Autor Wątek: Charioty TK  (Przeczytany 1384 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Padishah

Charioty TK
« dnia: Marzec 21, 2006, 03:29:56 pm »
W TK charioty są w unitach i jak byk pisze, że rany z championa nie przenoszą się na oddział i vice versa. Ja to zawsze odbierałem tak, że jeżeli w oddziale mi został champion i zwykły rydwan i przegrałem np. o 4 to mogę dać obu chariotom po 2 rany, ale niektórzy przeciwnicy mają coś przeciwko. No więc jak jest?? Aha to że jak mam 2 zwykłe rydwany to wiem że rozdzielić nie mogę, ale tu wydaje mi się, że nic nie stoi na przeszkodzie (i tłumaczyłoby wysoki koszt championa).
I jeszcze jedno zawsze zakładamy, że ranny rydwan to ten co się styka z przeciwnikiem?? Np. Mam kilka rydwanów z czego jeden na ostatniej ranie. Przeciwnik wpada zadaje jedną ranę i nie mam mu kim oddać tak?
nd the ground did tremble as the king marched to war.

Shino

  • Gość
Charioty TK
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 21, 2006, 03:50:07 pm »
a) mozesz sobie rozdzielacf woundy miedzy championa i i r&f charioty z combatu

b) tak zawsze model stykajacy sie to ten ranny...

Offline Christos

Charioty TK
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 21, 2006, 05:22:07 pm »
Nie kumam. A czy w championa nie trzeba oddzielnie deklarowac ataków??
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Padishah

Charioty TK
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 21, 2006, 06:32:51 pm »
Chodzi o to, że gdy mój oddział składa się z rydwanu i rydwanu championa (oba po 3W), to czy mogę rany z CR po przegranej walce (np. 3) rozdzielić między czempiona i zwyklaka przez co pozostają mi dwa rydwany ranne (jeden na 1W drugi na 2), zamiast jednego w pełni sił.

Co do drugiego pytania jestem pewny na 99% ale wolę 100%. A chodziło o sytuacje, że mam w jednym szeregu oddział z 3W każdy przy czym oddział ma już wbite 2W, czy w styuacji, gdy przeciwnik wpada na flankę (albo po prostu jest w styku tylko z jednym) i zada 1 ranę to już mu nikt nie oddaje.

Mam nadzieję teraz jaśniejsze. :)
nd the ground did tremble as the king marched to war.

Offline TomCio

  • Zbrojmistrz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 139
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Goryl we mgle
Charioty TK
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 21, 2006, 06:50:44 pm »
ściągasz tak, aby jak najszybciej model ściągnąć np. masz 3 charioty, które dostały 1W np. od strzelania i wpadają ci 2 regony od 2 flanek i załóżmy że wbiją po 1W (czyli w sumie 2) to ściągasz 1 chariot
przykucnął z twarzą o kilka cali od tropu, a potem wpatrzył się w półmrok poszycia..

Offline Padishah

Charioty TK
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 21, 2006, 07:04:51 pm »
Cytat: "TomCio"
ściągasz tak, aby jak najszybciej model ściągnąć np. masz 3 charioty, które dostały 1W np. od strzelania i wpadają ci 2 regony od 2 flanek i załóżmy że wbiją po 1W (czyli w sumie 2) to ściągasz 1 chariot


A kto decyduje z której strony ściagam ??
nd the ground did tremble as the king marched to war.

Offline TomCio

  • Zbrojmistrz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 139
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Goryl we mgle
Charioty TK
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 21, 2006, 07:40:44 pm »
no raczej ty
przykucnął z twarzą o kilka cali od tropu, a potem wpatrzył się w półmrok poszycia..

Offline Kacper Kacper

Charioty TK
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 22, 2006, 05:17:30 pm »
ale chyba oddać możesz tylko temu oddziałowi z większą inicjatywą...

JJ

  • Gość
Charioty TK
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 22, 2006, 06:48:20 pm »
Cytat: "TomCio"
no raczej ty


Ale zgodnie z pewnymi zasadami...
Np - nie ma tak, że zabiłem 3 piechociaży, (rozciągniętych w linii) a wróg ściąga 3 z końca i oddaje wszystkimi...

Offline TomCio

  • Zbrojmistrz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 139
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Goryl we mgle
Charioty TK
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 22, 2006, 09:17:59 pm »
Cytuj
Ale zgodnie z pewnymi zasadami...
Np - nie ma tak, że zabiłem 3 piechociaży, (rozciągniętych w linii) a wróg ściąga 3 z końca i oddaje wszystkimi...


No pewnie
przykucnął z twarzą o kilka cali od tropu, a potem wpatrzył się w półmrok poszycia..

 

anything