trawa

Autor Wątek: Turniej w PDG CUBE - 9.04.2006 POZNAŃ  (Przeczytany 838 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KOOBA.84

Turniej w PDG CUBE - 9.04.2006 POZNAŃ
« dnia: Marzec 27, 2006, 11:21:31 am »
Co, gdzie kiedy??


Termin i miejsce - Niedziela 9. kwietnia 2006 roku od godziny 10:00 w PDG CUBE (ul Wiśniowa 12 POZNAŃ, www.domgier.pl)

Zapisy - Zapisy będa trwały od godziny 10:00 do momentu rozpoczęcia pierwszej bitwy (10:30), mozliwe też jest zapisanie się na turniej we wcześniejszym terminie poprzez wysłanie e-maila z rozpiską (kooba84@poczta.wp.pl), lub zgloszenie sie osobiście w PDG Cube i pozostawienie rozpiski. Za zgłoszenia do dnia 7.04.2006 wlacznie przyznana bedzie premia punktowa.

Miejsca - Ilosc miejsc jest ograniczona, bardzo wązna jest kolejność zgłoszeń.

Sędziowie - Jakub Niegłos, Wojciech Matelski

Kampania - Turniej jest tez wstępem do kampanii - gracze którzy chca wziać udział w kampanii dostana ciekawe bonusy, jesli wezma udział w turnieju.

Plan zajęć:

10:30-12:30 - Pierwsza Bitwa

13:00-15:00 - Druga Bitwa

15:30-17:30 - Trzecia Bitwa


REGULAMIN:


-Format - 1250pts LIMITED. Dopuszczone sa: Wszystkie armie, do ktorych wydano podrczniki, nie wolno używać special characters, ani alternatywnych armii z końca podręcznika (Lizzie: Southlands sa dozwolone). Oczywiście wszystkie armie z Soc są dozwolone.Wolno używać jednostki Dogs of War jako rare i Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004. Wolno używać wszystkich RoR za wyjątkiem tych, które bedac single model zajmują jedncczesnie slot hero. Jesli zdecydujesz sie na wystawienie RoR MUSISZ Miec ze soba aktulane zasady dla tej jednostki - ponadto musisz upewnic sie czy jednostka jest w pelni oficjalna i dopuszczona do gry. Wolno uzywac Mountain Rangerow., RHINOXY do armii Ogre Kingdoms. Wolno używać nowych przedmiotów magicznych do armii DoW - tych dostępnych na serwerze Miragiliano.
-NIE MA wymogu pomalowanej armii
-Na turniej kazdy gracz winien zabrac: Armie, Kilka kostek, znaczniki ktorych uzywa, oraz miarke, kanapki i oczywiscie zasady jego armii/jednostek.
-BEZWZGLEDNY ZAKAZ: stawiania butelek z napojami na stolach, palenia wewnatrz budynku. I w ogole uprasza sie wszystkich by na napoje uwazali :)
-Wyniki z bitew powinny byc oddane w regulaminowym czasie, przeciwnym razie obaj gracze dostaja punky karne - po jednym za kazde 3 minuty opoznienia. Obowiazuje zasada jednego upomnienia, drugiego juz nie bedzie - wchodzimy od razu na hipoteke :)
-PUNKTY KARNE przyznawane beda za:
> Niekulturalne zachowanie przy stole.
> Nieterminowe oddawanie wynikow z bitew
> Przedluzanie bitwy przez jednego z graczy ("gra na czas")
> Nieprzestrzeganie BEZWZGLEDNEGO ZAKAZU
> Gra nielegalna ropiska (tutaj kara jest dodatkowo zmiana wynikow dotychczasowych bitew na rezultat MASAKRA! dla przeciwnika.
> Nagana Sedziowska (czyli wszystko to co nie miesci sie w powyrzsze, a wymaga interwencji sdziego): 1-5 punktow, 3 takie nagany rownaja sie dyskwalifikacji
>Zdanie wyrazone przez narade obu sedziow jest ostateczne!

PUNKTACJA:

W turnieju mozna bedzie zdobyc:
-Max 60 punktow z bitew.
-Max 22 punkty za malowanie, 3 za wczesniej nadeslana poprawna rozpiske
-Max 15 punktow za test wiedzy
Razem do zdobycia jest 100 punktow. Od koncowej sumy punktow zostana odjete ewentualne punkty karne.

