To jest wymyślone przez Ciebie bo nie spotkałem takiej zasady
Oj Kretku.. Kretku.
Widzę że jeszcze sporo braków macie w kwestji zasad.
Jest to zasada z pdręcznika i mówi ona o tym ze nie wolno parować ciosów jeśli przeciwnik atakuje nas z S 2 X wiekszą niz nasza bazowa.
Np. Nierozwinety worroir ludzki nie moze parowac ciosu dwurecznym toporem zadawanego przez ogra 4S+2S[za dwuraka] = 2x3S [worriora]
A wracając do tematu.
Pomysły pawła mi sie bardzo podobaja. Jestem za wprowadzeniem ich do naszych potyczek.
Dodał bym jeszcze takie jak (z mysla o moim łapczywym WH-"o panie panie parz tylko ile złota ma ten smok który zgine z twoich rąk..")
1.Sakwa bez dna
Postać ja posiadająca mże nosic w niej dowolna ilośc ekwipunku i broni. w kazdej chwili moze nie bedąc w combacie wyciagnąc lub schowac dowolnie wybrany przedmiot.
2.magiczny mieszek złota..
Daje on w kazdej fazie rozliczen (sekwencja po bitewna) 3k6 złota postaci która go posiada.
3.Rekwiczki doskonalego złodzieja.
Postać bedaca w odległości 1 cala od jakiegokolwiek modelu (mozna okradac sojuszników) może go okraść z dowolnego przedmiotu jaki posiada (nie moze byc to element zbroi ani broń którą, w danym momencie, uzywa okradany).
Dodatkowo w fazie eksploracji model posiadający ten artefakt moze spróbować okraść kupca.
Wybiera przedmiot, rzuca na jego znikomośc i jesli jest on na składzie po udanym ld okrada kupca z niego. Jeśli natomiast nie zda Ld to zostaje złapany na goracym uczynku i musi opuścic nastepna bitwę.
Uwaga: kradzionego przedmiotu nie mozna sprzedawac!