trawa

Autor Wątek: flyer  (Przeczytany 7436 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jankiel

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 16, 2006, 05:49:04 pm »
Cytuj
tylko zeby Jankiel przyznal ze to jest tak samo nielegalne jak szarza na wyciagnietych skirmiszerow

Ja bym chciał pokoju na świecie. I co? I nic.
Cytuj
DR razem z rydwanem szarzuje na skirmmiszerow w lesie . Skirmisze robi flee . I teraz czy testuje fear od rydwanu

Jak ucieka, to po co ma testować? Robisz sobie sztuczne problemy.

Barbarossa

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 16, 2006, 07:25:35 pm »
W świetle aktualnych zasad i praktyki szarża na skirmisherów wyciągniętych z lasu przez wcześniejszą szarże jest niestety możliwa, choć trąci to łotrowkim powergamingiem na kilometr.

Natomiast szarża na latarkę w lesie z założeniem, że jest możliwa, o ile latarka wyjdzie z lasu po flee, nie jest zgodna z zasadami i powoduje u mnie odruch wewnętrznego sprzeciwu na tyle silny, że na turnieju byłbym o krok od wlepienia WP za samą próbę, szczególnie, gdyby przeciwnik w bezczelny sposób argumentował, że jak złapie latarkę, to szarża jest możliwa.

Bleeeh.

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 16, 2006, 07:32:47 pm »
co coz spodziewalem sie ze obie sytuacje zostana uznane za walki :P ale

Cytuj
jest niestety możliwa, choć trąci to łotrowkim powergamingiem na kilometr.
lepsze niz nic :)

Jankielu nie odpowiedziales czy rydwan ktory w takiej jak twoja sytuAcji nie doszedl odgina kierunek ucieczki skiermiszera :)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 16, 2006, 07:39:18 pm »
Cytat: "Barbarossa"
....


Podpisuje się pod wszystkim.

Marcinie, dlaczego Jankiel ma Ci odpowiedzieć?
Udowodnij, że nie zawracasz głowy...  :badgrin:  :p

Poważnie - o co ci chodzi? Jakie to ma znaczenie?

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 17, 2006, 04:49:36 am »
juz nie pytam o latarke :) tylko jestem ciekawy ( bo naprawde nie wiem ) czy rydwan/latacz ktory nie mial szans doszarzowac bo jego cel zamiast sie wystawic uciekl dalej ma wplyw np na kierunek ucieczki.
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Jarek Tyszka

flyer
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 17, 2006, 08:33:21 am »
A ja zapytam o cos zblizonego.  
Skirmiszerzy uciekli. Rydwan spalil szarze. Rusza sie normalnym rychem w ich strone. Czy jesli jego ruch powinien zakonczyc sie w lesie to dostaje hity za trudny teren ?
Jesli nie dostaje to czy zatrzymuje sie przed lasem, czy probuje go ominac ?
czoraj  PiS nie zaprosil dziennikarzy, dzisiaj  my nie zapraszamy PiS'u.
         Jacek Żakowski (Radio Tok FM)

Offline Zox

flyer
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 17, 2006, 08:50:35 am »
Jak wjeżdża, to wjeżdża i dostaje hity, chciałby ktoś uchronić rydwan, nie? :D (po co w takiej sytuacji szarżować?)
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline Christos

flyer
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 17, 2006, 09:03:06 am »
Pytanie Jarka jest dobre. Może jeszcze raz:
szarzujemy kawaleria i rydwanem na skirmisherów w lesie. Moglismy rydwanem bo kawaleria, która szarzuje pierwsza wyciaga leśnych ludków z lasu. Ale ku zaskoczeniu (badz nie) skirmisherzy zrobili flee, a co za tym idzie sytuacja umożliwiajaca rydwanowi szarże nie nastapi. I co teraz?? Jak w pytaniu Jarka:
1. rydwan nie szarzuje
2. rydwan szarżuje:
.......a. wpada w las
.......b. zatrzymuje sie w styku z lasem
.......c. omija las
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

JJ

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 17, 2006, 10:44:49 am »
No bardzo dobre pytanie - ale gdzie problem?

Rydwan pali szarżę, jeśli zasięg spalonej szarży wrzuca go w las - obrywa.
Gdzie jest problem?
Załóżmy że skirmisz stał ciut przed lasem.
Czy znowu będziemy dręczyć kota?

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 17, 2006, 11:15:36 am »
Ja dalej czekam na moja odpowiedz :) ale co innego tez mnie ciekawi . Powiedzmy ze przed lasem stoi oddzial dostaje szarze latacza deklaruje ucieczke do lasu .
Czy latacz moze go wogole gonic do lasu jesli uzywal lotu do szarzy ?? ( a odrazu wiem ze normalnym nie ma szans widze z zabraknie z 10 cali )
CZy latacz moze go zlapac w lesie korzystajac z lotu i jesli zasieg mu pozawala wyladowac za lasem ?? ( problem jest taki ze oddzial ucieka przez las a ja lece nad lasem :) )
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Christos

flyer
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 17, 2006, 11:58:42 am »
Cytat: "JJ"
No bardzo dobre pytanie - ale gdzie problem?