Bitwy:

Bitwy rozstrzygane beda wedlug punktacji przedzialowej - kazde pelne 150pkt zdobytych na wrogu daje jeden duzy punkt. I tak, jesli roznica wynosi:
>0-149p: 10:10 (REMIS)
>150-299: 11:9
>300-449: 12:8
>450-599: 13:7 (MALE ZWYCIESTWO)
>600-749: 14:6
>750-899: 15:5 (DUZE ZWYCIESTWO)
>900-1049: 16:4
>1050-1199: 17:3 (SPEKTAKULARNE ZWYCIESTWO)
>1200-1349: 18:2
>1350-1499: 19:1
>1500+: 20:0 (MASAKRA!)

Malowanie Armii:

Ilosc pomalowanych modeli:
-50%: 1pkt
-70%: 2pkt
-90%: 3pkt
-100%: 4pkt
Jakosc pomalowania (trzeba uzyskac minimum jeden punkt w poprzednij kategorii by przejsc do tej!):
-Pomalowane modele maja starnnnie naiesione kolory (tzn. czerwien z plaszcza nie rozlewa si ena caly model): 1pkt
-Powyzsze + widac podstawowe metody cieniowanie, naniesiona wiekszosc szczegolow (oczy, klamry itd): 2pkt
-Wszystkie szczegoly sa uwidocznione, armia pomalowana bez zarzutu: 3pkt
-Procz dobrego warsztatyu widac tez duze rozeznanie w kolorystyce - CALA armia jest swietnie pomalowana i robi ogrome wrazenie: 4pkt
Konwersje:
-1 konwersja: 1pkt (uwaga! konwersja musi byc widoczna! np. zmiana spara na hand weapon to NIE JEST konwersja!)
-3 kowersje: 2pkt
-5 konwersji: 3pkt
-Konwersji jest mnostwo i sa naprawde dobre: 4pkt
Podstawki:
-50% podstawek jest pomalowaych wymodelowanych: 1pkt
-75% spelnia poyzsze wymogi: 2pkt
-100% podstawek spelnia wymogi: 3pkt
Traye:
-Sa traye pod oddzialy ktore tego wymagaja (wszystkie procz maszyn, szybkiej jazdy i harcownikow): 1
-Traye sa pomalowane i wymodelowane w jednym spojnym schemacie: 2pkt
WYSIWYG (Watcha see is watcha get):
- Za pelen WYSYWIG na bohaterach: +1pkt
- Za pelen WYSYWIG na oddzialach: +2pkt
Rozpiska:
- Czytelna rozpiska: 1pkt
- Rozpiska czytelna a przy tym trzymajaca klimat, okraszona rysunkiem czy historia armii: 2pkt
- Za rozpiske nadeslana przed turniejem +3pkt

SCENARIUSZE:
Wszystkie bitwy beda rozegrane w zasad scenariusza Pitched Battle z nastepujacymi modyfikacjami:

1. Bitwa "Mgła wojny"

Rozpiski w tej bitwie są tajne. Gracze informuja się nawzajem o liczebnosci i typie jednostek, o tym czy maja poszczególnych czlonków Grupy dowodzenia, oraz o wyposażeniu. Jesli chodzi o bohaterów informujemy o wszystkim, co wykupywane nie jest z puli punktow na magiczne przedmioty.
Najlepiej żeby obaj gracze prowadzili ewidenceje uzywtych przedmiotow (np. scrolli). Po bitwie mozna sprawdzic czy uzyte przedmioty zgadzaja sie z tymi z rozpiski - w razie oszustwa punkty karne.

2. Bitwa "Brasiliana"

W powąnych rozgrywkach liczy sie strategia, ale też niezwykłe talenty poszczególnych osobników - Kazdy charakter może raz w czasie bitwy przerzucić jedną kostkę k6 dotyczacą go. Przerzucić można kostki rzutow obronnych, atakow, czy czarów (moze wywołac IF lub miscasta), mozna tez przerzucic pojedyncza kostke z rzutu na Ld.

3. Bitwa "Poznaniacy!"

Wybierz 3 spośród swoich oddziałów - jeden z nich (losowo wybrany!) otrzymuje zasadę stubborn. Jednostka z zasada "undead" sypią sie o jeden mniej.
iech zyje krol!