Autor Wątek: Gothic 3  (Przeczytany 31091 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dereq

Gothic 3
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 07, 2006, 10:40:22 am »
pentium IV 2ghz
512 Ram SD
Geforce 5500 128
40GB

i ma plynnie dzialac?
nie wierze danusiu.
we are scientists,
we do genetics,
we leave religion
to the psychos and fanatics.
Go tell the women that we're leaving.

***

  • Gość
Gothic 3
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 07, 2006, 03:23:14 pm »
Cytat: "Dereq"
pentium IV 2ghz

Giń! Giń! Przepadnij! ;)

Według mnie gra przy 1GB RAM'u będzie się trochę muliła...

Cytuj
Ja się spodziewałem wymagań typu 2 x 7800GTX 512 w SLI (2 x 2500 zł)

Zaraz, zaraz kiedy ta gra ma wyjść? Za rok, czy już w tym? ;) A te screen'y to pewnie jakieś "podkręcone" są.

Offline Dereq

Gothic 3
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 08, 2006, 10:26:12 am »
Cytat: "Norsefir"
Cytat: "Dereq"
pentium IV 2ghz

Giń! Giń! Przepadnij! ;)


?
we are scientists,
we do genetics,
we leave religion
to the psychos and fanatics.
Go tell the women that we're leaving.

Offline Gil-Galad

Gothic 3
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 08, 2006, 06:11:21 pm »
Nie zauważyłeś, że Norsefir jest fanatycznym zwolennikiem jedynego poprawnego procesora AMD? :D

Pentium skończyło się na III, ale to już rozmowa na zupełnie inny temat. Koniec OT :p - Norsefir

Offline Dereq

Gothic 3
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 08, 2006, 07:35:38 pm »
Cytat: "Gil-Galad"
Pentium skończyło się na III, ale to już rozmowa na zupełnie inny temat. Koniec OT :p - Norsefir


fakt skonczylo sie na III.
teraz to komercha.
 8)

i zeby nie bylo ze OT to

Gothic 3 bedzie super i napewno w niego nie zagram.
dobranoc.
 ;)
we are scientists,
we do genetics,
we leave religion
to the psychos and fanatics.
Go tell the women that we're leaving.

Offline Faenrir

Gothic 3
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 22, 2006, 04:45:14 pm »
Zapowiedź spoko, gierka zapowiada się cuudnie :) Nie ważne ile będzie kosztowała - i tak kupię. Ale smuci mnie trochę "ułatwiony system walki", lubiłem patrzeć, jak ostatni cios w kombosie załatwia sprawę z orkiem  :badgrin:
Bracie, rzekło mu Czterech, rządzić będziemy wspólnie! Ulegnij przeto ciemności..."

Offline Arielos

Gothic 3
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 22, 2006, 07:21:48 pm »
Kombosy będą dalej aktywne, po prostu będzie je można łatwiej wyprowadzić i tyle... W sumie powinno to podnieść atrakcyjność walki  ;)
lt;<Powaga zabija powoli xD>>
===> aka Szkielet

Offline Christoffis

Gothic 3
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 25, 2006, 01:11:15 pm »
Świetna, cudowna zapowiedz gry ale jak narazie wciąż gram w gothica 2
Tak czy siak napewno kpie sobie orginał 3

Offline Sarev0k

Gothic 3
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 09, 2006, 07:13:01 am »
Minimalne:
2 GHz Pentium 4/AMD 2000+
1024 MB Ram
Karta graficzna 64 MB
Windows 2000, ME, XP, Vista
DVD-Rom
Karta graficzna zgodna z DirectX 8.0

Zalecane:
3 GHz Pentium 4/AMD 3000+
1024 MB Ram (Dual-Channel)
Karta graficzna 128 MB
Windows 2000, ME, XP, Vista
DVD-Rom
Karta zgodna z DirectX 9.0c


To mówi samo za siebie...
Niewielu graczy będzie miało zaszczyt porać w tą zajefajnie zapowiadającą się gierkę  :/ Ja do nich nie należe...
Brakuje mi 512 RAM-u i 1,2 GHz, zeby dobrze chodziło :evil:  :evil: Dwojka chodzi u mnie jak marzenie, ale trojka pewnie nawet nie pojdzie  :(  :(  :(
trach jest zaprzeczeniem wiary...

