Autor Wątek: [Chronopia] Krakon 2006  (Przeczytany 1536 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ciern

[Chronopia] Krakon 2006
« dnia: Luty 19, 2006, 06:47:56 am »
Zapraszamy na III edycje turnieju Chronopii na Krakonie !!!
rozpoczecie- sobota 25.02 po zakonczeniu turnieju UWZ (ok 20.00)
Na razie koszt uczestnictwa to 25 zl - tyle niestety orgowie Krakonu wycenili wejsciowke na 1 dzien... Ale powalcze jeszcze o jakas znizke dla osob ktore chcialyby przyjechac na sam turniej...

Gramy na 1000/1250 pkt - niech kazdy jesli moze przygotuje 2 rozpiski...
Bitwy- planowane sa 3 starcia - dwa scenariusze znane z poprzedniego Krakonu jeden to mala nowosc. W kazdym gramy na punkty zwyciestwa - liczone za kazdy zabity lub zredukowany do polowy zywotnosci wrogi model, oraz gramy ustalona liczbe tur (po 6)

1.Kontrola
W centalnym punkcie planszy znajduje sie artefakt - kontrolowanie go daje dodatkowe pkt zwyciestwa. Aby zdobyc kontrole nalezy wydac 1 A nie mozna tego zrobic jesli w kontakcie bazowym z artefaktem znajduje sie "widoczny" model przeciwnika (modele bedace w ukryciu nie moga kontrolowac artefaktu). Na koniec kazdej tury zaznaczamy w czyim posiadaniu jest artefakt. Ilosc dodatkowych pkt zwyciestwa : dla bitwy na 1000 pkt : 2 tura 75 pkt 3 tura 125 pkt 4,5 i 6 tura - 200 pkt JEsli gramy na 1250 pkt : 2 tura 100 pkt 3 tura 150 pkt 4,5 i 6 tura - 250 pkt
2. Regularna bitwa
O swicie rozpoczyna sie masakra Twisted Evil W pierwszej rundzie zasieg widzenia wszystkich modeli jest zredukowany do 12 cali. Armie rozstawiaja sie po rogach, w odlegosci 24 cali od siebie. Dodatkowe punkty sa przyznawane za kontrolowanie poszczegolnych cwiartek pola bitwy ( w sumie warte beda one 800/1000 )Cwiartka kontrolowana jest przez gracza posiadajacego w niej minimum 3 modele ( mod. posiadajace powyzej polowy zywotnosci o wielkosci 4 sa liczone za 2, a wielkosci 5 za 3), lecz i jednoczesnie o minimum 2 wiecej niz przeciwnik. Kazdy sztandarowy liczony jest za 3 modele, lecz za zabicie takiego zolniezra przeciwnik otzrymuje dodatkowe punkty ( 100/150, ) .
3.Tradycyjny krakowski scenariusz na punkty - Na stole znajduje sie 5 punktow, kazdy wart 150/200 pkt zwyciestwa dla tego kto jes kontroluje na koniec bitwy. Aby przejac kontrole nad punktem nalezy wydac jedna akcje modelem znajdujacym sie w calosci na punkcie (jesli ma wieksza podstawke niz punkt - gdy caly punkt znajdzie sie pod nia).


wyniki poszczegolnych bitew beda zamieniane na duze punkty wedlug wzoru
roznica do 200/250 - remis 3:3
roznica do 500/ 625- 4:2
roznica do 800 /1000- 5:1
roznica powyzej 1000- 6:0

Dodatkowe zasady :

1. Fałszywe tropy sa zdejmowane natychmiast po uaktywnieniu
2. Modele latajace i ukryte pod karta jesli chca zajac punkt/kontrolowac cwiartke musza znalesc sie na 3 calach wysokosci/ujawnic sie minimum ture przedtem.
3. Jedostki poruszajace sie pod postacia karty sa ujawniane (karta jest zdejmowana) jesli przeciwnikowi powiedzie sie test wypatrywania -moze go wykonac jesli karta znajdyje sie w odleglosci mniejszel lub rownej polowie jego dowodzenia- zaokraglajac w gore.
4. Akcje na kontrolowanie nie koliduje z biegiem.
5. Czary zostajace w grze rzucone na punkt znikaja po rzuceniu- np. bomba alchemika zada obrazenia ale nei zostanie jako wzornik na polu bitwy.
6. Obowiazuje exowski FAQ, oraz nowe zasady latania.
7. Uwaga!! Limit do 1 modelu kosztujacego 110 pkt lub wiecej (nie wliczamy magow) na armie. Wyjatkiem krasnale - moga wystawic jeden tandem totem+straznik bez wzgledu na ich koszt..
8. Malowanie - kazda pomalowana przynajmniej 3 kolorami podstawka otrzymuje + 1 do wartosci cechy LD ( nie wliczane do testow inicjatywy)
9. Proxowanie - starajcie sie utrzymac w granicach rozsadku - do 2 druzyn i 1 modelu pojedynczego.

Wszelkie pytania mozna kierowac na adres zimrael@op.pl lub lapac mnie na gg : 1374737. Zapraszam!!

 

anything