z jednego sztandaru [tak jak sie zlicza jeden sztandar w combacie] to widocznie gw chodzilo oto ze wszystkie sie licza
nie wywoluje wojny dalej tylko apeluje do sedziow by wnikliwie na to spojrzeli, a ze temat nie byl zblokowany to widocznie moge :)
to wymyslil te beznadziejne podpisy? nosiciel wody co to kurna jest? co ja wietnamiec jestem? sic

Offline sAddamiec

RUNY
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 16, 2006, 10:25:27 am »
Ja gram krasnalami i w moim odczuciu jest jasne, ze za rune of battle dodaje sie tylko +1 do CR, tak samo jak nie liczy sie sztandarow za kazdy oddzial tylko wybiera sie ten ktory daje najwiecej (tak samo tez jak z magic resistance). Ale w przypadku pozostalych runow jak stoicyzm, czy ancestor rune to sie juz nie zgodze ze dziala tylko jeden, bo to juz nie jest bezposrednia modyfikacja samego CR, tylko modyfikacja wlasnosci oddzialu i tu bardzo dobry przyklas podal kauczuk:
Cytuj
zeby nie bylo nie rozpoczynam znow dyskusji tylko chcialbym zauwazyc sedziom gdyby to czytali ze
identyczna zasade jak rune of battle ma rune of determination[ k6 na liderke only raz]
i teraz biorac pod uwage ze 2 oddzialy z tym leja sie w jednym combacie to absurdem jest ze w przypadku przegrania przez nich combata tylko jeden ma prawo na rzut na k6 z tego runu

Chyba wlasnie na tym polega potega runicznych przedmiotow, ze kilku bohaterow/oddzialow moze kozystac z podobnych dobrodziejstw magii. Po mialbym kupowac sobie runiczny sztandar jesli nic mi on nie daje???
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D