trawa

Autor Wątek: [18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master  (Przeczytany 13743 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline drachenfeles

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 13, 2006, 12:41:23 pm »
tak, pojawią się na 100% po 18 lutym (wbrew małemu żarcikowi na stronie turnieju)

pełne informacje na temat turnieju znajdują się pod adresem:

http://berserker.krakow.prv.pl/master

dla użytkowników IE poniższy link, bo micro$oft nie umie zrobić poprawnie działającej przeglądarki

http://members.lycos.co.uk/berserker/master/

jakby potrzebne były dodatkowe informacje na mapkach to proszę o maila do mnie

Offline xioze

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 13, 2006, 05:09:04 pm »
Witam
Mam parę pytań  ;)
Konwersja (estetyczna  ;) ) Modelu z części GW z GS GW przedstawiająca model istniejący ale w sposób różny - zostanie uznana
przykład:( tylko 8) )
Minas przerobiony na dol amroth  8) poprzez doklejenie głowy Gondorczyka z drugiej ery ze zmienioną tarczą oraz zrobiony z gs płaszcz  8)
Jeżeli sędziowie maja jakieś wątpliwości wysle na maila info jakiego modelu to dotyczy z dokładnym opisem
Ostateczny regulamin to już czy za jakiś czas.

Czy taki manewr jest dopuszczalny ( wiem że nie tu ale zawsze miło znać wykładnie grona sędziowskiego na danym masterze)
Heroiczna walka - wygrana Bohater przyłącza się do innej Heroicznej walki (prowadzonej przez innego Herosa) ta walka również wygrana czy moze przyłączyć się do trzeciej  8)

Offline drachenfeles

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 13, 2006, 05:27:00 pm »
Cytuj
Witam
Mam parę pytań  ;)
Konwersja (estetyczna  ;) ) Modelu z części GW z GS GW przedstawiająca model istniejący ale w sposób różny - zostanie uznana
przykład:( tylko 8) )
Minas przerobiony na dol amroth  8) poprzez doklejenie głowy Gondorczyka z drugiej ery ze zmienioną tarczą oraz zrobiony z gs płaszcz  8)
Jeżeli sędziowie maja jakieś wątpliwości wysle na maila info jakiego modelu to dotyczy z dokładnym opisem
Ostateczny regulamin to już czy za jakiś czas.


możesz przesłać fotkę, chętnie obejżę to dzieło

Cytuj

Czy taki manewr jest dopuszczalny ( wiem że nie tu ale zawsze miło znać wykładnie grona sędziowskiego na danym masterze)
Heroiczna walka - wygrana Bohater przyłącza się do innej Heroicznej walki (prowadzonej przez innego Herosa) ta walka również wygrana czy moze przyłączyć się do trzeciej  8)


podręcznik strona 39 mówi: model może ruszyć się po wygranej heroicznej walce tylko raz.

Offline Tufzog

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 13, 2006, 05:37:23 pm »
a co jesli nie musi sie ruszyc bo styka sie z wiecej niz jednym przeciwnikiem?

Tufzog
dzie dwóch się kłóci tam Mitril korzysta

Gdzie diabeł nie może tam Mitril'a pośle

Offline drachenfeles

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 13, 2006, 05:51:31 pm »
nie rozumiem pytania, jak to co? nic

Offline Herudaio

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 14, 2006, 11:01:46 am »
A oto i scenariusze:

I zebrali się Trzeciego weekendu Trzeciego miesiąca Trzeciego dwulecia Trzeciego tysiąclecia na ubitej ziemi...
Then shalt thou count to three... no more, no less.
Three shall be the number thou shalt count...
and the number ofthe counting shall be three.
Four shalt thou not count, neither count thou two...
excepting that thou then proceed to three. Five is right out.
Once the number three, being the third number, be reached...


Pradawna Dolina
-I feel disturbance in the Force....
-Luke! You always feel disturbance in the Force, but this time I feel it too...

