Autor Wątek: Challenge  (Przeczytany 1840 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ryu

Challenge
« dnia: Luty 16, 2006, 07:44:46 am »
Mam takie pytanie:

1. Sytuacja wygląda tak:

bkkk
cglllll

c - champion
b - jakiś tam bohater
k - jakiś tam kawalerzysta
g - jakiś tam gwardzista
l - las

Szarżuje oddział z bohaterem. Champion mówi challenge. I teraz, czy bohater musi przyjąć czelendza czy nie? W zasadzie ma gdzie iść, żeby się nie stykać z oddziałem gwardii, z tym, że słyszałem, że oddział musi mieś US>=5 Jak to jest może się wycofać czy musi przyjąć?

2. Czy jest możliwe tzw. "bicie przez championa" bo słyszałem już i jedną i drugą...  :?

Jeżeli nie to: czy walcząc ze snakiem, gdzie champion jest z przodu możemy zabić tylko i wyłącznie championa? A co jeżeli powinien dostać więcej woundów? Są tracone? Ale liczy się je do CR'a?

3. Upewnić się tylko chciałem czy mogę dołączyć zwykłego bohatera do oddziału chariotów? Oczywiście wtedy cała jednostka rusza się M4 itd...




Dzięki
NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."

Shino

  • Gość
Challenge
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2006, 09:18:33 am »
1. nigdzie nie ma, ze potrzebny jest unit o us5 lub wiecej do challange'a wiec mozesz odmowic go.

2. "bicie przez championa"?? znaczy jak odmowisz challange to mozesz deklarowac ataki w championa

w sanke'u jak champion jest z przodu (z tym, ze ktos mowil, ze z przodu musi byc sztandarlub muzyk, a jak ich nie ma to dopiero champion ale nie sprawdzalem i nie jestem tego pewien) to moze dostac tylko jedna rane (dodatkowe nie przechodza na oddzial, a overkilla nie moze byc). Te tracone woundy sie nie licza do cr'a


3.Jako, ze jedyny oddzial rydawnow jest w khemri odpowiem cytatem

Cytat: "TK army book page 25; chariot units; 4th point"
Chariots can only be joined by character on chariot, and character on chariots may only join chariot unit




Ja jeszcze zadam pytanie apropos challange'a...
Bylo ustalone jakis czas temu, ze characterzy sie zamieniaja miejscami tak, zeby dojsc do challange'a. Tylko ktory do ktorego dochodzi. Zmienia miejsce ten ktory zchallange'owal czy ten co zostal zchallangowany :?:

jest to dosc istotne, bo mozna np. zablokowac kilka atakow z lancy bretonskiej...

Offline Vallarr

Challenge
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2006, 09:52:40 am »
1 - imho nie moze odmowic , bo nie ma gdzie zwiac

2 - "bicie przez championa" - pewnie masz na mysli zapis w rb , ze rany >1 championa przechodza na oddzial ? to niestety juz nie dziala , jest w faqu , tylko nie pamietam gdzie :)

walczac ze sneakiem mozesz zabic tylko i wylacznie championa , jesli nie byl to challenge , to reszta ran jest tracona i nie liczy sie do cr.
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline Ryu

Challenge
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2006, 10:01:42 am »
Cytat: "Vallarr"
1 - imho nie moze odmowic , bo nie ma gdzie zwiac
Zasadniczo ma gdzie, bo ostatni kwalerzysta nie styka się z wrogim oddziałem  :) Więc...?

Co do 2 - to miłe bo widać niektórzy u nas jeszcze na to grają  :?

Co do 3 - uniżenie... Wracam do AB mojej armii...  :oops:
NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."

Offline kauczuk

Challenge
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 16, 2006, 11:18:43 am »
Cytuj
Bylo ustalone jakis czas temu, ze characterzy sie zamieniaja miejscami tak, zeby dojsc do challange'a. Tylko ktory do ktorego dochodzi. Zmienia miejsce ten ktory zchallange'owal czy ten co zostal zchallangowany :?:


a czy nie jest tak ze bohaterowie musza sie ze soba stykac by challenge byl mozliwy? [oczywiscie sie nie powolam na rb bo jest w chacie i niemoge sprawdzic do 16:] ] ale pytam :]
to wymyslil te beznadziejne podpisy? nosiciel wody co to kurna jest? co ja wietnamiec jestem? sic

Offline Ryu

Challenge
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 16, 2006, 11:24:08 am »
Cytat: "kauczuk"
a czy nie jest tak ze bohaterowie musza sie ze soba stykac by challenge byl mozliwy?
Nie muszę się stykać. Z tego co wiem to muszą być Hth.
NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."

JJ

  • Gość
Challenge
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 16, 2006, 11:28:12 am »
Cytat: "Vallarr"
1 - imho nie moze odmowic , bo nie ma gdzie zwiac

2 - "bicie przez championa" - pewnie masz na mysli zapis w rb , ze rany >1 championa przechodza na oddzial ? to niestety juz nie dziala , jest w faqu , tylko nie pamietam gdzie :)

walczac ze sneakiem mozesz zabic tylko i wylacznie championa , jesli nie byl to challenge , to reszta ran jest tracona i nie liczy sie do cr.




Q. If a character is in a unit with only one rank, can he refuse a
challenge, as there are no rear ranks for him to be moved to?

A. If there is space in the single rank for him to be positioned where
he cannot fight, he may refuse the challenge. If the entire rank is
engaged, he cannot avoid the challenge, just as if he were on his own
(the challenger hunts him down like the cowardly dog he is!).
S. Warhammer Chronicles 2004 page 113

Shino

  • Gość
Challenge
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 16, 2006, 01:09:39 pm »
ponawiam pytanie ktory hero do ktorego jest przemieszczany?

Offline kauczuk

Challenge
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 16, 2006, 01:59:30 pm »
bez rb sadze ze ten ktory przyjal do tego ktory wyzwal
ale dowodow narazie brak  ;)
to wymyslil te beznadziejne podpisy? nosiciel wody co to kurna jest? co ja wietnamiec jestem? sic

Offline b_sk

Challenge
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 16, 2006, 02:03:12 pm »
Przyjmujacy do wyzywającego.
str. 99
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline Kacper Kacper

Challenge
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 17, 2006, 03:46:28 pm »
czy bohater w shirmisherach może odmówić czalendża (oczywiście jeśli jest drugi "szereg")?

JJ

  • Gość
Challenge
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 17, 2006, 04:21:44 pm »
Cytat: "Kacper Kacper"
czy bohater w shirmisherach może odmówić czalendża (oczywiście jeśli jest drugi "szereg")?



Tak.

Offline don wrubello

Challenge
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 06, 2006, 08:06:19 am »
Jeden pojedynek na jeden combat, ale czy po śmierci jednego z pojedynkujących się można wyzwać kolejny pojedynek?

Offline SkaVen6

Challenge
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 06, 2006, 12:03:23 pm »
dlaczego jeden?
eek & Destroy

JJ

  • Gość
Challenge
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 06, 2006, 12:28:18 pm »
Cytat: "SkaVen6"
dlaczego jeden?


Bo tak jest w RB.

 

anything