***

  • Gość
Gothic 3
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 09, 2006, 02:16:05 pm »
Cytat: "Sarev0k"
Brakuje mi 512 RAM-u i 1,2 GHz, zeby dobrze chodziło :evil:  :evil:

A jaki masz dokładnie procesor, do których wymagań brakuje Ci tego 1,2 GHz? 1GB to teraz standard, 512 niezbędne minimum...

Offline Sarev0k

Gothic 3
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 09, 2006, 04:24:45 pm »
Athlon 3000+ ( 1,8 GHz :(  )
524 MB RAM-u
GeForce 6600
120 GB twardziel
DVD tez jest
trach jest zaprzeczeniem wiary...

***

  • Gość
Gothic 3
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 09, 2006, 06:10:11 pm »
E? To o co chodzi w takim razie? Dołożysz 512 RAMu i będzie dobrze chodziło :|

Offline Arielos

Gothic 3
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 09, 2006, 06:39:35 pm »
Cytuj
Athlon 3000+ ( 1,8 GHz Sad )


Taki Athlon w grach prezentuje się znacznie lepiej niż PIV 3GHz, mam Athlona 3200+ i pozostałą konfigurację podobną do kolegi z PIV 630 (chyba), ogólnie 3,2GHz i 64 bity. Z moich obserwacji mogę potwierdzić wyższość Athlona w grach.  
 :)
lt;<Powaga zabija powoli xD>>
===> aka Szkielet

***

  • Gość
Gothic 3
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 09, 2006, 08:59:16 pm »
Właśnie, w przypadku Athlonów trzeba patrzeć na tą wartość bezpośrednio po nazwie. To ona tak naprawdę prezentuje rzeczywistą wydajność procesora. Mimo, że "nominalnie" jest gorszy od Pentium, to w praktyce jest bardziej wydajny :) Athlon rulez :p

To tyle odnośnie sprzętu.

Offline Gambit

  • Koortynator Działu
  • Szafarz bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 498
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Gildia Gier Komputerowych
Gothic 3
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 23, 2006, 10:04:46 am »
Post przerzucony z wątku o Gothicu 1 i 2:

Cytat: "VegoSayan"
A tutaj dla ciekawych, znajdziecie tutaj bardzo duzo zarzutow stawianych mi, jezeli ktos cale przeczyta, troszke oswieci go i przyzna mi czesc racji. Co jest skopiowane a co jest nowoscia lub znacznie rozbudowana kopia pomyslu to ocencie sami.

"Kilka dni temu w serwisie IGN.com ukazał się wywiad z Kai Rosenkranzem, który został przeprowadzony podczas tegorocznych targów E3. W rozwinięciu newsa znajdziecie pozostało część przetłumaczonego na język polski wywiadu.

Jonric: Dlaczego seria Gothic zdobyła tak ogromną popularność? W jaki sposób Gothic 3 nawiązuje do swoich poprzedników?

Kai Rosenkranz: Już na początku seria Gothic zdobyła ogromną popularności w Niemczech i Europie. Przez ostatnie cztery lata była jedną z pięciu najlepszych gier. Na początku najważniejszym atutem gry był otwarty świat oraz jego wolność. Historia gry nie zmuszała podróżować liniową ścieżką, prezentowała więcej niż tylko kilka prostych questów opartych na słabej strukturze fantasy (i tu mowa o serii FF).

Inną ważną sprawą jest wolność wyboru - możesz badać główny wątek fabularny (różnymi drogami), znajdując w nim jego bogactwo, różnego rodzaju zadania oraz zwiedzając środowisko.