-Gra toczy się na standardowym stole, tereny ustawia sędzia
-Stół jest dzielony na 4 ćwiartki, przez środek stołu i połowy długości boków.
-Każdy z graczy rzuca k6, gracz który uzyska wyższy wynik wybiera ćwiartkę stołu i wystawia się jako pierwszy.
-Jego jednostki mogą znaleźć się na terenie całej ćwiartki, ale nie bliżej niż 12"/28cm od środka stołu.
-Przeciwnik wystawia się w przeciwległej ćwiarte.
-Celem gry jest kontrolowanie ćwiartek przeciwnika i neutralnych.
-Za każdą kontrolowaną ćwiartkę neutralną gracz otrzymuje 50pkt.
-Za kontrolowanie ćwiartki przeciwnika gracz otrzymuje 150pkt.
-Za kontrolowanie własnej ćwiartki punktów nie ma.
-Aby kontrolować ćwiartkę należy posiadać w niej więcej modeli. Za model w ćwiartce uważa się model którego podstawka w całości znajduje się na terenie danej ćwiartki.
-Gra kończy się po upływie 1,5 h lub gdy na stole pozostaną modele tylko jednego gracza
Zasady Specjalne:
Zaburzenia Mocy: Wszyscy czarodzieje którzy chcą rzucić zaklęcie dalej niż 12"/28cm od środka stołu rzucają je z ogromną mocą. Podczas rzutu czy zaklęcie się uda należy dorzucić jeszcze jedną kostkę.
Czarodzieje próbujący rzucić czar w obrębie 12"/28cm od środka stołu mają podniesiony poziom trudności o 1 (do maks. 6).
Dodatkowo jeśli podczas rzucania czaru na wszystkich kostkach wypadnie ten sam wynik (bez podnoszenia punktami might) czar automatycznie nie wychodzi i nie można go również użyć w następnej turze. W przypadku rzucania czaru na jednej kostce efekt występuje gdy wyrzucimy 1.

Ogniem i Mieczem
Rok 2006 był to dziwny rok, w którym rozmaite znaki na niebie i ziemi zwiastowały jakoweś klęski i nadzwyczajne zdarzenia.
Współcześni kronikarze wspominają, iż z wiosny szarańcza w niesłychanej ilości wyroiła się i zniszczyła zasiewy i trawy, co było przepowiednią nadchodzącej wojennej pożogi.

-Gra toczy się na standardowym stole, tereny ustawia sędzia
-Każdy z graczy rzuca k6, gracz, który uzyska wyższy wynik wybiera krawędź stołu i wystawia się jako pierwszy, drugi gracz wystawia się na przeciwnej krawędzi
-Celem gry jest kontrolowanie 3 punktów kontrolnych w środkowej części stołu.
-Punkt uznaje się za kontrolowany przez gracza który w obrębie 3"/8cm od punktu posiada więcej swoich modeli.
-Za kontrolowanie każdego z bocznych punktów gracz otrzymuje 100 pkt, za kontrolowanie środkowego gracz otrzymuje 50 pkt.
Zasada Specjalna:
Pożoga:
-Począwszy od trzeciej tury włącznie, od krawędzi na których gracze się rozstawiali pojawia się pożar podłożony przez przeciwników, linie pożaru przesuwają się równolegle o 2"/5cm co turę w kierunku środka stołu.
-Przez obręb pożaru rozumiemy obszar pomiędzy linią pożaru a krawędzią z której ta linia "wyszła".
-Wszystkie modele które znajdują się w obrębie pożaru na początku swojej fazy ruchu otrzymuje trzy trafienia z siłą 9.
-Linia pożaru zatrzymuje się w 11 turze.
-Pożar wygasa w turze 13.

Wykopki Archeologiczne
Nie grzeszyłem przeciw ludziom, nie szkodziłem poddanym, nie czyniłem nieprawości w miejscu prawdy, nie znałem zła, nie popełniłem grzechów.
Nigdy nie starałem się być pierwszy, (ani też aby) dzieła rąk (poddanych moich dawano) mi wobec (innych ludzi), nie starałem się przyczyną nędzy biedaków, nie robiłem tego, co jest wstrętne bogom.
Nie oczerniałem sługi wobec przełożonego jego, nie stałem się przyczyną głodu, nie stałem się płaczu, nie zabijałem, nie kazałem zabić, nie zadawałem cierpienia nikomu.
Nie pomniejszałem ofiar w świątyniach, nie umniejszałem chlebów bozych

