Autor Wątek: Banszetka  (Przeczytany 880 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ryu

Banszetka
« dnia: Luty 13, 2006, 10:55:49 am »
Mam takie pytanie: czy anszetka może krzyczeć po spalonej szarży?

Tj. taka sytuacja - jest szarża banszetki na kogoś tam. Flee i szarża spalona. Potem popychaczka na nią. Rusza się 8 cali i chce krzyczeć. Może czy nie?
NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."

Offline b_sk

Banszetka
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 13, 2006, 11:02:28 am »
Krzyk Banshee to nie jest missile weapon, a ona może krzyczeć w turze w której deklarowała szarżę, więc nie widzę przeszkód.
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline Kensiorek

Banszetka
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 13, 2006, 11:49:18 am »
a co ma missile weapon do spalonej szarzy ? Jak mam Thrown Weapon to juz moge ?? Dobrze wiedziec moja kawaleria i flamery sie uciesza :)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
Banszetka
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 13, 2006, 12:01:20 pm »
Cytat: "Kensiorek"
a co ma missile weapon do spalonej szarzy ? Jak mam Thrown Weapon to juz moge ?? Dobrze wiedziec :)


Thrown weapon to też rodzaj Missile Weapon. To tak swoją drogą.

Można krzyczeć - zawsze - jedyny wyjątek - jeśli w CC to na jednostkę z którą walczy.
Koniec i Kłódka...  ;)
(W zasadzie... ;)  ;)  ;) )