Kolejnym istotnym aspektem gry jest realizm świata, jest on bardzo żywy. Prowadzimy dialogi z innymi ludźmi, a podejmowane przez nas decyzje zależeć będą od tego, co przytrafi nam się dalej. Wszystko to tworzy doskonały świat, który różni się od tego, przedstawionego w innych grach RPG. Zamiast elfów, w lesie spotkamy olbrzymie bestie, które nie są zbyt gościnne :). Gothic to zawiły świat dyktujący swoje własne prawa.

Jonric: Jaki styl RPG prezentować będzie Gothic 3, a co zaoferuje sama gra? Co będzie różniło ją od innych tytułów?

Kai Rosenkranz: Gra ma silny element akcji, z walką, która polega na klikaniu jednego przycisku myszy i którą cec**je dokładność oraz płynny mechanizm.

Zakres jest większy niż w poprzednich częściach gry. Dodaliśmy pewną liczbę poprawek, nie licząc oszałamiającej grafiki oraz ulepszonego AI. Świat reaguje na każde działanie, które obiera sobie gracz. Nie znaczy to tylko, że miejski strażnik będzie próbował nas zatrzymać, jeśli okradniemy jednego z kupców. Będziemy mogli wszcząć w osadzie bunt przeciw Orkom, bądź stać się sławnym gladiatorem. Twoje działania będą miały duży wpływ na twój los w przyszłości. Od ciebie zależeć będzie którą drogę obierzesz, a ona może skończyć się różnie.

Cechą różniącą Gothic 3 od innych gier jest znaczny wpływ naszej postaci na resztę świata. Będziemy musieli odszukać swoich sojuszników oraz zwolenników, i to w szerszej skali. Może się zdarzyć, że naszym celem będzie przekonanie barbarzyńskiego plemienia, aby pomogło nam przeprowadzić szturm na Orków. Aby tego dokonać ukradniemy totem rywalizującego plemienia, które z tego powodu obróci się przeciwko nam. To o wyborach i ich konsekwencjach, które sprawiają, że gra staje się "żywsza".

Jonric: Co charakteryzuje graczy lubujących się w Gothic 3 i czego powinni się spodziewać odnośnie długości gry i jej powtarzalności?

Kai Rosenkranz: Sądzimy, że gra powinna przemówić do wszystkich fanów gier typu fantasy, więc najważniejsze dla nas było, by trzymać się z daleka od skomplikowanych statystyk i skupić się na samej grze oraz fabule. Kolejnym ważnym aspektem jest wolność wyboru, możesz skupić się na głównym wątku fabularnym i zając się mniej ważnymi sprawami, wykonywać poboczne misje czy też zwiedzać świat gry.

Średni czas ukończenia gry to jakieś 60 do 80 godzin, ale jeśli postanowisz zająć się również wyżej wymienionymi czynnościami możesz łatwo spędzić trzy razy dłużej.

Jonric: Bez spoilerów, co stanowi główną treść fabularną?

Kai Rosenkranz: Po podróży na okręcie nasz bohater postawi wreszcie swoją stopę na brzegach kontynentu, a tam zastanie kraj w rozgardiaszu. Królestwo zostało spustoszone przez Orków, którzy rządzą teraz ludźmi w brutalny sposób. Możesz dołączyć do swojego najeźdźcy bądź stawić mu opór, wyruszyć na północ do barbarzyńskich plemion, by zdobyć ich poparcie lub udać się na południe i poznać tajniki handlarzy niewolników. Gra pozwoli ci na wiele zadań, dzięki którym twoja reputacja będzie mogła wzrosnąć, co umożli ci dołączenie się do wielu różnych frakcji. Na koniec będziesz mógł zostać świadkiem wielkich wydarzeń, jak również odkryć prawdy o twojej roli zapisanej w starych proroctwach.

Jonric: Jaka jest natura świata gry? Czy zawiera on wiele różnorakich rejonów, które będziemy mogli zbadać?