-Gra toczy się na standardowym stole, tereny ustawia sędzia
-Każdy z graczy rzuca k6, gracz który uzyska wyższy wynik wybiera krawędź stołu i wystawia się jako pierwszy
-Przeciwnik wystawia się na przeciwległej krawędzi stołu
-Gracze rzucają k6, rozgrywkę rozpoczyna gracz który uzyska wyższy wynik
-Celem obydwu graczy jest znalezienie, wykopanie i wyniesienie poza stół skarbu
-Na stole znajdują się cztery znaczniki reprezentujące wykopki archeologiczne ustawione przez sędziego
-Każdą wykopke pokrywają cztery warstwy ziemi, które trzeba odsłonić by sprawdzić czy w danym znaczniku jest skarb
-Jeden model odkopuje jedną warstwe ziemi w jedną rundę, modele o S6 lub większej odsłaniają 3 warstwy ziemi na rundę
-Model aby kopać musi stykać się podstawką ze znacznikiem i być niezangażowanym w walke
-Po zupełnym odkryciu znacznika (odkopaniu czterech warstw ziemi) rzucamy 2k6 przy wyniku 12 w tym znaczniku znajduje się skarb
-W ostatnim pozostałym na stole znaczniku skarb jest znajdowany automatycznie
-Skarb znajduje się w dużej skrzyni. Może być ona niesiona przez minimum dwa modele, poruszają się one wówczas z połową swego normalnego ruchu. Gdy skrzynia z ładunkiem niesiona jest przez 4 modele poruszają się one z normalną prędkością. Model o sile 6 i większej może nieść ładunek w pojedynkę, bez modyfikatora ruchu.
-Skarb uznajemy wyniesiony gdy dotknie on krawędzi przy której dany gracz się rozstawiał
-Gra trwa 1,5 h lub do wybicia przeciwnika
-Za wykopanie skarbu przysługuje premia 50 punktów zwycięstwa
-Za wyniesienie skarbu przysługuje premia 200 punktów zwycięstwa
-W przypadku gdy nikt nie wyniósł skrzyni, gracz który ją kontroluje otrzymuje 100 punktów zwycięstwa

Divide et imperia
Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur.
-Gra toczy się na standardowym stole, tereny ustawia sędzia
-Każdy z graczy rzuca k6, gracz, który uzyska wyższy wynik wybiera krawędź stołu i wystawia się jako pierwszy, drugi gracz wystawia się na przeciwnej krawędzi
-Celem gry jest przeprowadzenie szpiega ze strategicznymi informacjami.
-Na początku gry, po rozstawieniu gracze wystawiają 3 dodatkowe modele symbolizujące szpiegów.
-Gracz ma obowiązek zaznaczyć który ze szpiegów niesie strategiczne informacje, tak by dało się to sprawdzić, ale aby podczas gry nie było tego widać (np. przykleić coś od drugiej strony podstawki)
-Szpiedzy mają następujące statystyki: R:6"/14cm F:3 A:1 W:2 D:5 M/W/F 0/0/0 posiadają sztylet
-Szpiedzy nie liczą się do maksymalnej liczebności, nie bierze się ich pod uwagę przy obliczaniu strat pod kątem testów odwagi, szpiedzy nie muszą zdawać testów odwagi po stracie 50 %, w pozostałych przypadkach traktuje się ich jak szeregowe jednostki
-Szpiega uznajemy za przeprowadzonego jeśli znajduje się on pod koniec tury w zasięgu 1" od krawędzi.
-Gracz za przeprowadzenie szpiega z tajnymi informacjami otrzymuje 150 pkt zwycięstwa
-Gracz za uniemożliwienie przeciwnikowi przeprowadzenia szpiega otrzymuje 100 pkt zwycięstwa
-Gra trwa 1,5 h lub do wybicia przeciwnika

Wielkie Manewry
- Jestem gotów posłuchać o planach, marszałku.
- Chcemy dodać do klasycznej strategii oryginalny manewr.
- Cudownie! Uwielbiam oryginalne manewry.
- Proszę to zapamiętać. Prawą stronę przestawię na lewo. A lewą...
- Na prawo.
- Do środka,sir. Efekt będzie bardziej zaskakujący.

