Autor Wątek: flyer  (Przeczytany 7506 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 15, 2006, 07:09:52 pm »
Jest sporo roznica od szarzy na 24 cale bo skoro tu zakladamy ze szarza dojdzie bo skirmisz sie rozwinie ( jest powiedzmy demone wiec uciec nie moze ) to ja tu zakladam ze on ucieknie ( a innego wyjscia nie ma ) ruch po lesie masz juz tylko w pogoni a pogon po lesie niezaleznie czy z 2d6 czy z szarzy ( bo np wrog stal przed lasem i tam uciekl ) jest juz ruchem wymuszonym . Tak jak Jankiel nie deklaruje szarzy do lasu bo wie ze skirmisz sie rozwinie tak ja mam 100% pewnosc ze ruch polesie bedzie wymuszony bo z pogoni
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 15, 2006, 07:24:00 pm »
Cytat: "Kensiorek"
Jest sporo roznica od szarzy na 24 cale bo skoro tu zakladamy ze szarza dojdzie bo skirmisz sie rozwinie ( jest powiedzmy demone wiec uciec nie moze ) to ja tu zakladam ze on ucieknie ( a innego wyjscia nie ma ) ruch po lesie masz juz tylko w pogoni a pogon po lesie niezaleznie czy z 2d6 czy z szarzy ( bo np wrog stal przed lasem i tam uciekl ) jest juz ruchem wymuszonym . Tak jak Jankiel nie deklaruje szarzy do lasu bo wie ze skirmisz sie rozwinie tak ja mam 100% pewnosc ze ruch polesie bedzie wymuszony bo z pogoni



Kens, żatrujesz, czy co? :shock:  

Nawet nie drgnę WLC. Naprawdę.

I wezwę sędziego. :badgrin:

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 15, 2006, 07:30:34 pm »
ej a jak sie zachowasz jak na skirmiszera w lesie szarzuja DR i rydwan . Widadomo przyjme rozwijam sie i rydwan mnie rozniesie wiec co tez wzasadzie autoflee . Dlatego ja roznicy miedzy taka sytuacja ktora jest wedlug Jankiela OK a szarza na latarke do lasu  nie widze.  I zauwaz ze wszystkie zasady uzyte i tu i tu sa takie same szarza warunkowa ( przy skirmiszerze rydwan robi wymuszona pogon do lasu albo walczy z rozwinietym u mnie tylko goni) Sorry roznia sie tylko skala przegiecia :) ktora mozna podniesc np ze na latarke szarzuje latajacy rydwan :P Wiec albo to sa obydwa walki albo obydwa dozwolone .
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 15, 2006, 07:33:23 pm »
Kens - nabijasz się ze mnie, bo przegrałem ze Swingiem - spadam stąd... :)

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 15, 2006, 07:58:34 pm »
JJ pokaz mi zasade ktora zabrania mi tak zagrac

Jak dla mnie wszystkie szarze rydwanow/lataczy na cele w lesie powinny byc zawsze zabronione i tyle.
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 15, 2006, 08:13:04 pm »
Cytat: "Kensiorek"
JJ pokaz mi zasade ktora zabrania mi tak zagrac

Jak dla mnie wszystkie szarze rydwanow/lataczy na cele w lesie powinny byc zawsze zabronione i tyl
e.


Być może - ale nie dlatego, że zezwolenie na nie  umożliwia szarżę rydwanem na latarkę w lesie. Bo nie umożliwia.
NIe róbmy z tego drugiego pośmiewiska w rodzaju "tematu dla krasnali" co?
Przedstaw jakąś spokojna argumentację - w rodzaju;

Nie możesz zadeklarować szarży do lasu....

Jankiel i JJ odpowiedzą Ci , że nie deklarują szarży do lasu tylko na regiment. Czy on jest w lesie, czy nie, to się okaże... :badgrin: Powiedzą - nie możemy wjechać do lasu... I nie wjeżdżamy...

Może okaże sie że nie mają racji - ale argumentu z latarką nie dawaj, bo jest chybiony - nie ma szans na to by latarka wyszła z lasu.. :)

Albo pokaż w RB czy FAQ

"Nie można deklarować szarży rydwanem\lataczem do lasu" - łeb utniesz Hydrze....

A jeśli tylko nie można wjeżdżać \ wlatywać do lasu to J i JJ będą sie śmiać Ci w twarz.  ;)


Ale ja ci pomogę...

Weźmy Manticorę która chce szarżować na Latarkę w lesie, licząc, że ta nie zda terroru,  ucieknie za las... a tam już.... :badgrin:

Barbarossa

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 16, 2006, 01:29:30 am »
Jakim cudem latarka jest w lesie????

