trawa

Autor Wątek: Dziwne akcje w sojuszach  (Przeczytany 873 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kołata

Dziwne akcje w sojuszach
« dnia: Styczeń 19, 2006, 06:11:42 pm »
A takie mnie naszły przemyślenia:

Gram na turnieju par. Gram O&G w parze z Ardboyzami. No i zastanawia mnie, czy black orki z Ardboyzów nie quellują animozji u gobosków z podstawowej armii. Domyślam się, że nie. Ale czy to nie jest trochę głupie? Bo np kostki szamani sobie dodają za każdy oddział O&G w walce niezależnie od właściciela. I kolejna rzecz.

Ten sam sojusz. W każdej armii jest po 1 szamanie. Dochodzi do kombatu. Szamani w pobliżu (bliżej niż 12 cali). Bije się oddział 25 gobosów z armii O&G i 20 orków z Ardboyz z oddziałami wroga. Ile mam PD na sojusz?
2 bazowe, 2x2 za magów i ile dodatkowych? 2 czy 4? Wg standardowych zasad powinienem mieć 4. Jednak to znowu bezsensownie wychodzi.

Jak jeszcze coś mi przyjdzie do głowy to dorzucę.

Pozdrawiam!
eźdźcy Hardkoru jadą do oporu!!

Offline jagal

Dziwne akcje w sojuszach
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 19, 2006, 06:44:52 pm »
Cytuj
black orki z Ardboyzów nie quellują animozji u gobosków z podstawowej armii


Muszą być "friendly unit" więc to zależy wg mnie od zasad przyjętych na parówce ale w standardowych zasadach armie są neutralne wiec nie tłumią.

Cytuj
Ten sam sojusz. W każdej armii jest po 1 szamanie. Dochodzi do kombatu. Szamani w pobliżu (bliżej niż 12 cali). Bije się oddział 25 gobosów z armii O&G i 20 orków z Ardboyz z oddziałami wroga. Ile mam PD na sojusz?
2 bazowe, 2x2 za magów i ile dodatkowych? 2 czy 4? Wg standardowych zasad powinienem mieć 4. Jednak to znowu bezsensownie wychodzi.


Zobacz sobie do armybooka tam jest wyraźnie napisane że wszystkie strony i nie ma tam "friendly unit" więc masz 4 kostki ;)
quote="RoMaN Lord of the Druchii"]siema chce byc PG



 Według mnie nigdy nie kozacze ale ok.[/quote]

Pzdr

jagal

 

anything