trawa

Autor Wątek: "Magiczny" ruch przez cały stół  (Przeczytany 1977 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Orkgrinder

"Magiczny" ruch przez cały stół
« dnia: Marzec 31, 2006, 06:26:36 am »
Sprawa przedstawia się tak:

Elfy:
M-Mag
Ł-Łucznik (3 regimenty po 10 )
_-1 cal przerwy między regimentami

M_ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ__ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ__ŁŁŁŁŁŁŁŁŁ Ł

Faza ruchu.
Mag ma 10 cali marszu. Rusza się 1 cal w kierunku 1 oddziału łuczników i dołącza się do niego.
Jako dołączony można figurkę postawić w dowolnym miejscu oddziału - stawiany jest z prawej strony oddziału.
Po czym następuje kolejna decyzja odłączenia od oddziału; ruch 2 cale w strone 2 oddziału łuczników (wykorzystane 3 cale z 10 marszu) i powtarza się sytuacja: dołączenie do oddziału, postawienie z prawej strony, odłączenie ruch do 3ciego oddziału itd..
Po zakończeniu ruchu sytuacja wygląda tak:

ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ__ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ__ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ_ M

Mag wykorzystał dopiero (!) 6 cali ze swojego marszu, choć tak naprawdę od swojej pozycji początkowej jest już 36 cali (nadal ma jeszcze 4 cale do dyspozycji).
(Wykorzystujac kolejne 2 regimenty stojące gdzieś obok ruch ten jeszcze mógłby znacząco się powiększyć.)

Czy taka sytuacja jest legalna?

Z pozdrowieniami

Offline Zox

"Magiczny" ruch przez cały stół
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 31, 2006, 06:41:16 am »
Raczej nie bo był patent gdzieś żeby DE smoka tak przetransportować za pomocą Dark Ridersów w snake'u ;)

Ogólnie jest tak że bohater nie może wejść i wyjść z unitu w tej samej turze bodajrze, cytatu niepodam :(
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

JJ

  • Gość
"Magiczny" ruch przez cały stół
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 31, 2006, 06:56:50 am »
Cytat: "Zox"


Ogólnie jest tak że bohater nie może wejść i wyjść z unitu w tej samej turze bodajrze, cytatu niepodam :(


Widzę, że testy wiedzy Ożarowskie przyniosły efekt. :D

RB;

A character is able to leave one unit of troops and join another in the same turn if you so wish, but he is unable to join and leave the same unit in the same turn.

Nie martwcie się!

Sam Mistrz Barbarossa na tej skórce od banana się poślizgnął! :D

Offline Kensiorek

"Magiczny" ruch przez cały stół
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 31, 2006, 06:58:11 am »
a bohaterowie to nie musza byc w srodku oddzialu zaraz kolo command grup ??:)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
"Magiczny" ruch przez cały stół
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 31, 2006, 07:00:19 am »
Cytat: "Kensiorek"
a bohaterowie to nie musza byc w srodku oddzialu zaraz kolo command grup ??:)


Nie.

Shino

  • Gość
"Magiczny" ruch przez cały stół
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 31, 2006, 07:27:15 am »
Cytat: "Zox"
Raczej nie bo był patent gdzieś żeby DE smoka tak przetransportować za pomocą Dark Ridersów w snake'u ;)


chyba smok wogole nie moze wejsc do oddzialu bo jest "flying monster"? (w ktorym faqu tak bylo...)

JJ

  • Gość
"Magiczny" ruch przez cały stół
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 31, 2006, 08:07:31 am »
Cytat: "Shino"
Cytat: "Zox"
Raczej nie bo był patent gdzieś żeby DE smoka tak przetransportować za pomocą Dark Ridersów w snake'u ;)


chyba smok wogole nie moze wejsc do oddzialu bo jest "flying monster"? (w ktorym faqu tak bylo...)


W żadnym.
Może dołączyć.

Offline Orkgrinder

"Magiczny" ruch przez cały stół
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 31, 2006, 08:25:37 am »
Ok jedno się wyjaśniło.

A jak z wstawianiem bohatera do regimentu? Można go postawić w dowolnym miejscu nawet jeśli pozycja finalna przekroczy jego zdolności marszowania?

Dziękuje za odpowiedzi.

(Z pozdrowieniami dla Aldeana ;-))

Offline mauler

"Magiczny" ruch przez cały stół
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 31, 2006, 09:06:54 am »
Można, spoko.
ILLED BY DEATH

Przeproście i Spier........e

JJ

  • Gość
"Magiczny" ruch przez cały stół
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 31, 2006, 09:07:50 am »
Cytat: "Orkgrinder"
w dowolnym miejscu nawet jeśli pozycja finalna przekroczy jego zdolności marszowania?



Tak. Ruch wewnątrz regimentu jest darmowy.

Offline Orkgrinder

"Magiczny" ruch przez cały stół
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 31, 2006, 10:03:50 am »
Dziękuję za odpowiedzi.

Temat uważam za zamknięty ;-)

Offline Orkgrinder

"Magiczny" ruch przez cały stół
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 31, 2006, 10:08:47 am »
Dziękuję za odpowiedzi.

Temat uważam za zamknięty ;-)