A reszta tematu to jakiś powergaming, aż mnie zamroczyło.  :shock:

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 16, 2006, 04:25:57 am »
Cytuj
Być może - ale nie dlatego, że zezwolenie na nie  umożliwia szarżę rydwanem na latarkę w lesie. Bo nie umożliwia.
NIe róbmy z tego drugiego pośmiewiska w rodzaju "tematu dla krasnali" co?
Weźmy Manticorę która chce szarżować na Latarkę w lesie, licząc, że ta nie zda terroru,  ucieknie za las... a tam już.... :badgrin:


masz tylko zasade ze rydwany nie moga sie dobrowolnie poruszac po lesie i
Cytuj
Where it is blindingly obvious a unit would be unable to reach its target a player is not permitted to declare a charge
napisalem ci ruch po lesie nie jest dobrowolny zarowno szarza Jankielowa na wyciagnietego skirmiszera jak i moja na laterke dochodzi wiec jest blindingly obvious a unit would be unable to reach its target ?? czy nie ?? Skoro w Jankielowym sposobie mozna deklarowac szarze bo on wie ze przeciwnik sie rozwinie pozoa las i bedzie mogl sie dostawic to tutaj tez bo ja wiem a nie tylko jak ty z terrorem przypuszczasz ze przeciwnik da flee, Wszystkie warunki spelnione :)

I widze jacku ze nie rozumiesz moich motywow :)Ja nie chce zgody sedziow na stosowanie tego walka tylko zeby Jankiel przyznal ze to jest tak samo nielegalne jak szarza na wyciagnietych skirmiszerow :).[/quote]
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 16, 2006, 05:40:24 am »
Cytat: "Barbarossa"
Jakim cudem latarka jest w lesie????

A reszta tematu to jakiś powergaming, aż mnie zamroczyło.  :shock:



Co?! Głos rozsądku?! :shock:
Zara my tu zakrzyczymy....

Latarkato nie rydwan tylko war-machine i można ją wstawić do lasu...
Nawet jak nie, to Kens da inny przykład...

Powergaming? Jaki powergaming?
EEGT, AS vs Trojek, szarża wilków I RYDWANU na Pegazy w lesie...
Pegazy muszą się dostawić i wychodzą z lasu...
Jesteś sędzią... Decyduj... :badgrin:



Cytat: "Kensiorek"
Cytuj
Być może - ale nie dlatego, że zezwolenie na nie  umożliwia szarżę rydwanem na latarkę w lesie. Bo nie umożliwia.
NIe róbmy z tego drugiego pośmiewiska w rodzaju "tematu dla krasnali" co?
Weźmy Manticorę która chce szarżować na Latarkę w lesie, licząc, że ta nie zda terroru,  ucieknie za las... a tam już.... :badgrin:


masz tylko zasade ze rydwany nie moga sie dobrowolnie poruszac po lesie i
Cytuj
Where it is blindingly obvious a unit would be unable to reach its target a player is not permitted to declare a charge
napisalem ci ruch po lesie nie jest dobrowolny zarowno szarza Jankielowa na wyciagnietego skirmiszera jak i moja na laterke dochodzi wiec jest blindingly obvious a unit would be unable to reach its target ?? czy nie ?? Skoro w Jankielowym sposobie mozna deklarowac szarze bo on wie ze przeciwnik sie rozwinie pozoa las i bedzie mogl sie dostawic to tutaj tez bo ja wiem a nie tylko jak ty z terrorem przypuszczasz ze przeciwnik da flee, Wszystkie warunki spelnione :)

I widze jacku ze nie rozumiesz moich motywow :)Ja nie chce zgody sedziow na stosowanie tego walka tylko zeby Jankiel przyznal ze to jest tak samo nielegalne jak szarza na wyciagnietych skirmiszerow :).
[/quote]

Twoja szarża jest nielegalna*, Jankielowa nie jest.
* No chyba, że wróg ma 10 lat, zgłupieje i zadeklaruje flee.
Marcin, musimy przestać, bo się ośmieszamy. Pożartowaliśmy i starczy - 3 i ostatni EOT. :)

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 16, 2006, 06:33:26 am »
Jacku czytaj i odpowiadaj a nie tylko komentuj co ??  :badgrin: prosze konkrety
Flee musi zrobic bo ma tak w zasadach. Tam zeby szarz a doszla wrog musi zrobic hold przy pierwszej szarzy tu musi zrobic flee w obu wypadkach nie ma wyjscia . Pokaz mi zasade ktora mowi ze ta szarza jest nie legalna a Jankiela legalna . Cytat cokolwiek a nie tylko twoj komentarz . Pokazujesz mi 1 slownie jedna zasade ktora potwierdza twoje zadanie i EOT

btw przypominam jesli chcesz powolac sie na zasade ze rydwany nie moga poruszac sie po lesie to ten rydwan porusza sie po lesie tylko w pogoni a to nie jest juz ruch dobrowolny no i napisali ze nie moze sie poruszac a nie ze nie moze szarzowac ( co by bylo bardziej logiczne i rozwiazalo problem)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline pingus

flyer
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 16, 2006, 08:41:02 am »
Kensiorek: słyszałeś o szarżach warunkowych i niemożliwych? Czy chcesz może ze wszystkich zrobić idiotów? :?
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

JJ

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 16, 2006, 10:52:47 am »
Cytat: "Kensiorek"
Jacku czytaj i odpowiadaj a nie tylko komentuj co ??  :badgrin: prosze konkrety
Flee musi zrobic bo ma tak w zasadach.