Kai Rosenkranz: Świat składa się ze środkowej części królestwa, aktualnie rządzonej przez Orków, lodowych północnych szczepów oraz pustyni na południu. Środkowa część królestwa składa się z wielu osad i jest stosunkowo "ucywilizowana". Regiony na północy i południu skrywają wiele sekretów, które będziemy mogli odkryć poszukając nowych czarów, jeśli nasza postać będzie miała powiązania z magią.

Jonric: Dlaczego seria Gothic jest nadal tylko dla pojedynczego gracza i do jakiego stopnia mogą wzrosnąć nasze umiejętności?

Kai Rosenkranz: (i tutaj wyjasnienie czemu nie ma wyboru plci i charakteru postaci na poczatku)Dla nas role playing to wcielenie się w rolę protagonisty. W ten sposób mamy jedną postać "naszego bezimiennego bohatera", z którym się utożsamiamy, by ukończyć grę. Przechodząc grę można koncentrować się na różnych umiejętnościach dodając w ten sposób bohaterowi animuszu, co pozwala na wyprowadzanie specjalnych ataków albo świetne sztuczki magiczne - decyzję oddajemy całkowicie graczowi. Postać będzie się rozwijała bazowana na tym jak dookoła będzie postrzegać ją świat, a to z kolei zależeć będzie od tego, jak ty będziesz się zachowywał. Tak więc rozwój jest dużo głębszy aniżeli tylko zdobywanie kompletu umiejętności. Walka nadal pozostanie oczywiście ważnym elementem rozgrywki.

Jonric: Jaki będzie wyglądał system walki i jakie popraweki wprowadzicie w życie tym razem?

Kai Rosenkranz: Ulepszyliśmy system walki, by czuć tą naturalność i płynność. Obserwując ją, nie powinniśmy spostrzegać tylko serii cięć mieczem, a więcej ruchów ciała, skrętów tułowia przy każdym uderzeniu. To sprawi, że walka jak i zabawa staną się bardziej dynamiczne, ale pozostajemy przy myszy z dwoma przyciskami, wykonując poszczególne manewry, które oferujemy. Znajdziemy tu trochę potężniejszych ataków i specjalnych umiejętności w walce, jak chociażby władanie dwoma broniami.

Jonric: Jak wiele będzie broni, zbroi i innych rzeczy? I czy dużo będą posiadały magicznych właściwości?

Kai Rosenkranz: Oczywiście bogactwo broni i wyposażenia stoi na wysokim poziomie, chociaż nie wierzymy w przypadkowe znajdywanie łupów, które mógłbyś przełączać w wyposażeniu co dwie minuty. W grze rzeczy są bardzo przydatne. Z kolei magia nie jest tak wspólna jak w innych grach, ale oczywiście magiczne przedmioty znajdą się również.

Jonric: Wobec jakiej rozmaitości wrogów będą stawać gracze? Co próbowaliście osiągnąć w ich projektowaniu?

Kai Rosenkranz: Seria Gothic zawsze była odmienna zróżnicowana w stosunku do potworów. Orkowie to nie tylko zwykłe bestie; posiadają oni rozwiniętą społeczność, z wojowniczą kulturą podążającą za ich kodeksem etycznym. Potwory w naszym świecie są także niezwykłe, poczynając od "Horn Hammera", typowego nosorożca, do przerażającego Pełzacza, olbrzymiego sześcionożnego zwierza, który jest w stanie powalić twojego bohatera jednym ukąszeniem. Wygląd Gothica jest całkowicie odmienny od tego, z jakim spotkaliście się w innych grach.

Jonric: Co mógłbyś powiedzieć o misjach w Gothic 3? Znajdzie się wiele pobocznych zadań?

Kai Rosenkranz: Jak poprzednio mówiłem, questy ważne są z dwóch powodów; możesz osiągnąć pewne cele, przy czym zawsze wpływasz na świat gry. W czasie poszukiwań może się zdarzyć wiele sytuacji, które nastąpią bezwarunkowo lub zostaną spowodowane przez samego gracza. Możesz dołączyć się do handlarzy niewolników i łapać dla nich nowe ofiary, ale wtedy twoja karawana może zostać zaatakowana przez członków plemienia niewolników, których pojmałeś. Możesz polować w lesie na jelenie, by zaspokoić głód i natknąć się na oddział szturmowy Orków - istnieje naprawdę wiele możliwości. Tak, jest dużo misji pobocznych.(550)

Jonric: Co skłoniło was do użycia takiej, a nie innej technologii? Czym cec**je się wasz silnik?

