trawa

Autor Wątek: Pytanie odnośnie otaczania...  (Przeczytany 2224 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JJ

  • Gość
Pytanie odnośnie otaczania...
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 23, 2006, 11:11:01 am »
Robert - możemy bawić się w hermeneutykę. To miłe. Ale jest tylko jeden sposób zdjęcia szeregów - w szarży. Pozostałe łamańce nie spełniają tego warunku. Szarżowałeś jednostką o US mniejszym niż 5 i zapomnij o reszcie.
Będzie nowy RB - to zobaczymy.
Na razie.  :)

szafa@poznań

  • Gość
Pytanie odnośnie otaczania...
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 23, 2006, 02:11:00 pm »
zgadzam sie ze strashnym. tez kazalbym liczyc us oddzialu na flance na poczatku fazy kombatu...

Offline pingus

Pytanie odnośnie otaczania...
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 23, 2006, 02:48:02 pm »
Cytuj
Q. In the rules for removing rank bonus it states that "This
bonus is lost if the unit is charged in the flank or rear by
an enemy with a US of 5 or more."  This leads to the following
question: Will an Undead unit that is currently less than US5
at the time it charges the enemy and is subsequently raised
to US5+ remove the enemy's rank bonus at the start of the
first round of close combat at which the US5+ status has been
reached?

A. With a strict interpretation of the rule (and therefore
the one that keeps it closest to the basic rules), the unit
has not been 'charged' by an enemy with US 5 or more, and
therefore has not been disrupted enough to lose its rank bonus.
However, you will still get flank and rear bonuses as normal.
S. Gav Thorpe - Warhammer Design Team / Rulebook - page 73


Wystarczy? :roll:
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

szafa@poznań

  • Gość
Pytanie odnośnie otaczania...
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 23, 2006, 02:50:52 pm »
i już - nikt nie zna calego direwolfa na pamiec...

Offline swieta_barbara

Pytanie odnośnie otaczania...
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 23, 2006, 04:29:17 pm »
Cytat: "szafa@poznań"
i już - nikt nie zna calego direwolfa na pamiec...

No kurcze, mogles chociaz sobie rb przejrzec. Nawet strone podalem. Nie ma tam specjalnych mozliwosci dodatkowej interpretacji...
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

Offline Schtrasny

Pytanie odnośnie otaczania...
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 23, 2006, 04:57:04 pm »
No cóż....

A co ze zdejmowaniem szarżujących i nieszarżujących (np. od czaru, powiedzmy komety), tak, aby w następnych turach było wiadome, czy kasuje się szeregi?

Offline swieta_barbara

Pytanie odnośnie otaczania...
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 23, 2006, 06:59:16 pm »
Malo realna sytuacja, nie przejmowalbym sie nia dopoki nie wyniknie na stole.
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

Offline Jobin

Pytanie odnośnie otaczania...
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 23, 2006, 09:46:36 pm »
a czy jednostka która np. wygrała walkę i obtacza oraz w pewnym momencie z boku jednego ma 5jednostek również sciąga szeregi?

JJ

  • Gość
Pytanie odnośnie otaczania...
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 23, 2006, 09:50:53 pm »
Cytat: "Jobin"
a czy jednostka która np. wygrała walkę i obtacza oraz w pewnym momencie z boku jednego ma 5jednostek również sciąga szeregi?


nie

Offline Kensiorek

Pytanie odnośnie otaczania...
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 24, 2006, 06:20:29 am »
Cytat: "JJ"
Cytat: "Jobin"
a czy jednostka która np. wygrała walkę i obtacza oraz w pewnym momencie z boku jednego ma 5jednostek również sciąga szeregi?


nie
Jacek oczywiscie ma racje i doskonale odpowiedzial ale Jobin zastanow sie czy chodzilo ci naprawde o jednostki czy modele :)
a sprawą powina zajać sie LS ;)