Autor Wątek: TOmb kings rydwan pod bohaterem:)  (Przeczytany 1153 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wojcieszyn R.

TOmb kings rydwan pod bohaterem:)
« dnia: Luty 10, 2006, 10:27:26 pm »
Sypie sie gdy bohater zginie? czy nie ?
Unia Brukselska, nierządnica europejska
Nie ujawni planów ciemnych, jak zabiję polskę
ludzi biednych, Unia Polskę rada zgnieść
by zaśpiewać z nami pieśń...
Moherowe berety ..!!"

Shino

  • Gość
TOmb kings rydwan pod bohaterem:)
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 10, 2006, 11:56:31 pm »
Q. If a Tomb King character riding a chariot is killed is the
chariot automatically destroyed as it has no crew?

A. No.  Per Gav's answer in the above Q&A the character and
the chariot are treated separately.
S. Direwolf FAQ Council Interpretation

Offline Robson

TOmb kings rydwan pod bohaterem:)
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 15, 2006, 04:25:55 pm »
no dobra ale czy ten rydwan se nadal moze jezdzic? ;p taki rydwan widmo, bo prince jest jedynym zalogantem...

Shino

  • Gość
TOmb kings rydwan pod bohaterem:)
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 15, 2006, 04:41:09 pm »
moze czemu nie... tylko ma wtedy tylko 2 ataki z kuniow.

fluffowo mozna powiedziec ze to kolejny contruct... :p

Jankiel

  • Gość
TOmb kings rydwan pod bohaterem:)
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 15, 2006, 05:17:21 pm »
Wszystko jest ożywione, wszystko porusza się mocą magii, ale nierealistyczne jest, żeby kościany rydwan, z kościanymi wierzchowcami jechał sam, bez kościanego kolesia z batem :)

Offline kauczuk

TOmb kings rydwan pod bohaterem:)
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 15, 2006, 09:18:08 pm »
no to jak to ?
nie rozsypuje sie bo taki cytat
zostaje bez zaloganta
ale jezdzic nie moze
to co stoi? i robi za murek?
to wymyslil te beznadziejne podpisy? nosiciel wody co to kurna jest? co ja wietnamiec jestem? sic

JJ

  • Gość
TOmb kings rydwan pod bohaterem:)
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 15, 2006, 09:23:31 pm »
Cytat: "kauczuk"
no to jak to ?
nie rozsypuje sie bo taki cytat
zostaje bez zaloganta
ale jezdzic nie moze
to co stoi? i robi za murek?



Nie rozsypuje sie.
Zostaje bez załoganta.
Moze jeździć.

Może zamknąć? Bo coś źle wróżę temu tematowi... :roll:

 

anything