Kai Rosenkranz: Po długim okresie testów, zdecydowaliśmy się wykorzystać własny silnik, ponieważ tylko to zaoferowało nam pewną wolność w realizowaniu naszej wizji. Rozwijając silnik (Genome) gra stała się dla nas prawdziwym wyzwaniem, aby utrzymać jej poziom z poprzednich dwóch serii. Decyzja, którą podjęliśmy udowodniła, że jest on bardzo elastyczny i może sprawdzić się w przyszłych projektach.
Genome naprawdę wiele oferuje graczom, którzy również sporo oczekują od tego tytułu. Silnik przedstawia świat jak żywy, z monumentalnymi budowlami, normal mapami, shaderami, migotającą wodą, dynamicznym oświetleniem oraz ocieniowaniem, a wszystko to bez większych doładowań. Możesz dosłownie przejść od śnieżnych gór na północy do ogromnej pustyni na południu bez zauważalnej przerwy w grze.

Jonric: Technologia jest całkowicie wasza, czy korzystacie z pośrednich narzędzi?

Kai Rosenkranz: Naprawdę duży nacisk położyliśmy na system animacji. Dlatego używamy, jak to ująłeś, "pośrednich narzędzi", a raczej komponentu zwanego EMotion, dla animacji i postaci, a efekt jest oszałamiający. Ruch jest realistyczny, bez zacięć. To jest naprawdę olbrzymi skok na przód, gdyby przyrównać tą cechę do poprzednich gier.

Jonric: Czy zechciałbyś nam coś powiedzieć o muzyce i dźwiękach? Czy mowa będzie wykonana profesjonalnie?

Kai Rosenkranz: George Lucas stwierdził kiedyś, że strefa audio wpływa w 50% na końcowe wrażenia. Co prawda mówił o filmach, ale to również możemy podpiąć pod gry. Korzystając z różnych technik utworzyliśmy muzykę i dźwięki, które sprostają wszelkim oczekiwaniom. Wszystkie głosy w grze podłożą profesjonali aktorzy (chociaż żaden z nich grający w głównej roli nie pochodzi z Hollywood).
Muzyka została wykonana przez orkiestrę symfoniczną i kilku poważanych artystów, takich jak piosenkarka z Hollywood, Lisbeth Scott (Pasja, Królestwo Niebieskie, Munich) i japoński zespół Taiko GOCOO (Matrix Reloaded/Revolutions). Zróżnicowanie ścieżki dźwiękowej jest ogromne; począwszy od pełnego orkiestralnego brzmienia do purystycznego techno, a skończywszy na instrumentach z całego globu.

Jonric: Gdzie znajduje się siedziba Piranhia Bytes? Ilu ludzi liczy wasz zespół i czy większość z nich pracowała również przy poprzednich częściach?

Kai Rosenkranz: Większość zespołu trzyma się razem od pierwszego Gothica i to właśnie powoduje, że poświęcamy się temu tytułowi. Mieszkamy w Essen w Niemczech i aktualnie zatrudniamy dziewiętnastu ludzi - kilkoro z nas, dosłownie, żyje nawet w biurze. :)

Jonric: Może chciałbyś podzielić się jakąś myślą na zakończenie?

Kai Rosenkranz: Jeżeli gracz poszukuje gry w singlu, to naprawdę nie musi szukać dalej niż Gothic 3. W przeciwieństwie do innych RPG jesteśmy całkowicie pewni, że będziecie mile zaskoczeni."

Na zakonczenie, jezeli ktos ma jakies watpliwosci zapraszam jutro, moze uda mi sie byc i dalej z wami bede kontynuowal ta rozmowe 8)