trawa

Autor Wątek: Zasadzka ,a general na rydwanie  (Przeczytany 1449 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szczurek

Zasadzka ,a general na rydwanie
« dnia: Luty 10, 2006, 09:52:05 pm »
w zwiazku ,ze na forum rozpisek wynikl maly konflikt ;) to tu zadam pytanie :
Czy general jezdzacy na rydwanie moze zadac w rog i wezwac jednostki z zasadzki (sam jak wiadomo na rydanie nie moze isc do zasadzki)

szafa@poznań

  • Gość
Zasadzka ,a general na rydwanie
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 10, 2006, 09:56:28 pm »
Cytuj
a character in chariot may not be sent to lie in ambush, and loses his raiders ability


book besti str.22

IMHO - ma nadal zasade ambusz, moze spokojnie trabic w brajhorna, sam nie moze lezdz do ambusza. zasady ambusz nie traci :]

Offline szczurek

Zasadzka ,a general na rydwanie
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 10, 2006, 09:58:04 pm »
No to mnie uspokoiles :D

JJ

  • Gość
Zasadzka ,a general na rydwanie
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 10, 2006, 10:28:37 pm »
Cytat: "szafa@poznań"
Cytuj
a character in chariot may not be sent to lie in ambush, and loses his raiders ability


book besti str.22

IMHO - ma nadal zasade ambusz, moze spokojnie trabic w brajhorna, sam nie moze lezdz do ambusza. zasady ambusz nie traci :]


Co to jest zasada raiders?
To co traci bohater na rydwanie?
Co jest potrzebne do zadęcia w róg?
Jak sie ta umiejętność nazywa?
Jak ktoś kogo nie można wysłć do ambuszu i traci zasadę raiders nie traci zasady ambuszu?

szafa@poznań

  • Gość
Zasadzka ,a general na rydwanie
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 10, 2006, 10:52:03 pm »
Cytuj

Co to jest zasada raiders?
To co traci bohater na rydwanie?
Co jest potrzebne do zadęcia w róg?
Jak sie ta umiejętność nazywa?
Jak ktoś kogo nie można wysłć do ambuszu i traci zasadę raiders nie traci zasady ambuszu?


zasada raiders pozwala herom rankowac sie w skirmiszu itd. jedna z jej zasad to: raiders may only be joined by characters with raiders special rule

herosi tez maja ta zasade - rydwanista ja traci coby jakis podły szafa nie wsadzil herosa na rydwanie do herdu  :badgrin:

co jest potrzebne do zadecia w róg: dwie zasady naraz: bycie generalem, oraz posiadanie zasady ambush

jak ktos jest na rydwanie to traci raiders zasade (nie moze dolaczac sie do herdu), nie traci zasady ambusz (moze trabic o ile jest generałem), nie moze byc wystawiony w ambuszu (patrz cytat na gorze topiku).

JJ

  • Gość
Zasadzka ,a general na rydwanie
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 10, 2006, 11:40:16 pm »
Twierdisz, że ktoś kogo nie można posłać do ambuszu nie stracił zasady ambuszu..., tylko ... nie można go posłać do ambuszu? A zasadę ambuszu ma?

Offline Szczurza Juha

Zasadzka ,a general na rydwanie
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 11, 2006, 08:27:12 pm »
Generał WOGÓLE nie może być w Ambushu, tak więc czy on na rydwanie, czy nie - jeden pies.
A chodzi o to, że:
Beastlord ma zasadę ambush
Wsadza się go na rydwan
Zasade ambush zachowuje, ale sam nie może wychodzić z tyłów, jako że jest w czariocie (i jest generałem, ale to inna sprawa), bo ażeby wykorzystać ambusha, nie trzeba w nim uczestniczyć - trzeba zadąć w róg. Czy ktoś widzi jakieś trudności w dęciu w róg będąc na rydwanie? Ja nie  :p
Czym różni się dwudziestka goblinów od setki?
-Setkę łatwiej w bok zaszarżować

szafa@poznań

  • Gość
Zasadzka ,a general na rydwanie
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 11, 2006, 08:57:20 pm »
"may not be sent to lie in ambusz" to nie to samo co traci zasade ambusz...dlaczego niemiałby trabic? zasade ambush nadal posiada ...

Offline jasmin

Zasadzka ,a general na rydwanie
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 13, 2006, 01:36:07 pm »
W ten rog moze zadac tylko general beasti, nie ma napisane przy rogu, ze general besti musi miec zasade ambush czy tez jej nie musi miec - dla decia w rog jest to totalnie zbedne!
Proste i nieskomplikowane.

Offline Szczurza Juha

Zasadzka ,a general na rydwanie
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 13, 2006, 01:40:30 pm »
Cytuj
W ten rog moze zadac tylko general beasti, nie ma napisane przy rogu, ze general besti musi miec zasade ambush czy tez jej nie musi miec - dla decia w rog jest to totalnie zbedne!
Proste i nieskomplikowane.


O, parda! Tu sie mylisz. Generał musi mieć zasade ambush, żeby móc zadąć w róg. Tym sposobem Demon Prince z Unliving Idol, pomimo że jest generałem bistmeńskim, nie może wezwać ambusha...
Aczkolwiek ja jestem pewny, ze beastlord na rydwanie może - bo tak czy siak gnerenerał, nawet na PIECHOTE nie może być wystawiany w ambushu - ergo to, że ma dodatkowo rydwan nic nie zmienia :P
BTW zasada ta jest wprowadzona dlatego, że dość dziwnym byłoby gdyby rydwan potajemnie i niezauważony wypadł wrogom zza pleców...  :lol:
Czym różni się dwudziestka goblinów od setki?
-Setkę łatwiej w bok zaszarżować

Offline jasmin

Zasadzka ,a general na rydwanie
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 24, 2006, 12:48:13 pm »
General Besti tzn - pochadzacy z ich rasy a nie demon czy mortal:) A ze kazdy general besti ma zasade ambush ... to inna sprawa. W kazdym badz razie rydwan nie ogranicza zdolnosc generala do decia w rog ale uniemozliwia wejscie do ambusha - szczegoly sa w zasadach ambusha;

Offline Szczurza Juha

Zasadzka ,a general na rydwanie
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 26, 2006, 11:43:31 am »
A Doombull to pies? Generał - generał. Z rasy Bestii? Tak. Ambush ma? Nie :p Poza tym demon z unliving idolem JEST generałem bestii, prosze mi tu herezji jakowychś nie wypisywać  ;)
I także wg. mnie rydwan nie ogranicza możliwości ambushowania, o czym pisałem :)
Czym różni się dwudziestka goblinów od setki?
-Setkę łatwiej w bok zaszarżować