trawa

Autor Wątek: Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów  (Przeczytany 3609 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gogol

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« dnia: Marzec 19, 2006, 05:08:43 pm »
Wiadomo że jeśli jednostka A pogoni jednostke B to zdobywa sztandar jednostki B .... jeśli jednostka B się zbierze i pogoni potem jednostke A to odbije swój sztandar .... i teraz czy :

Jeśli heros nazwijmy go H pogoni jednostke A która zdobyła sztandar jednostki B to czy moze on potem dołaczyć sie do jednostki B  i oddać jej sztandar ??

I czy jeśli jednostka A miała herosa może on się odłaczyć od niej i zabrać ze soba zdobyte bannery ??
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Christos

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 19, 2006, 05:25:38 pm »
Nie no z "oddawaniem" sztandaru to juz chyba lekko przesadziłes Gogol. Co innego zdobyć/odbic sztandar ale przekazać go innej jednostce? Raczej nie widze takiej możliwości
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Gogol

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 19, 2006, 05:42:11 pm »
Dlatego pytam :) ktoś inny ma jakieś zdanie na ten temat ??
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

JJ

  • Gość
Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 19, 2006, 06:00:47 pm »
Cytat: "Gogol"
Dlatego pytam :) ktoś inny ma jakieś zdanie na ten temat ??


http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=14738

Offline Gogol

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 19, 2006, 07:12:18 pm »
Masa sprzecznych opinii i przypuszczeń .... więc może jakieś konkrety albo lokalne uściślenia co do tej kwestji

a) czy odbity własny sztandar trafia do 1 ranki (IMHO tak ... bo pisze restore it to its proper place of honor)

b) jeśli tak to czy ktos czyli heros może go donieść jednostce
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline radaner

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 21, 2006, 06:21:14 am »
A czy orły mogą? :shock: ? Bo wrzucam czasem orły do finałowych walk i oni najdalej latają i oni przeważnie doganiają oddział. Na logiczny rozum orzeł nie może brać banerka ale jakoś nie widziałem zasad mówiących że nie może ;)
iłość jest jak kupa - ciepła i niespodziewana.

JJ

  • Gość
Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 21, 2006, 06:41:58 am »
Potwory mogą przechwytywać sztandary.
Potwór - też jednostka.

Offline Padishah

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 21, 2006, 03:45:33 pm »
Poza tym wystarczy gonić, by sztandar przejąć nie trzeba doganiać więc sam wybierasz kto go ma.
nd the ground did tremble as the king marched to war.

Offline Poti

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 02, 2006, 12:07:28 am »
Witam a czy jesli zdobende w  walce sztandar przeciwnika i go wdeptam w ziemie a w nastepnej turze bolce przeciwnika zmusza mnie do testu na panike i niezdam go czy ten sztandar nadal mi sie liczy jako zdobyty czy nie :evil:

JJ

  • Gość
Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 02, 2006, 12:24:36 am »
Cytat: "Poti"
Witam a czy jesli zdobende w  walce sztandar przeciwnika i go wdeptam w ziemie a w nastepnej turze bolce przeciwnika zmusza mnie do testu na panike i niezdam go czy ten sztandar nadal mi sie liczy jako zdobyty czy nie :evil:


Jeden jest sposób stracenia sztandaru - zostać pokonanym w walce.

Note that standards are only lost if the unit is defeated and broken in close combat, not if the unit flees after it has panicked or because of a failed Fear test.



Jeśli jednak na koniec gry twoja jednostka (ze sztandarem wroga) ucieka - (nie żyje) - nie możesz sobie za sztandar wroga (którego nie masz) liczyć punktów. (Chyba, że Szafa w Lublinie postanowi się zabawić w "weź udowodnij".)

Offline Scimitar

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 02, 2006, 10:39:10 am »
Łapanie/oddawanie sztandarów:
- jak coś pogonisz : zdobywasz wrogi sztandar
- jak cię pogonią : tracisz swój sztandar i także wszystkie zdobyte przez daną jednostkę
- jedyny sposób, by odzyskać swój utracony sztandar to pogonić tę jednostkę która go ma (wtedy wraca na swoje miejsce)
- jeżeli heros odłącza się od jednostki, która tachała sztandar wroga, to może go wziąć ze sobą
- podobnie, jeśli parę jednostek goni wroga, to możemy zdecydować, która mu sztandar zabiera

Myślę, że chyba dość obszernie opisałem wszystkie warianty.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline jagal

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 02, 2006, 11:20:23 am »
ok jasno rozpisane ;) a gdyby jednostka A stracila sztandar na rzecz jednostki B to czy jednostka A ma w jakimś innym starciu +1 CR?
quote="RoMaN Lord of the Druchii"]siema chce byc PG



 Według mnie nigdy nie kozacze ale ok.[/quote]

Pzdr

jagal

Offline Scimitar

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 02, 2006, 11:41:45 am »
Cytat: "jagal"
ok jasno rozpisane ;) a gdyby jednostka A stracila sztandar na rzecz jednostki B to czy jednostka A ma w jakimś innym starciu +1 CR?

Jak traci sztandar, to znaczy, że go nie ma prawda ??
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Kosmo

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 02, 2006, 11:43:15 am »
Cytat: "jagal"
ok jasno rozpisane ;) a gdyby jednostka A stracila sztandar na rzecz jednostki B to czy jednostka A ma w jakimś innym starciu +1 CR?


Nie wiem czy cie dobrze zrozumiałem ale jezeli tak to moja odpowiedz brzmi:
Jeżeli jednostka A straciła sztandar to prawdopodobnie w tej bitwie już nie bedzie w innym starciu  :D

Offline Gogol

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 02, 2006, 11:59:33 am »
Może być ... jesli jej nic nie dogoniło
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze