Autor Wątek: Kohortowe Psoty 8.04 parówka 2x1200  (Przeczytany 816 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ziemko

  • Gość
Kohortowe Psoty 8.04 parówka 2x1200
« dnia: Marzec 18, 2006, 01:40:57 pm »
Klub XIII Kohorta ma zaszczyt zaprosić na turniej :

" Kohortowe Psoty"

TERMIN - 8.04.2006 (SOBOTA)

MIEJSCE : Restauracja MOTO STAJNIA ( na przeciwko OBI , obok Kartodromu ) ul Fordońska 116

REGULAMIN :

- wstęp 10 zł ( Klubowicze XIII Kohorty 8 zl )
- na miejscu będzie można kupić coś do zjedzenia lub picia w końcu to pubu-restauracja
- gramy turniej par
- LIMIT MIEJSC - 32 PARY
- można łączyć armie złe z dobrymi poza tymi , które maja hate na siebie
- nie można grać w sojuszu 2 takimi samymi armiami
- gramy :
a.) 2x1200 - 2 graczy 2 różne armie
b.) 2x1200 - 1 gracz 2 różne armie
c.) 2400 - 1 gracz 1 armia z tym , że armia ta ma takie restrykcje - do 4 herosów ( nie można brać lordów) , 3+ core , 4 special , 2 rare ( nie można brać steam tanka , ani hell cannona)
- Armie sa wobec siebie "friendly" tzn jedna wywoluje panikę w drugie. Nie można natomiast przyłączać bohaterów jednej armii do regimentów drugiej. Nie korzystamy z przerzutu od BSB sojusznika, ani Ld jego generała. Nie można rzucać czarów na jednostki sojusznika.. Magowie mogą generować kości dla magów sojusznika. Można łączyć dowolną kombinację armii, za wyjątkiem zestawów tej samej "rasy" np Sylvania + VC, lub Archaon's Horde + HoC, Cult of Slaanesh + DE itp. BoC, HoC i DL to osobne armie i mozna je laczyc ze soba pod warunkiem, ze kazda z nich sklada sie w calosci z mortali, demonow lub beastmenow. Wyjatek stanowia warhounds i chaos spawn, ktore moga pojawiac sie w obu armiach.
- gramy 3 Bitwy ( 6 tur lub 3h 15 min )
- rozpiski należy zgłaszać na adres ziemko_@poczta.onet.pl do 5 kwietnia(osoby , które prześlą w wyznaczonym terminie poprawną rozpiskę bedą miały doliczone 2 punkty do generalnej klasyfikacji )
- turniej zaliczany jest do Rankingu Generalskiego www.cytadela.pl ( osoby które posiadaja swoje konta proszone są o podanie nr identyfikacyjnych przy zgłaszaniu się ) oraz Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach Limited - RoR oraz DoW dopuszczone za wyjątkiem jednostek zajmujących sloty herosa ( w przypadku jakiś specyficznych oddziałów spytajcie mnie )
- gramy wg. Rulebooka , wszystkich errat , dire wolfów i uściśleń sędziowskich
- Proxy zostaną dopuszczone , ale w niewielkich ilościach...
- Sędziować będę ja lub Gajowy
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd... ) , w przypadku gdy ktoś przegnie posypią sie punkty karne
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary, pure of heart itp. liczymy standardowo, po za tym wszystkie bitwy traktowane są jako Pitched Battle.
- gramy na stołach 72'’ na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne, w rogu każdego stołu znajdować się będą rysunki ustaiwenia terenów z podanymi wymiarami ( tym razem sam sie tym zajme i beda ) WE muszą odstawic lasy na swoje miejsca po zakończeniu gry
- zostanie przeprowadzony test wiedzy , z którego mozna uzyskać maksymalnie 10 punktów, przewidziana jest także ocena malowania ( średnia obu graczy ) :

<50% - 0pkt
>50-75 - 1pkt
75-90 - 2pkt
90-100 - 3pkt



DOKŁADNOŚĆ POMALOWANIA 0-2 pkty ( 2 pkty zdecydowana większość armii bardzo ładnie pomalowana jest bardzo ładnie z użyciem różnych technik malarskich , 1 pkt to co na 2 pkty tylko , że w mniejszych ilościach , 0 pktów ponakładane podkłady )

WYSIWYG 0-2 pkty ( 2 pkty za wszystko -nie bedziemy sprawdzać czy są DS, 1 kilka , kilkanaście modeli się nie zgadza )

KONWERSJE 0-2 ( 2 pkty za dużą ilość , albo kilka bardziej skomplikowanych , 1 za drobne konwersje )

PODSTAWKI 0-1 ( 1 punkt jeśli wszystkie są pomalowane i część wymodelowana )


DODATKOWE INFORMACJE

- każda armia może zawierać maksymalnie 2 herosów ( poza wyjątkami - gobliny , bretonnia )

- max 3 magow na sojusz (Tomb Prince , Runesmith , Warrior Priest nie są traktowani jako magowie )

- jeden bound spell na sojusz wzięty przez herosa ( wbudowane bound spelle się do tego nie liczą np. treemena ) , oczywiście nie wchodzą w to inkantacje Tkok

HARMONOGRAM TURNIEJU :

Zapisy od godziny 8:00-8.30
I Bitwa 8.30-11:45
II Bitwa 12:00 – 15:15
III Bitwa 15:30-18:45
Ogłoszenie wyników i zakończenie imprezy 19

- Za przedłużanie będą punkty karne ( tym razem będzie to egzekwowane)

PUNKTACJA
0-250 10:10
251-450 11:9
451-650 12:8
651-850 13:7
851-1050 14:6
1051-1250 15:5
1251-1450 16:4
1451-1650 17:3
1651 - 1850 18:2
1851- 2050 19:1
2051+ 20:0


SCENARIUSZE

Bitwa I

Wybicie wszystkich bohaterow przeciwnika premiowane jest +3 VP , można je dostać nawet jeśli się przegra .

Bitwa II

Zajęcie 3ech ćwiartek premiowane jest + 3 VP , , można je dostać nawet jeśli się przegra .

Bitwa III

Wybicie przeciwnika co do nogi premiowane jest +3 VP .

OSOBY ZGLOSZONE : ( R przy parze oznacza podeslane rozpy )

1. Ziemko & Piotr Głomski