Autor Wątek: Charioty u HE.  (Przeczytany 2208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lord Mattatiah

Charioty u HE.
« dnia: Luty 16, 2006, 08:00:09 pm »
Mam pytanie :

Czy rydwany Wysokich Elfów mogą się łączyć w oddziały ? :?  :?
Tzn . wstawiam BSB do rydwanu ,a przy nim 2 rydwany do oddziału i wszyscy poruszają się bez kar po lasach? :D
Czy taka opcja dotyczy tylko i wyłącznie Tomb Kingsów?

Z góry dzięki za odpowiedź. :D  :D  :D

 Pozdro. :)
yeah....
Jeśłi ktoś mnie jeszcze nie widział to polecam...
Pozdro


Offline Zox

Charioty u HE.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2006, 08:13:00 pm »
Przeczytaj rulebook swojej armii (zakładam że grasz HE). Nie potrzeba tu więcej wypowiedzi, tylko kłódeczkę.

(w roli całkowitego wyjaśnienia żeby potem niebyło: TAK tylko TK mają oddziały, ale serio przeczytaj tego armybooka i zagłąb się jeszce w ab innych armii- polecam).

KŁÓDECZKA  :idea:
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline Lord Mattatiah

Charioty u HE.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2006, 08:16:06 pm »
Jeszcze raz dzięki, szkoda...
yeah....
Jeśłi ktoś mnie jeszcze nie widział to polecam...
Pozdro


Jankiel

  • Gość
Charioty u HE.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2006, 10:33:15 pm »
Heros na rydwanie może się dołączyć do rydwanu. Jednak samotny rydwan nie moze się dołączyć do oddziału rydwan+heros. Tak więc maksymalnie jeden rydwan+rydwan herosa może korzystac z darmowego jezdżenia po lasach.

Offline Kensiorek

Charioty u HE.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 17, 2006, 04:37:25 am »
Cytat: "Trocki"
Heros na rydwanie może się dołączyć do rydwanu. Jednak samotny rydwan nie moze się dołączyć do oddziału rydwan+heros. Tak więc maksymalnie jeden rydwan+rydwan herosa może korzystac z darmowego jezdżenia po lasach.
jestes pewny?? 2 bohaterow na rydwanach nie moze stworzyc unitu a bohater i zwykly juz moze??
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
Charioty u HE.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 17, 2006, 08:30:51 am »
Cytat: "Kensiorek"
Cytat: "Trocki"
Heros na rydwanie może się dołączyć do rydwanu. Jednak samotny rydwan nie moze się dołączyć do oddziału rydwan+heros. Tak więc maksymalnie jeden rydwan+rydwan herosa może korzystac z darmowego jezdżenia po lasach.
jestes pewny?? 2 bohaterow na rydwanach nie moze stworzyc unitu a bohater i zwykly juz moze??
Kroniki 2004 str 113. Daj cytat.

Jankiel

  • Gość
Charioty u HE.
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 17, 2006, 11:28:34 am »
Cytuj
2 bohaterow na rydwanach nie moze stworzyc unitu

Czemu nie moze?

A character in a chariot cannot join a unit, unless it is a hariot unit, and only a character in chariot may join with another chariot unit.

Źródło podał JJ. Rydwan HE bez wątpieni podpada pod kategorię "unit". Składa się co prawda z jenego modelu, ale nie ma to zadnego znaczenia.

Offline Kensiorek

Charioty u HE.
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 17, 2006, 11:45:23 am »
2 bohaterow na rydwanie nie moze bo

Cytuj
Q. Can two characters join each other, thus forming a unit? What if
they are mounted on chariots or monsters?

A. Characters may form a unit with each other, only if they are on
foot or a cavalry mount.  Characters mounted on larger creatures and
chariots may not form units at all.
 Remember also that characters
on a flying monster may not join a unit of flyers, as described in the
rules for flyers.
S. Warhammer Chronicles 2004 page 112



i oczywiscie to co pisze Jankiel jest prawda ale

mamy 2 rodzaje charion unit w RB

Cytuj
Chariot Units
Some armies, most notably the army of the Tomb Kings, can group several chariots together into a unit. These are treated exactly as cavalry, though they can never gain a rank bonus. If chariots can be grouped into units, this is clearly indicated in the army list.



i



Cytuj
Each chariot is, in effect, a unit of one model
ktore znajduje sie przy charion model na tej samej stronie.

