Autor Wątek: Lets make some noise - Emperor's Children 1800 pkt  (Przeczytany 1007 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Herudaio

Lets make some noise - Emperor's Children 1800 pkt
« dnia: Marzec 24, 2006, 10:32:21 am »
1 Slaaneshi Lieutenant @ 175 Pts
      Lightning Claw (x2); Frag Grenades
      Mark of Slaanesh
      Daemonic Resilience
      Daemonic Speed
      Master crafted weapon
      Furious Charge
      Spiky Bits
      Combat Drugs

1 Daemon Prince  of Slaanesh @ 208 Pts
      Close combat weapon (x2); Frag Grenades
      Mark of Slaanesh
      Daemonic Mutation
      Daemonic Resilience
      Daemonic Speed
      Daemonic Stature
      Daemonic Strength
      Daemonic Visage
      Master crafted weapon
      Furious Charge
      Spiky Bits
      Combat Drugs

5 Favoured Noise Marine Havocs @ 262 Pts
      Bolt Pistol (x1); Close combat weapon (x5); Blast Master (x4); Slaaneshi  Icon of Chaos
      Mark of Slaanesh
      Tank Hunters
      Aspiring Champion (free)
        Bolt Pistol (x1); Close combat weapon (x1)
      Rhino

5 Favoured Noise Marine Havocs @ 212 Pts
      Bolt Pistol (x1); Close combat weapon (x5); Blast Master (x4); Slaaneshi  Icon of Chaos
      Mark of Slaanesh
      Tank Hunters
      Aspiring Champion (free)
5 Favoured Noise Marine Havocs @ 194 Pts
      Mark of Slaanesh
      Aspiring Champion (free)

5 Favoured Noise Marines @ 144 Pts
      Close combat weapon (x5); Sonic Blaster (x4); Blast Master; Slaaneshi  Icon of Chaos
      Mark of Slaanesh
      Aspiring Champion (free) @ [19] Pts
      Close combat weapon (x5); Sonic Blaster (x4); Blast Master; Slaaneshi  Icon of Chaos
      Mark of Slaanesh
      Mark of Slaanesh

6 Favoured Daemonette on Steeds @ 168 Pts
      Claws and Fangs
      Daemonic Mutation
      Daemonic Talons
      Warp Scream
Zostają 4 pkty

Z założenia kontre stanowią demonetki i dwa razy HQ; przy szarży zamiatają ze względu na siłę/inicjatywe jak sami zostaną zaszarżowani może być inaczej :/
Maksymalna ilość piechotnych mobilnych pestek, sporo piningów (praktycznie każdy oddział ma blastmaster) w razie potrzeby zamieniających się w broń ppanc
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Vladdi

Re: Lets make some noise - Emperor's Children 1800 pkt
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 24, 2006, 11:28:34 am »
Maksymalna ilość piechotnych mobilnych pestek, sporo piningów (praktycznie każdy oddział ma blastmaster) w razie potrzeby zamieniających się w broń ppanc[/quote
]

No fajne, ale zgaduje ze to taka armia "nudzi mi sie przed AB"? W kazdym razie armia mi sie podoba, mobila i mocna:)

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Herudaio

« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 24, 2006, 11:43:43 am »
Bardziej, jestem na etapie poszukiwania czym chciałbym grać w 40tkę i przeglądając kodeks spodała mi się idea Noise Marines i Sonic Weaponry, a nie do końca wiem czy niektóre rzeczy się sprawdzają ;)
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Vladdi

« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 24, 2006, 11:55:43 am »
Cytat: "Herudaio"
Bardziej, jestem na etapie poszukiwania czym chciałbym grać w 40tkę i przeglądając kodeks spodała mi się idea Noise Marines i Sonic Weaponry, a nie do końca wiem czy niektóre rzeczy się sprawdzają ;)

Lojtnant i duzy szef to dobry wybor, chociaz ja bym zmienil wyposazenie nieco - ale to sprawa wlasnego widzimisie i powinno wynikac z kilku rozegranych bitew. Armia ma tez kilka powaznych wad, ale nie sadze by dalo by sie je usunac bez zmiany na black legion:) pzdr

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.