Autor Wątek: Xbox 360  (Przeczytany 211047 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kalasanty

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #555 dnia: Maj 13, 2009, 10:14:46 pm »
Mi sterowanie się całkiem podoba, jest w sumie dosyć standardowe i raczej można się szybko przyzwyczaić.

Offline DARKMAN

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #556 dnia: Maj 13, 2009, 10:37:17 pm »
"dosyc" standardowe = zupelnie nie zmienione od ponad dziesieciu lat... System sterowania jest kompletnie przestarzaly, chyba ze o czyms nie wiem i w wersji retail dali inne sterowanie niz w demo....

Offline Kalasanty

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #557 dnia: Maj 14, 2009, 09:44:09 am »
Jest takie samo jak w demie.
Oprócz tego, że nie można jednocześnie chodzić i strzelać, to raczej nie ma się do czego przyczepić ;).

Offline Krova

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #558 dnia: Maj 18, 2009, 05:04:57 pm »
http://kotaku.com/5258935/kojima-takes-countdown-clocks
Cytuj
>it seems that the current countdown on the site is but one of five clocks that will run on the site over the next few weeks. Absolutely absurd, yes, and PR companies, know it's an abhorrent practice, but what's interesting about this is that the fifth one runs out on June 1. Or, the day of Microsoft's E3 press conference (Sony's is a day later, on June 2).
MGS4 na Xboxa?
/人◕ ‿‿ ◕人\

Offline Skrzydlaty

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #559 dnia: Maj 23, 2009, 12:07:22 am »
Powracając do Residenta, którego to z Kalasantym zniszczyliśmy na coopie.

Zabawa miodzio - niewyszukana fabuła sprawia, że jest się z czego spokojnie pośmiać. Brak strzelania i biegania jednocześnie nadaje rozgrywce fajnego, oldskulowego charakteru + sympatyczne dodatki pojawiające się po ukończeniu gierencji. Nieskończoność amunicji w połączeniu z możliwością ustawienia czarno-białych kolorów oraz przyodziania dodatkowych (figlarnych) ciuszków dają nam absolutnie nowy, kure*wsko tarantinowski wymiar rozrywki. Supcio!

Na minus ewentualnie parę momentów, w których nie idzie się obejść bez solucji. Człowiek męczy się i główkuje a rozwiązanie kryje się gdzieś w dupie smoka.  :sad:

Offline Krova

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #560 dnia: Maj 23, 2009, 11:55:04 am »

Na minus ewentualnie parę momentów, w których nie idzie się obejść bez solucji. Człowiek męczy się i główkuje a rozwiązanie kryje się gdzieś w dupie smoka.  :sad:


 Co  :shock: Jakie np, całego Residenciaka przeszedłem bez zająknięcia, gdzie mógł być problem ._.
/人◕ ‿‿ ◕人\

Offline Kalasanty

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #561 dnia: Maj 23, 2009, 12:01:08 pm »
Np. motyw z ostatnim bossem, kto normalny strzeliłby w tę skałę??

Offline Krova

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #562 dnia: Maj 23, 2009, 03:10:51 pm »
Np. motyw z ostatnim bossem, kto normalny strzeliłby w tę skałę??

 Którą skałę  :shock: Tam co ta Twoja czarna cziksa uciekała przed Weskerem? To nie trzeba było strzelać, jak do niej podchodziłęś QTE się odpalało i Chris z piąchy ją przewracał. Za to fakt, ostatnia ostatnia walka - jak głupi przez 40 minut biegałem i strzelałem do Weskera żeby mu rozwalić te świecidełka na klacie i plecach, dopiero gamefaqs mnie poinformowało, że wystarczy do niego podejść i zrobić QTE >.>
/人◕ ‿‿ ◕人\

Offline Kalasanty

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #563 dnia: Maj 23, 2009, 03:31:02 pm »
Nie, tę skałę na początku, zanim Chris spadnie spadnie na dół. Jest tam jakiś diamencik czy coś w tym stylu.

Offline brono32

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #564 dnia: Maj 27, 2009, 11:03:59 am »
mysle ze milisz sie troche co do tego diamentu, on lezy w innym, miejscu...





_________________
Coś na nudę:
darmowe gry online moje gry nowe gry mojegry Najlepsze gry Milionerzy 2 Gry dla dziewczyn Gry ubieranki Gierki Gry online

Offline Krova

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #565 dnia: Czerwiec 06, 2009, 09:24:52 pm »
Ninja Gaiden II - REWELACJA : D Oporowo mistrzowski system walki z tysiącem kombosów, gra nie jest łatwa, nie wybacza błędów, jest zabawa, są świetne walki z bossami - nie ma pierdół typu wróg jest niezniszczalny ale w pewnym momencie się schyli to musisz wtedy bić go w stopę - jesteś Ty, przeciwnik, obydwaj macie paski zdrowia i tyle. Krwawa, latające kończyny, z kamerą nie jest tak źle, jak się nasłuchałem, tylko walki na wodzie to opór >.>
/人◕ ‿‿ ◕人\

Offline DARKMAN

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #566 dnia: Czerwiec 06, 2009, 11:34:40 pm »
NG2 jest zajebista tylko IMHO momentami sztucznie utrudniali gre -> praktycznie kazdy przeciwnik rzuca jakims wybuchowym dziadostwem...

Offline Nite

  • Redaktor GGK
  • Zbrojmistrz bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 155
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Precz z Komuną!
    • Gildia.pl
Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #567 dnia: Czerwiec 10, 2009, 02:44:02 pm »
W NGII zawsze był sztucznie podwyższony poziom truności, oryginał na pierwszego X'a miał mało save pointów oraz często ginąłeś za frajer. W drugiej odsłonie jest lepiej, ale też mnie to wkur...za :D

Offline DARKMAN

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #568 dnia: Czerwiec 10, 2009, 04:46:22 pm »
Eee no sorry w jedynce bylo trudno ale nie bylo sztucznie podwyzszanego poziomu trudnosci. W dwojce tak jak napisalem kazdy przeciwnik rzuca/strzela czyms wybuchowym i to najczesciej spoza ekranu. W jedynce takich rzeczy nie bylo.

Zgodze sie ze sa momenty frustrujace (vide wspomniane walki na wodzie z tym dziadostwem) ale nie wiem jak was mnie to motywowalo zeby dalej grac!

Offline Krova

Odp: Xbox 360
« Odpowiedź #569 dnia: Czerwiec 10, 2009, 07:05:59 pm »
Jestem pod koniec gry chyba, walka z każdym bossem znowu... nienawidzę takich rzeczy xS Ale z kosą idzie o wieeele łatwiej, zwłaszcza na bossach.
/人◕ ‿‿ ◕人\