.................................
Ostatni raz naprawdę.
Marcin, czy do Ciebie nie dociera informacja, że latarka musi zrobić flee dopiero gdy udowodnisz, że szarża do niej dochodzi?
Ni cholery nie ma w zasadach, że musi uciekać od szarży która do niej nie dochodzi. Jesteś moim kolegą, zrobiłeś piękne dyplomy, więc nie skomentuję, tylko odpiszę w tym temacie gdy mi udowodnisz, że latarka musi dać auto-flee na szarżę która do niej nie dochodzi. Czyli nigdy.

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 16, 2006, 11:26:53 am »
Jacku latarka nie musi robic flee dopiero jak udowodnisz bo to reakcja robisz odrazu przed mierzeniem  ( zobacz szafa taki ladny temat o szarzach przekleil przeczytaj) . Jedynym co moze cie powstrzymac jest fakt prawdopodobnosci szarzy a skoro szarza na wyciagnietego skirmiszera do lasu jest prawdopodobna to ta rowniez jest prawdopodobna bo nie ma zasady ktora zabrania ci szarzowac do lasu tylko po nim dobrowolnie sie poruszac a to niestety nie to samo.  A skoro uwazasz ze kazda szarza rydwnau do lasu jest nielegalna co to zrobisz w takiej sytuacji jak wczesniej opisalem kiedy z s&s wybije pierwszy oddzial albo odrazu dam flee


Pingus proboje cos powiedziec ale mu to nie wychodzi i nie z ciebie idioty juz nie proboje zrobic  :badgrin:

Nawet szarzy warunkowej musza byc zachowane pewne zasady . Co innego jak zasieg sprawdzamy po ruchu innych jednostek szarzujacych ( tutaj masz szarze do poczatku do konca legalna) a co innego kiedy szarza robi sie legalna dopiero potem.  Powinno sie zabronic wszystkich taki szarz bo dojdziemy do tego LoS nie bedzie wymagany po przeciez w samym momencie szarzy juz go widze :roll:
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 16, 2006, 12:10:00 pm »
Marcin - przykro mi to pisać - nie umiesz rozmawiać.
Można oczywiście żądać by wszyscy biegali i Ci coś udowadniali. Starałem się dyskutować z Tobą zwyczajnie. Nie jest to pierwszy przypadek - osobiście machnął bym ręką i pozostawił cię triumfującego, rozmawiającego sam ze sobą. Jest to forum publiczne - zamykam temat nie dlatego, że Ci  nie mogłem udowodnić, że nie wolno Ci szarżować do lasu na latarkę, bo przecież wiadomo, że nie wolno*, ale dlatego, że to zmieniło się w agresywne tokowisko.
Chcesz kontynuować - załóż następny temat. Życzę Ci dużej ilości dyskutantów.


*
Q. Can you declare a charge on a Warp-lightning Cannon from anywhere
and force it to flee?

A. No. The rules say you can't declare charge if you're not
relatively confident to reach the target.
S. Alessio Cavatore - Warhammer Design Team / Rulebook page 265


Dobra - otwieram - ale bez złośliwości proszę :!:

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 16, 2006, 01:13:36 pm »
Cytat: "JJ"

*
Q. Can you declare a charge on a Warp-lightning Cannon from anywhere
and force it to flee?

A. No. The rules say you can't declare charge if you're not
relatively confident to reach the target.
S. Alessio Cavatore - Warhammer Design Team / Rulebook page 265


Dobra - otwieram - ale bez złośliwości proszę :!:
jak juz pisalem :) ja przeciez lapie tego cannona .

Cytat: "JJ"


Jankiel i JJ odpowiedzą Ci , że nie deklarują szarży do lasu tylko na regiment. Czy on jest w lesie, czy nie, to się okaże...  Powiedzą - nie możemy wjechać do lasu... I nie wjeżdżamy...

parafrazujac
Jankiel i JJ odpowiedzą Ci , że nie deklarują szarży do lasu tylko na regiment. Czy on jest w lesie, czy nie, to się okaże...  Powiedzą - nie możemy wjechać do lasu ruchem dobrowolnym ale pogn takim ruchem nie jest :)

Prosze o odpowiedz oddzial DR razem z rydwanem szarzuje na skirmmiszerow w lesie . Skirmisze robi flee . I teraz czy testuje fear od rydwanu ktory nie mial prawa dojsc ?? Czy kierunek ucieczki jest wyginany przez rydwan ??
Cytuj
a sprawą powina zajać sie LS ;)