trawa
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
gildia.pl
»
Działy archiwalne (fora nieaktywnych gildii na portalu)
»
Forum Rycerstwa
(Moderator:
Baldwin
) »
Walki i bitwy rycerskie w grach komputerowych !
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Autor
Wątek: Walki i bitwy rycerskie w grach komputerowych ! (Przeczytany 13472 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Bratek
Wyzwoleniec
Wiadomości: 15
Total likes: 0
Walki i bitwy rycerskie w grach komputerowych !
«
Odpowiedź #15 dnia:
Maj 14, 2006, 11:26:57 pm »
oh i jeszcze co. Myth... szczególnie poziom legendary. po 12-tym podejściu do 4tej mapy zrezygnowalem. 2-jka tez fajna i 3...w pierwszą część grałem zaraz po warcraft 2, więc oniemiałem z zachwytu, kiedy zobaczyłem zasięg łuków...
Zapisane
=|===><===|=o
Bratek.
Lucky
Młodszy Terminator
Wiadomości: 155
Total likes: 0
Walki i bitwy rycerskie w grach komputerowych !
«
Odpowiedź #16 dnia:
Grudzień 26, 2006, 09:25:09 pm »
W twierdzy dość irytującą sprawą może być tzw. efekt schodków
)
Troszeczke niefortunny pomysł, ale cóż gra jest jedną z fajniejszych w jaką grałem
Zapisane
http://www.forum.gildia.pl/index.php/topic,35727.0.html
- zachęcam do zapoznania się z wątkiem!!
Roland
Czeladnik
Wiadomości: 238
Total likes: 0
Walki i bitwy rycerskie w grach komputerowych !
«
Odpowiedź #17 dnia:
Grudzień 26, 2006, 09:32:24 pm »
ostnio grałem z kuzynem w MTW2 polecam świetna gra, bardzo duży realizm
Zapisane
instein modeluje czasoprzestrzeń przy pomocy czterowymiarowej pseudoriemannowskiej rozmaitości, a jego równanie pola mówi, że krzywizna rozmaitości w punkcie jest bezpośrednio związana z tensorem napięć-energii w tym punkcie
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do góry
« poprzedni
następny »
gildia.pl
»
Działy archiwalne (fora nieaktywnych gildii na portalu)
»
Forum Rycerstwa
(Moderator:
Baldwin
) »
Walki i bitwy rycerskie w grach komputerowych !