trawa

Autor Wątek: The Bear's Anger  (Przeczytany 1290 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mauler

The Bear's Anger
« dnia: Marzec 06, 2006, 04:06:02 pm »
Pytanie dotyczy tego czaru.
Otóż - czy mozna rzucić ten czar na bohatera a następnie przy pomocy innego czaru (np. steed of shadow) wrzucić go do walki wręcz?
Z opisu czaru wygląda na to, że zarówno czarodziej jak i ewentualnie inny bohater powinni być w tym samym oddziale, który znalazł się w CC. To straszne ograniczenie dla tego czaru  :(

A może jednak tak- najpierw ekspediujemy wargora do CC a następnie rzucamy na niego bear's anger?.

Może jakieś uściślenia są na ten temat?
ILLED BY DEATH

Przeproście i Spier........e

Offline Ghaundan Zauviir

The Bear's Anger
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 06, 2006, 05:51:54 pm »
Moim zdaniem można. Jeśli jest to oczywiscie hero, a nie zwykły typek z oddziału czy tam champion. Bear's Anger rzucasz na typa jak jest w oddziale a dopiero potem go steed of shadowujesz :)

Offline pingus

The Bear's Anger
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 06, 2006, 05:54:20 pm »
Jak dla mnie możesz rzucić gościa do walki, ale razem z magiem (unseen lurker) a potem bear's anger.. niestety. :(
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

Offline Ghaundan Zauviir

The Bear's Anger
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 06, 2006, 05:55:47 pm »
Cytat: "pingus"
Jak dla mnie możesz rzucić gościa do walki, ale razem z magiem (unseen lurker) a potem bear's anger.. niestety. :(


Nie zgodzę się. Rzucając czar musi być spełniony warunek, żeby hero był w oddziale z magiem. Ale w opsie czaru nie jest powiedziane, że gdy ten hero opuszcza unit z magiem to traci bear's angera.

Offline pingus

The Bear's Anger
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 06, 2006, 06:05:04 pm »
Cytat: "Ghaundan Zauviir"
Cytat: "pingus"
Jak dla mnie możesz rzucić gościa do walki, ale razem z magiem (unseen lurker) a potem bear's anger.. niestety. :(


Nie zgodzę się. Rzucając czar musi być spełniony warunek, żeby hero był w oddziale z magiem. Ale w opsie czaru nie jest powiedziane, że gdy ten hero opuszcza unit z magiem to traci bear's angera.

This spell can be cat by the wizard on himself or another rougly man-sized model on foot in the same unit *while he is in close combat*

Od gwiazdki do gwiazdki. ;)
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

Offline Ghaundan Zauviir

The Bear's Anger
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 06, 2006, 06:10:41 pm »
Czekaj czekaj - czyli jak unit nie jest w CC to nie moge rzucic BA na jakiegos ziomka w unicie tylko na maga ?

Offline mauler

The Bear's Anger
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 06, 2006, 06:10:46 pm »
No właśnie - tam jest taki zapis, że unit musi być w CC żeby rzucić ten czar. tak?
OK. Walka kończy się ale czar jest RiP. Czyli w tym momencie wargor dalej jest objęty BA i w następnej turze (jeśli przeciwnik tego nie rozproszy) mogę go rzucić do następnej walki.
ALE - wg. was - czar MOŻE być rzucony TYLKO i WYŁĄCZNIE wtedy kiedy oddział, w którym jest szaman i wargor już jest w CC, tak?

Zresztą- Pingus- po co Unseen Lurker? Starczy Staff of Darkoth (czar Wild Call). Lepsze to (większy zasięg szarży) i łatwiej wchodzi: 9+.
ILLED BY DEATH

Przeproście i Spier........e

Offline pingus

The Bear's Anger
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 06, 2006, 06:25:44 pm »
Cytat: "mauler"
No właśnie - tam jest taki zapis, że unit musi być w CC żeby rzucić ten czar. tak?
OK. Walka kończy się ale czar jest RiP. Czyli w tym momencie wargor dalej jest objęty BA i w następnej turze (jeśli przeciwnik tego nie rozproszy) mogę go rzucić do następnej walki.
ALE - wg. was - czar MOŻE być rzucony TYLKO i WYŁĄCZNIE wtedy kiedy oddział, w którym jest szaman i wargor już jest w CC, tak?

Tak.. RiP później zostaje, chodzi o moment CC.. :) Takie jest moje zdanie, a często Bista używam (w WE).

Cytuj
Zresztą- Pingus- po co Unseen Lurker? Starczy Staff of Darkoth (czar Wild Call). Lepsze to (większy zasięg szarży) i łatwiej wchodzi: 9+.

Ja tam lubię Wolfs Hunt. ;)
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

Jankiel

  • Gość
The Bear's Anger
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 06, 2006, 06:39:06 pm »
Cytuj
ALE - wg. was - czar MOŻE być rzucony TYLKO i WYŁĄCZNIE wtedy kiedy oddział, w którym jest szaman i wargor już jest w CC, tak?

Dokładnie tak. A po skończeniu walki trwa dalej, dopóki się go nie rozproszy.

Offline mauler

The Bear's Anger
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 06, 2006, 06:46:42 pm »
No i dobra, dzięki!!!
ILLED BY DEATH

Przeproście i Spier........e

Offline pingus

The Bear's Anger
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 29, 2006, 08:31:05 am »
Ghuluje temat:
Czy czar bears anger może rzucić sam na siebie bohater na koniu? :)
Cytat:
This spell can be cast by the wizard on himself or another roughly man-sized model on foot in the same unit while he is in close combat.
Pytanie czy "on foot" odnosi się do całego zdania. ;)
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

JJ

  • Gość
The Bear's Anger
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 29, 2006, 09:02:43 am »
Cytat: "pingus"
Ghuluje temat:
Czy czar bears anger może rzucić sam na siebie bohater na koniu? :)
Cytat:
This spell can be cast by the wizard on himself or another roughly man-sized model on foot in the same unit while he is in close combat.
Pytanie czy "on foot" odnosi się do całego zdania. ;)


A jak Ty myślisz? :badgrin:

Chyba wrzucę sobie w podpis zasadę JJ'a...
"W wypadku wątpliwości - rozstrzygaj na swoją niekorzyść."

Offline pingus

The Bear's Anger
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 29, 2006, 09:04:37 am »
Zastanawiam czy da się na tym zbudować fajną rozpiskę. ;)
Sprawa jest IMO do przedyskutowania.. chociaż widok niedźwiedzia na smoku jest moim zdaniem wspaniały. :D
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

Offline radaner

The Bear's Anger
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 29, 2006, 05:25:00 pm »
Raczej nie dla przeciwnika :].
Ale mag na smoku? Tylko jakieś chałaśne rzeczy chyba tak mogą.
iłość jest jak kupa - ciepła i niespodziewana.

Offline pingus

The Bear's Anger
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 29, 2006, 05:43:23 pm »
Cytat: "radaner"
Raczej nie dla przeciwnika :].
Ale mag na smoku? Tylko jakieś chałaśne rzeczy chyba tak mogą.

HE chociażby mogą, chaośnicy..
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

 

anything