Autor Wątek: Overrun  (Przeczytany 810 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wojcieszyn R.

Overrun
« dnia: Luty 10, 2006, 10:30:12 pm »
Czy pojedynczy model - np. bohater na rydwanie moze/musi wheelowac poddczasz overrunu zeby dostawic sie jak najwieksza powiezchnia podstawki? czy poprostu jak sie dotknie to koniec bo i tak dostawia maxymalna liczbe modeli do walki? To taka problematyczna sytuacja z bitewki dzisiejszej :)
pzdr.
Unia Brukselska, nierządnica europejska
Nie ujawni planów ciemnych, jak zabiję polskę
ludzi biednych, Unia Polskę rada zgnieść
by zaśpiewać z nami pieśń...
Moherowe berety ..!!"

JJ

  • Gość
Overrun
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 10, 2006, 10:33:15 pm »
Musi. Patrz uściślenia.