Autor Wątek: ustawienie w oddziale  (Przeczytany 1235 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kauczuk

ustawienie w oddziale
« dnia: Styczeń 21, 2006, 11:01:03 am »
opierajaca sie na 95 str rb, pkt. independent characters joining units :
" if there is no room for the character in front rank of the formation (because the sb, musical and chempion take up all the available positions,for example), he is placed in the second rank of the unit"

108 str. position with the unit :
"only if all the character models cannot fit into the front rank alongside the musician and standard bearer are they placed into the second rank"

str102 "an army's bs is usuallly carried by a character model who has appropriately heroic characteristics
czy jest jak heros

i teraz mamy oddzial 4 ludzikowy i do wstawienia :
G,H,BS,ST,M,C
gdzie:
H- heros
BS- battle standard
ST- standar unit
M- muzyk
C- chempion
G - general

w mysl tej zasady wygladaloby to tak :
M,ST,C,X

gdzie x to general,bs,albo heros
niema nigdzie napisane ze bs musi byc z przodu

czyli przykladowo:
M,ST,C,BS
G,H,

nigdzie nie jest napisane ze w oddziale general ma jakies inne prawa w ustawieniu niz zwykly heros

i pytam : czy tak jest? dla mnie to jakos dziko wyglada bo gdybym nie przeczytal tej zasady to bym wrzucil muzyka do tylu i bym mial generala i bs z przodu
a jezeli jest innaczej niz w tych zasadach to gdzie jest to napisane?
to wymyslil te beznadziejne podpisy? nosiciel wody co to kurna jest? co ja wietnamiec jestem? sic

JJ

  • Gość
ustawienie w oddziale
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 21, 2006, 12:04:18 pm »
Jest tak jak piszesz.

Offline Bagrada

ustawienie w oddziale
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 07, 2006, 01:41:38 pm »
Skoro jest tak jak pisze to czy np. mag zepchnięty z konieczności do tylnego rzedu może czarować, albo bsb dawać przerzuty, genek dawać Ld itp. w czasie walki ?

JJ

  • Gość
ustawienie w oddziale
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 07, 2006, 04:07:48 pm »
Cytat: "Bagrada"
Skoro jest tak jak pisze to czy np. mag zepchnięty z konieczności do tylnego rzedu może czarować, albo bsb dawać przerzuty, genek dawać Ld itp. w czasie walki ?


Nie.
Poza Skavenami, każdy heros nie w pierwszym szeregu - OUT OF GAME.

Offline Wasko

ustawienie w oddziale
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 12, 2006, 03:07:20 pm »
Jestem nowy na forum (co nie znaczy ze jestem nowy w WFB) i z tego co kojarze to oprocz skavenow u bretonczykow w formacji lancy herosi moga byc w drugim i trzecim rzedzie i nadal czarowac, walczyc, uzywac magicznych przedmiotow.

JJ

  • Gość
ustawienie w oddziale
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 12, 2006, 03:53:57 pm »
@ Wasko - tak.

Witaj na forum. :D

 

anything