Rydwan pali szarżę, jeśli zasięg spalonej szarży wrzuca go w las - obrywa.
Gdzie jest problem?
Załóżmy że skirmisz stał ciut przed lasem.
Czy znowu będziemy dręczyć kota?


No cóż... problem jest taki że nie zaistniał warunek konieczny do możliwości szarży rydwanu. Rydwan mógłby szarżować gdyby kawa wyciagneła skirmishów z lasu. A nie wyciagnęła bo Ci dali flee.
Sytuacja która opisałeś (gdy unit ucieka przez las przed szarzujacym rydwanem) tez jest wg mnie kontrowersyjny. Skoro rydwan nie może wjechać w las dobrowolnie (a chyba szarża nalezy do ruchów dobrowolnych??) to taka sytuacja powinna byc rozpatrywana tak jak w przypadku lataczy (które albo przelatuja nad lasem, a jesli nie pozwala im na to długośc ruchu to staraja sie lotem ominac las zatrzymując sie gdzies z boku ) - czyli rydwan powinnien jechac wkoło lasu, omijając go a nie wpadać do lasu.
To tylko moje własne przemyslenia na podstawie zasady ze nie mozna rydwanem dobrowolnie wjeżdzac w las.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Jankiel

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 17, 2006, 01:46:06 pm »
Cytuj
Ja dalej czekam na moja odpowiedz  ale co innego tez mnie ciekawi . Powiedzmy ze przed lasem stoi oddzial dostaje szarze latacza deklaruje ucieczke do lasu .
Czy latacz moze go wogole gonic do lasu jesli uzywal lotu do szarzy ?? ( a odrazu wiem ze normalnym nie ma szans widze z zabraknie z 10 cali )
CZy latacz moze go zlapac w lesie korzystajac z lotu i jesli zasieg mu pozawala wyladowac za lasem ?? ( problem jest taki ze oddzial ucieka przez las a ja lece nad lasem  )

Kiedyś na wielkiej inkwizycji chyba była taka sytuacja. Ustaliliśmy, iż jeżeli np. smokowi starcza ruchu, by wylądować za lasem, a oddział w środku uciekł także poza las, uważany jest za zniszczony. Jeżeli oddział cały czas jest w lesie, to miał farta :)
Jeżeli smok ma za mało ruchu, żeby stanąć za lasem i musi stanać obok lub przed to jego problem - oddział nie jest złapany.
Cytuj
czyli rydwan powinnien jechac wkoło lasu, omijając go a nie wpadać do lasu.

Jak już ktoś się bawi w szarzowanie oddziału, który pierwotnie był w lesie a na skutek innej szarzy został z niego wyciągnięty powinien dostać te impakty. Takie gentlemans agreement. Ale w pełni zgodnie z zasadami, ominie teren będacy dla niego impassable.

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 17, 2006, 01:59:11 pm »
Co do latacza to powiedzmy ze sie zgadzam :) bo wedlug mnie podciagnac nalezy nie tylko przypadek kiedy smok wylecial z drugiej strony lasu i cel wyszedl z lasu ale i przypadek kiedy cel zaczynal uciekac przed lasem . Lapiesz odrazu a nie na koncu chyba

natomiast ze zgodnie z zasadami rydwan powinien omijac to juz nie :)
bo
Cytuj
Chariots cannot voluntarily move over obstacles or difficult terrain,
jak dla mnie pogon do lasu nie jest voluntarily i tyle przecia wlasciciel rydwanu nie moze powiedziec to ja nie gonie albo gonie tylko na 5 cali a przy zwyklym ruchu czy szarzowym jest taka mozliwosc
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Varden

flyer
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 17, 2006, 02:22:39 pm »
Cytat: "Kensiorek"
Lapiesz odrazu a nie na koncu chyba


Łapiesz na końcu. Co do tego nie ma wątpliwości.

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 17, 2006, 03:26:53 pm »
Cytat: "Varden"
Cytat: "Kensiorek"
Lapiesz odrazu a nie na koncu chyba


Łapiesz na końcu. Co do tego nie ma wątpliwości.
znaczy ja nie jestem pewien dlatego napisalem chyba ale
 przy Pursuit Into Fresh Enemy nie znalazlem zasady ze mozesz wpadac tylko w jednostki ktore sa za pk w ktorym zlapiesz przeciwnika ani ze jesli wpadniesz w cos wczesniej to goniony spokojnie ucieka ( nawer jesli rzuciles wiecej nic on na pogon)
a sprawą powina zajać sie LS ;)