Autor Wątek: Tress of Isoulde a WE  (Przeczytany 823 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tadeusz

Tress of Isoulde a WE
« dnia: Luty 22, 2006, 08:21:43 am »
Jak działa Tress of Isoulde w sytuacji gdy użyjemy go w starciu z figurką WE która posiada Annyoyance of Netlings (hit na 6)? I na dodatek będzie Chellenge?

szafa@poznań

  • Gość
Tress of Isoulde a WE
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 22, 2006, 08:29:41 am »
klasyczne "irresistible force vs. immovable objective"

rzucacie sobie kostka przed każdą fazą kombatu - jesli welfik rzuci więcej, trafiasz go na 6, jesli brytfaniec rzuci więcej, trafia na 2+ elfika.

pzdr.

Offline Kensiorek

Tress of Isoulde a WE
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 22, 2006, 08:31:22 am »
W obu przedmiotach to niemodyfikowane rzuty :) wiec na poczatku kazdej tury walki rzucacie ktory przedmit jest "silniejszy" jesli rzucisz wiecej niz przeciwnik trafiasz na 2+ a przedmiot WE nie dziala jesli nie to trafaisz na 6+ a efekt Tress of Isouldezwiazany z trafieniem na 2+ ignorujemy
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Jarek Tyszka

Tress of Isoulde a WE
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 22, 2006, 09:17:15 am »
Dla uscislenia dodam ze tresska dziala tylko raz na gre, wiec rzutow o to co jest silniejsze nie bedzie duzo. ;)
czoraj  PiS nie zaprosil dziennikarzy, dzisiaj  my nie zapraszamy PiS'u.
         Jacek Żakowski (Radio Tok FM)

JJ

  • Gość
Tress of Isoulde a WE
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 22, 2006, 10:41:49 am »
Cytat: "Jedy Knight"
Q. What happens when you have a Vampire Counts unit with the
Banner of the Barrows (Wights always hit on 3+) in a combat
vs. an enemy unit which require sixes to hit it (e.g. an enemy
unit defending an obstacle, Dryads, etc.)?

A. This is a case of an "irresistible force" vs. an "immovable
object". In other words, roll a D6 each close combat round to see
whether the Wights hit on a 3+ or need sixes to hit.
S. Anthony Reynolds - Warhammer Design Team

Old quote - replace dryads with annoyance :)

 

anything