IMHO text o dolaczaniu odnosi sie do chariot unit opisanym w RB co zreszta ma sens i powinno byc stosowane tylko przez armie ktore takie oddzialy posiadaja . Upewnia mnie co do tego fakt ze 2 bohaterow na rydwanach juz polaczyc sie nie moga .
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Jankiel

  • Gość
Charioty u HE.
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 17, 2006, 01:50:03 pm »
No to z zasad wynika w takim razie, ze dwóch charakterów na rydwanach połączyć się nie może, ale heros na rydwanie do normalnego rydwanu już tak.

Offline Lord Mattatiah

Charioty u HE.
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 21, 2006, 06:13:46 pm »
Dzięki ,ale czy można poznać jednoznaczną odpowiedź?  :?:  :?:  :?:

Z góry dzięki.
yeah....
Jeśłi ktoś mnie jeszcze nie widział to polecam...
Pozdro


JJ

  • Gość
Charioty u HE.
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 21, 2006, 06:49:18 pm »
Cytat: "Lord Mattatiah"
Dzięki ,ale czy można poznać jednoznaczną odpowiedź?  :?:  :?:  :?:

Z góry dzięki.


Przepraszam,  odpowiedź na co? Na Twoje pierwsze pytanie?

NIE RYDWANY HE NIE MOGĄ ŁĄCZYĆ SIE W ODDZIAŁY.

Plus to co napisał Trocki.

"No to z zasad wynika w takim razie, ze dwóch charakterów na rydwanach połączyć się nie może, ale heros na rydwanie do normalnego rydwanu już tak."

Offline Lord Mattatiah

Charioty u HE.
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 21, 2006, 09:17:19 pm »
Chodziło o to drugie ,dzięki.  :D  :D  :D
yeah....
Jeśłi ktoś mnie jeszcze nie widział to polecam...
Pozdro


Offline Kensiorek

Charioty u HE.
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 22, 2006, 06:28:37 am »
Cytat: "JJ"
Cytat: "Lord Mattatiah"
Dzięki ,ale czy można poznać jednoznaczną odpowiedź?  :?:  :?:  :?:

Z góry dzięki.


Przepraszam,  odpowiedź na co? Na Twoje pierwsze pytanie?

NIE RYDWANY HE NIE MOGĄ ŁĄCZYĆ SIE W ODDZIAŁY.

Plus to co napisał Trocki.

"No to z zasad wynika w takim razie, ze dwóch charakterów na rydwanach połączyć się nie może, ale heros na rydwanie do normalnego rydwanu już tak."



Jacek daj ten cytat o tym ze bohater na rydwanie  moze sie dolaczyc do chariotu.
Jesli tam jest Chariot Unit to ja bym radzil sie zastanowic czy nie chodzi tam tylko i wylacznie o TK co wyraznie mowi definicja Chariot Unit w RB.
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Jankiel

  • Gość
Charioty u HE.
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 22, 2006, 08:04:09 am »
Ale pojedynczy chariot tez jest "unit". Czyz nie?

Offline Kensiorek

Charioty u HE.
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 22, 2006, 08:20:52 am »
Oczywiscie ale w RB masz podana definicje unit of chariot i pojedynczy rydwan pod nia nie podpada niestety. Jesli w cytacie o dolaczeniu jest samo unit albo chariot to oczywscie tutaj nie ma mniejsca na zadne domysly jedak jesli jest unit of chariot to warto sie zastanowic czy nie doszlo do nadinterpretacji. I powatarzam tymbardziej ze 2 bohaterow na zwyklych rydwanach juz nie moze sie polaczyc co jest dziwne bo heros na rydwanie to taki sam unit jak rydwan bez herosa a jedynym wyjasnieniem jest to ze unit of chariot to oddzialy skladajace sie z wiecej niz jednego rydwanu ( takie jak TK)


Dajcie ten cytaty i sprawa sie szybko wyjasni .
a sprawą powina zajać sie LS ;)