trawa

Autor Wątek: RUNY  (Przeczytany 8512 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kauczuk

RUNY
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 12, 2006, 02:30:38 pm »
mi sie wydaje ze nadmiar interpretacji zradza takie problemy
co do jednej walki to jak widac z jednego zliczamy wiec bez roznicy ile oddzialow bedzie mialo ten run
co do ile oddzialow bedzie mialo w armii to juz w gestii dowodzacego
i tez wiadomo ze kazdy taki odzial w combacie[oddzielnym od siebie] bedzie mial te +1
ja niewidze problemu w tym co wy nie rozumiecie ...
no ale chyba taka natura polakow ze trzeba znalesc dziure w calym
wfb gra dla prawnikow
to wymyslil te beznadziejne podpisy? nosiciel wody co to kurna jest? co ja wietnamiec jestem? sic

Offline wojo

RUNY
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 12, 2006, 02:40:23 pm »
Cytat: "Kensiorek"
Cytat: "wojo"

Pierwsze zdanie mówi o tym, że wielokrotność runu nie przynosi żadnych efektów. Tak więc można dać ich nawet 3 na sztandar (BSB) i i tak będzie +1 do combata. Drugie zdanie mówi o tym, że unit dodaje +1 do swojego combata. Tak więc jeśli mamy w walce 3 regimenty z takim runem, to każdy dodaje +1 do swojego combata a więc wszyscy razem dają +3 :D
gienialne poprostu genialne :) eee nie zaraz przeciez nie ma czegos takiego jak swoj combat jest jden kombat i jeden CR . Tak samo jak nie liczysz wszystkich szeregow ani wszystkich sztandarow tak nie liczysz wszyskich runow poniewaz "Multiples of this rune have no further effect."


Wyobraźmy sobie inną, ale bardzo analogiczną walkę:
Dwa regimenty hammerersów (każdy na sztandarze ma rune of stoicism) walczy z regimentem warriorów nurgla (wzbudzją strach). Po turze walki na stole zostaje:
2 x 5 hammerersów vs. 17 warriorów nurgla. Hammerersi przegrali combata, i teraz liczymy unit strength. Każdy z hammerersów ma sztandar z rune of stoicism (podwaja US, ale: "Multiples of this rune have no further effect." Czy hammerersi zostają (jak zdadzą stubborna) bo 2 x 5 x 2 = 20 > 17 czy dają auto flee bo możemy podwoić US tylko jednego pięcioosobowego regimentu, ponieważ: "Multiples of this rune have no further effect.", tak więc mamy 5 + 2 x 5 = 15 < 17 ?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline Kensiorek

RUNY
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 12, 2006, 03:43:38 pm »
"Multiples of this rune have no further effect"  :lol:  taki sens jak branie kilku rune of burning :) Ta sama zasad aniesprecyzowali a sam text jasno mowi :)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline wojo

RUNY
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 12, 2006, 04:05:02 pm »
Czyli co z tymi hammerersami? Auto flee czy test stubborna?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline b_sk

RUNY
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 12, 2006, 04:08:17 pm »
A może by tak najpierw:

Cytuj
Q. For purposes of determining if fear causing units outnumber their
foes to force an auto-break situation, do you determine it by the
largest fear causing unit engaged in the combat or do you use the
total Unit Strength of the fear causing units and compare it to the
defender's combined Unit Strength?

A. Neither. If a unit is outnumbered by fear-causing enemies, then
it automatically breaks. Operative word is unit, not side, so it is
worked out on its Unit Strength versus total Unit Strength of fear-
causing enemies it is actually fighting (i.e. in base to base contact
with), in the same way that break test are rolled for individually
rather than per side.
S. Gav Thorpe - Warhammer Design Team / Rulebook - page 81


I nie ma problemu, obydwa uciekają.
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline Guldur

RUNY
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 12, 2006, 04:35:01 pm »
to wracajc do tego co wojo napisal - kto dostaje +1 za outnumber w takiej sytuacji?
bo sie nagle okaze ze to krasnoludy dostaja +1 do CR za outnumber a uciekna ze wzgledu na outnumber and fear
a idac dalej tym rozumowaniem co to w opisei ruen of stone rakze jest multiples of this ruen has no effect - to co mam dwoch bohaterow z rune of stone i nagle sie okazuje ze jak jeden korzysta w walce z bonusu w postaci dodatkowegu punktu armour sava to drugi nie moze?

Offline Kensiorek

RUNY
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 12, 2006, 04:35:49 pm »
Demony 17 do 15:)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Guldur

RUNY
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 12, 2006, 04:40:43 pm »
krasnoludy 20-17

JJ

  • Gość
RUNY
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 12, 2006, 04:43:26 pm »
Guldur - PRZECZYTAJ to co zacytował B_SK.

Offline Kensiorek

RUNY
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 12, 2006, 04:57:54 pm »
SPokojnie tamto jest do fear :) skoro juz wiemy ze kurduple uciekly teraz chca US liczyc kotre jak widac jest na + dla demonow :)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Guldur

RUNY
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 12, 2006, 05:37:42 pm »
to ze uciekaja to wiem ale chocilo mi tu o to kto ogolnie dostaje przy liczeniu +1 CR za outnumber - bo zalozmy modyfukujac podany przyklad mamy
1. regiment  5 dwarfow z runem podwajajacym US
2. regiment 9 dwarfow
3. 17 paskudztwa wzbudzajacego fear

wyjdzie iz dwrafy beda mialy +1 do CR za outnumber ale tka czy ianczej uciekna od outnumbered and fear - i tu chodzilo mi o taka sytuacje - dlatego napsiaelm ze dwrafy wygraly by US ogolnie wiekszym ale tak czy inaczej by uciekly

Offline Guldur

RUNY
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 12, 2006, 05:40:45 pm »
a z runem podwajajacym szeregi i multiples to pewnei chodzilo ze przy dwoch runach na jednymsztandarze nie mnozy sie US razy 4

Offline wojo

RUNY
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 12, 2006, 05:50:31 pm »
Tak jak z dwoma runami of battle na jednym sztandarze nie dodaje się +2 do combata. Ale czy na pewno z dwoma takimi runami ale na różnych sztandarach nie dodaje się +2?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline Guldur

RUNY
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 12, 2006, 05:56:04 pm »
ja uwazam ze dodaja podobnie jak oba regimenty maja x2 US - jako przyklad podalem rune of stone - moze troche przeolbrzymiony ale tez ma multiples have no further effect - ale inni uwazaja inaczej

szafa@poznań

  • Gość
RUNY
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 12, 2006, 05:58:36 pm »
Cytat: "wojo"
Tak jak z dwoma runami of battle na jednym sztandarze nie dodaje się +2 do combata. Ale czy na pewno z dwoma takimi runami ale na różnych sztandarach nie dodaje się +2?


na pewno.

jesli zasada "multiple runes has no effect" bez precyzowania w jakiej sytuacji, to w kazdej - zarowno dwa na 1 banerku, jak i dwa na dwich banerkach w jednym kombacie.

oczywiscie dwa na dwoch banerkach w dwoch innych kombatach dzialaja, uprzedzajac pytanie :]

Cytuj
wfb to gra dla prawników
wypraszam sobie, dla logików :D a przynajmniej interpretowanie zasad. Jak nie lapiesz rachunku zdań - to prosze sie za interpretowanie zasad nie brać.

 

anything