trawa

Autor Wątek: Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów  (Przeczytany 3591 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kosmo

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 02, 2006, 12:08:21 pm »
Jezeli jej nic nie dogoniło to nie straciłeś sztandaru. Jezeli dogonilo to straciles szatandar i jednostke. Jezeli uciekla poza stol to straciles jednostke, tez juz se nie powalczy wiecej (z tym wyjatkiem ze przeciwnik nie dostal sztandaru). Tak długo jak jednostka ma sztandar to dostaje +1 CR wyjątków chyba nie ma.

Shino

  • Gość
Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 02, 2006, 02:56:36 pm »
no tu racji nie masz :D  :p  zdobywasz sztandar deklarujac gonienie uciekajacej jednostki....

Offline Kosmo

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 02, 2006, 05:38:04 pm »
Eeeee... Może mam nieprawdiłowe informacje ale wydaje mi się ze trzeba zniszczyć oddział ze sztandarem żeby go zdobyć  :)

Offline Gogol

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 02, 2006, 05:44:59 pm »
Cytat: "Kosmo"
Eeeee... Może mam nieprawdiłowe informacje ale wydaje mi się ze trzeba zniszczyć oddział ze sztandarem żeby go zdobyć  :)



Może rzeczywiście nieprawidłowe ;)
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Kosmo

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 02, 2006, 06:10:05 pm »
Cytat: "Gogol"
Cytat: "Kosmo"
Eeeee... Może mam nieprawdiłowe informacje ale wydaje mi się ze trzeba zniszczyć oddział ze sztandarem żeby go zdobyć  :)



Może rzeczywiście nieprawidłowe ;)


Hummm...... hmm.... <otwiera rule booka>...ekhm ekhm... <przewraca kartki>.... O! Coś mam!

Cytuj
If a unit is defeated in close combat and subsequently breaks and flees than enemy automatically captures its standard if they pursue. The standard is captured regardless if whether the pursuers catch and destroy the fleeing troops. Standards are also captured if an enemy unit is completely destroyed in close combat


Afff, głupi Kosmo  :oops: Zwracam honor

PS: Rule book prawde ci powie. :D

Offline Scimitar

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 02, 2006, 06:51:14 pm »
Boże, nie wystarczy, że już napisałem -trzeba pospamować jeszcze parę stron. Forum na psy schodzi  :evil:
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

JJ

  • Gość
Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 02, 2006, 07:00:49 pm »
Cytat: "Scimitar"
Boże, nie wystarczy, że już napisałem -trzeba pospamować jeszcze parę stron. Forum na psy schodzi  :evil:



Nowy, pełen entuzjazmu użytkownik... Sam przeczytał, sam zrozumiał... :)

Offline wojo

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 09, 2006, 02:31:18 pm »
Czy regiment, który przegrał walkę a nie jest goniony gubi sztandar?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline Zox

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 09, 2006, 03:33:16 pm »
o kurde... to jest na tej stronie. Nawet cytat z rulebooka...

nie
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline wojo

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 09, 2006, 05:01:48 pm »
odrobina wódki bazarkowej i człowiek traci wzrok :?
epiej mieć Parkinosna i trochę wylać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Goł, goł pałer rendżers !!!

Offline Zox

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 08, 2006, 06:48:09 pm »
Czy można odbić sztandar BSB?
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline Khain

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 08, 2006, 07:43:14 pm »
to mozna stracic sztandar BSB?? :O
o powiedział Jezus kiedy Szatan kazał mu zmienić kamień w chleb?
Not enough mana.

Offline Chory

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 08, 2006, 09:53:05 pm »
Odpowiem na pytanie.Choc teraz nawet nie ma sensu bo za godzine nowa edycja :P

Jak pogonisz bsb i go nie dogonisz a on sie zbierze to dalej ma sztandar.
Jak go dogonisz to sprawa jasna :)

Offline Zox

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 08, 2006, 10:08:26 pm »
Tak tak, jak sie go zabije do sie dostaje jego sztandar.

Pytanie brzmi czy można było go odbić unicestwiając ten oddział co go zabił.
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline Guldur

Zdobywanie / odbijanie / przekazywanie sztandarów
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 09, 2006, 01:21:07 am »
a po co zdobywac sztandar?
punkty sa za zabicei bs a nie zdobycie