trawa

Autor Wątek: Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.  (Przeczytany 2527 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Scimitar

Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« dnia: Grudzień 14, 2005, 05:50:08 pm »
Myślę, że taki temat jest potrzebny. Wiele osób albo nie wie gdzie zadawać albo jakoś po kątach złorzeczy na nas :) Zadawajcie pytania, w formie Q&A, a także co ewentualnie poprawić w uściśleniach. Będzie to uwzględniane przy tworzeniu kolejnych wresji uściśleń.

@do modów: jeśli można - przyklejcie  :lol:

Dobra, przyklejam.
Dwa warunki.
Pierwszy - jeśli uznam jakies pytanie za nazbyt elementarne - usunę.
Drugi - zakładam zamknięty, przyklejony temat - Odpowiedzi Sędziów z Listy Ligowej. Tam będę wklejał pytania i wasze OFICJALNE odpowiedzi na nie.   :)

Odklejam w związku z postem Trockiego. :(

JJ
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

szafa@poznań

  • Gość
Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 14, 2005, 07:59:33 pm »
ja mam pytanie o earthshakera

jego zaady mowia wyaznie:
any unit within the distance move at half rate

wyjatkow nie zanotowano. No to niby jakim prawem latacze nie sa powlaniani?

aha  jesli juz ktos z sedziow bedzie fluufowo yasnial to od razu daje flufowe wytlumaczenie czmu powinni byc spowolnieni - wiadomo ze laduja na koncu ruchu normalnie - wiec podcza ladowania na trzesacym sie grunie lec na gleb, nie moga wstac bo nadal sie trzsie, potem musza otrzepac skrzydłka z trawy (bo z mokrymi/brudnymi skrzydlami ciezko sie lata) i nie ma juz czasu poleciec calego 20 cali ]

Ziemko

  • Gość
Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 14, 2005, 08:50:25 pm »
1. Uscislenie w kwestii dostawiania pojedynczego herosa razem z normlanym oddzialem na inny oddzial... Chodz ijak dostawic herosa - wg. zasad corner to corner , aby jak najwieksza ilosc drugiego oddzialu sie zmiescila - dobrze , zeby to bylo w nowyc uscisleniach...

2. To czy sztandar dziala u skirmisherow w drugim rzedzie... ( pojedynycz heros szarzujacy na oddzial pegazow , gracz bretonski wystawia na przod czempiona, czy sztandar , muzyk dziala z drugiego rzedu )

Offline Kielon

Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 14, 2005, 09:12:15 pm »
Cytat: "szafa@poznań"
ja mam pytanie o earthshakera

jego zaady mowia wyaznie:
any unit within the distance move at half rate

wyjatkow nie zanotowano. No to niby jakim prawem latacze nie sa powlaniani?


Na świecie działa, w Polsce nie!
NIe wiem czemu, ale w tym wydadku zgadzam się z Szafą.

Też mam pytanie od siebie, czemu Dark Mace of Death w pojedynku działa tylko i wyłącznie na czempiona/herosa, który krzyknął chalange?  Jeżeli zadaje obrażenia wszystkim jednostką w BtB kontakcie, to czemu zwykłasy nie miałyby oberwać z Dark Mace'a?
img]http://www.earthshaker.homepages.pl/tropikban2.jpg[/img]

Offline SkaVen6

Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 14, 2005, 10:07:25 pm »
Cytat: "<Mariusz>"
Cytat: "szafa@poznań"
ja mam pytanie o earthshakera

jego zaady mowia wyaznie:
any unit within the distance move at half rate

wyjatkow nie zanotowano. No to niby jakim prawem latacze nie sa powlaniani?


Na świecie działa, w Polsce nie!

dokladnie to juz jest ustalone dziwnie ale jest 8)
eek & Destroy

szafa@poznań

  • Gość
Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 14, 2005, 10:14:50 pm »
Cytuj
Też mam pytanie od siebie, czemu Dark Mace of Death w pojedynku działa tylko i wyłącznie na czempiona/herosa, który krzyknął chalange? Jeżeli zadaje obrażenia wszystkim jednostką w BtB kontakcie, to czemu zwykłasy nie miałyby oberwać z Dark Mace'a?


to akurat sensowne - walcza ze soba...nie mozna w nich deklarowac ataków...oni moga byc tylko po sobie...na dodatek w Rb pisze ze mozna ich wystawic poza oddzial - tu wydaje mi sie że sedziowie mieli racje.

Ale z tym earthshakerem to wielki wał :]

JJ

  • Gość
Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 16, 2005, 09:37:09 pm »
Czy Watchtower Patrol DE jest dopuszczony do Ltd, czy nie?

JJ

  • Gość
Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 16, 2005, 10:14:30 pm »
Cytat: "Trocki"
Ja nie widze celu w istnieniu przyklejonego tematu "Pytania do listy sędziowskiej". JEżeli jakiejś kwestii nie da się rozstrzygnąć w oparciu o istniejące zasady, wtedy LS się tym zajmie. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której będziemy głosować tygodniowo na 17 pytaniami, które pojawiły się w tym temacie. A bez głosowania nikt z nas nie może odpowiedzieć jako Lista Sędziowska.



Rozpacz w ciapki.
Myślałem, że taki Q&A da sie stworzyć. Ale przy odpowiedzi raz na pół roku - faktycznie bez sensu.

Barbarossa

  • Gość
Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 17, 2005, 03:24:18 pm »
Earthshaker:

"Movement rate" występuje w rulebooku w związku z opisem wartości M oddziału, maszerowania itd.

Fly to zdolność specjalna, dzieki której oddział może przesunąć się o 20". W jej opisie nie ma nic o  movement rate, jest to po prostu zdolność specjalna - proszę, oto cytat definiujący "aerial movement":

Aerial Movement
In Warhammer, flight is represented by a 'long swoop' or 'glide' of up to 20". The flyer starts off on the ground, takes off, dives to where it wishes to go, and then lands. Flyers, therefore, begin and end their movement on the ground. Flyers never need to wheel or turn, but can always make their move in a direct line. Of course, they still need to see any target they want to charge or shoot at and have a 90" are of sight to their front, as normal.

Każdy oddział lataczy może się ruszyć, albo korzystając z ground movement (movement rate) albo też ze zdolności fly. W tym pierwszym wypadku earthshaker winien na niego zadziałać, w tym drugim - nie.

JJ

  • Gość
Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 08, 2006, 01:53:03 pm »
Prosze o odpowiedź kogos z LS;

Czy trucizna działa na Żyrokopter?


http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=246&postdays=0&postorder=asc&start=0

Takie pytanie z ciekawości - może już o tym mówiliście?

Jankiel

  • Gość
Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 08, 2006, 02:05:28 pm »
Nie jest wrażliwy. Tak jak i np. warplighting cannon.

JJ

  • Gość
Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 08, 2006, 02:20:19 pm »
Cytat: "Trocki"
Nie jest wrażliwy. Tak jak i np. warplighting cannon.


A to dobrze. :)

Offline Kensiorek

Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 14, 2006, 05:13:20 pm »
uscislenie zwrotu

"Multiples of this rune have no further effect" przy sztandarach i innych runach gdzie efekt kilku przedmiotow moze sie dublowac.

w szczegolnosci chodzi tu o runy .

Strollaz's Rune ( dodatkowy ruch przed bitwa)
Rune of Courage ( odpornosc na fear i terror . tu wszczegolnosci nijak nie daje sie wyjasnic po co dodano "Multiples of this rune have no further effect" jesli sytuacja ze w combacie moze tego runu naraz uzywac tylko jeden oddzial"
 Rune of Battle ( +1 do CR)
Rune of Stoicysm ( podwojna US )
Rune of Brotherhood ( bohater moze wystaiwc sie z gornikami i rangerami . podobnie jak rune of Courage tylko jedna interpretacja wyjasnia ten dopisek)


Do Kolegow Krasnali :) przypominam to nie jest temat do dyskusji tylko do zadawania pytani LS .
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline czreq

Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 14, 2006, 05:27:31 pm »
Do LS - podpisuje się pod prosbą Kensiorka, przy czym prosiłbym to zrobić w oparciu o problematykę i z rozpatrzeniem obustronnej argumentacji w temacie RUNY.

Jankiel

  • Gość
Pytania i uwagi do sędziów z Listy Sędziowskiej.
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 14, 2006, 09:29:41 pm »
Pozwolę sobie wytłumaczyć się ze swojej arogancji w temacie runów. Otóż, podkreślam jeszcze raz - ani jedna, ani druga strona nie są w stanie się przekonać. Kupa argumentów już padła. Jedynym wyjściem jest głosowanie, dalsze dyskusje nic nie dadzą. Nie wiadomo, jak większość LS zadecyduje - niewykluczone, że przyznają rację zwolennikom kumulowania kilku rune of battle. Ktoś o tym zadecydować musi, żeby nie marnować czasu na kłótnie w trakcie turnieju.

 

anything