Tyrant (Tenderiser, Great Skull (chyba - ta zbroja która przywraca rany po zabicu przeciwnikia w pojedynku, heavy armour)
Bruiser (Wyrdstone Necklace, BSB)
Butcher (2x Dispel Scroll)
3 Bulls (mu)
3 Bulls (mu)
3 Bulls (mu)
3 Ironguts (mu,st,Look-out Gnoblar)
3 Ironguts (mu,st,Look-out Gnoblar)
20 Gnoblars
20 Gnoblars
8 Trappers
2 Leadbelchers
Scraplauncher
Gorger
Rhinox Rider Thunderlord on Bull Rhinox
Z przodu screenują Gnoblary (na całej linii). Tyrant w jednym z oddziałów Ironów, Bruiser - w drugim. W środku Rhinox, z lewej jedni Ironi, z prawej drudzy. Dalej na boki odchodzą kolejne oddziały. Cel to takie ustawienie, które da zmaksymalizowanie korzyści z Ld generała i przerzutu BSB.
N tyłach na boki spoglądają Leadbelcherzy i jeden oddział Bulli. Pilnują, gdyby jakiś flyer próbował się tam dostać.
Armia w sumie defensywna. Gnoblary przyjmują szarże, przeciwnik po overrunie, albo wpada z kolejną szarżą, ale już w mojej rundzie, albo zostaje w środku.
Scraplauncher siedzi sobie po lewj stronie i leciutko wystaje poza screeny - jakby co szarżuje na flanki, a normalnie strzela.
Gorger oczywiście blokuje co paskudniejsze oddziały.
Wybrałem Ridera na Bull Rhinoxie dla WS4 i S6 Rhinoxa i US6 oraz Terroru.
To jest pomysł na taktykę - czy zadziała - nie wiem. To jest wszystko przed testami.
A - co do legalności Rhinoxów - nie przejmujcie się tym. Ja gram tylko na łódzkiech lokalach, a tam w zasadzie dopuściliśmy ich na turnieje.