Gra toczy się na standardowym stole, tereny ustawia sędzia
Każdy z graczy rzuca k6, gracz który uzyska wyższy wynik wybiera krawędź stołu i wystawia się jako pierwszy
Przeciwnik wystawia się na przeciwległej krawędzi stołu.
Każdy z graczy przed bitwą posiada 5 punktów strategii.
Gracze powinni przed bitwą na kartce zanotować na co przeznaczają punkty strategii.
Punkty można przeznaczyć na:
-przedłużenie strefy wystawiania się o 3"/7,5cm (pojedyncze 1pkt, podwójne przedłużenie czyli o 6" kosztuje 3pkt)
-wystawienie oddziału zwiadowców (do: 50pkt * ilość przeznaczonych punktów strategii) (maksimum 2pkt strategii)
-wystawienie oddziału który organizuje zasadzkę (do 75pkt * ilość przeznaczonych punktów strategii) (maksimum 2pkt strategii)
-posiadanie automatycznej inicjatywy w jednej dowolnie wybranej przez gracza turze (koszt 3 punkty strategii)
-możliwość raz na gre zadeklarowania przez dowolny model w armii heroicznego czyny (maksimum 2pkt)
-Pod koniec dowolnej począwszy od czwartej fazy ruchu, gracz może wprowadzić na plansze oddział organizujący zasadzkę. Oddział wystawia się na koniec fazy ruchu. Grupę można umieścić do 6"/14cm od dowolnej krawędzi. Odległość pomiędzy dwoma najdalszymi od siebie modelami wystawionymi w grupie nie może przekraczać 8"/20cm. Grupę traktuje się jako poruszoną o pełny ruch, żaden model nie może rzucać zaklęć, ani używać żadnych broni zasięgowych.
-Odziały zwiadowców rozstawia się po wystawieniu się obu graczy w dowolnym miejscu na stole nie bliżej niż 10"/24cm od modeli przeciwnika tak by wszystkie modele z oddziału się ze sobą stykały. W przypadku gdy obaj gracze wybrali zwiadowców należy rzucić k6 który gracz wystawia pierwszy swoich zwiadowców.
-Za zabicie generała (najdroższy bohater w armii) gracz otrzymuje 75pkt zwycięstwa.
-Za kontrolowanie każdej z ćwiartek gracz otrzymuje 25pkt zwycięstwa.
-Ćwiartka jest kontrolowana gdy jeden z graczy posiada w jej obrębie więcej modeli niż przeciwnik. Model liczy się tylko wtedy gdy znajduje się pełną podstawką na danej ćwiartce.
-Za posiadanie większej ilości modeli niż przeciwnik w strefie rozstawiania przeciwnika gracz otrzymuje dodatkowe 75pkt zwycięstwa.
-Gra kończy się po upływie 1,5 h lub gdy na stole pozostaną modele tylko jednego gracza

W razie wątpliwości proszę pytać
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline xioze

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 14, 2006, 12:54:06 pm »
Cytat: "drachenfeles"
nie rozumiem pytania, jak to co? nic

Jak nic może toczyc następną walkę z tym drugim czy nie.
Jak rozumiem podręcznik na krakowskim masterze będzie podstawowa wykładnią.
Czy mogę sie spodziewać takich kwiatków ja na Lubelskim 8)
Przykład Wzgórze dwu poziomowe łucznicy stoją w dwuch rzędach na nizszym poziomie - sędzia zadecydował że oba rzędy mogą strzelać czyli defakto - pierwszy rząd za przeszkodą oki ale drugi zanim ? to już raczej z podręcznikiem nie ma nic wspólnego . No moze z brakiem przeczytania go - ale u sędziego Ligowego to raczej nie mozliwe ;)
Kwestia druga czy wzgórza to teren trudny czy nie ! wolałbym wiedzieć to wczesniej .

 :D Pozatym Scenariusze super :D

Offline Herudaio

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 14, 2006, 03:46:45 pm »
Wzgórza wysiswygowo, część tak część tak. (mamy różne typy wzgórz, część wzgórzowata, a cześć ma boki "pionowe" a wierz zupełnie płaski)
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Encaitar

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 24, 2006, 04:25:38 pm »
Powiedzcie mi czy posiadanie calmiarki jest obowiazkowe? I od kiedy mozna wysylac rozpiski? :)
"Sławne rycerskie rogi północy grały pobudkę do boju. Rohan wreszcie przybył z odsieczą."
"...do Haradu dotarła tylko legenda o strasznej zemście i potędze napadniętego Gondoru."

Offline Herudaio

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 24, 2006, 06:36:40 pm »
Posiadanie akcesorii niezbędnych do gry jest wymagane (kostek i miarki)
Rozpiski będzie można przysyłać już za pare dni
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline drachenfeles

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 27, 2006, 10:21:44 am »
Można już przesyłać zgłoszenia

Offline ..:Solmyr:..

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 27, 2006, 12:51:10 pm »
A jesli w armii mam 1/4 modeli z Dol Amroth a reszta z Gondoru to to jest sojusz?
o nie mit! To Mitril!

Offline drachenfeles

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 27, 2006, 12:57:20 pm »
To przecierz ta sama lista - Gondor

Offline Neo

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 27, 2006, 07:33:25 pm »
Drach czy moglibyście z Heru zamieszczać listę osób, które się zgłosiły?
img][/img]

Offline Herudaio

[18-19 Marzec] Krakowskie Manewry - Turniej klasy Master
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 27, 2006, 07:56:54 pm »
http://members.lycos.co.uk/berserker/master/ na dole jest zobacz lista zgłoszonych osób :)
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.