Autor Wątek: Pytanie od nowicjusza jak sobie posklejac Witch hunterow  (Przeczytany 2557 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Czarny Msciciel

Pytanie od nowicjusza jak sobie posklejac Witch hunterow
« dnia: Kwiecień 06, 2006, 12:19:07 am »
Czesc
1. Jestem calkowicie nowy w WH i Mordheima, w zyciu nie gralem w nic nawet podobnego, ale mimo to postanowilem zaczac:)
2. kupilem sobie paczke 8 witch hunterow na start i powoli bede ich sobie sklejaj, w sobote sie z kumplem umowilem na malowanie, bedzie mnie douczal:)
i teraz pytanie wlasciwe: czy te wszystkie akcesoria ktore dostalem do figurek - miecz, jakies guny i skrzynie - zabijcie mnie skrzynie nie wiem po co - czy to wszystko ma znaczenie co komu przylepie? To znaczy ze jak puszcze wodze fantacji i kapitanowi przylepie pistoleta to bede potem musial ta figurka grac wlasnie jako kapitanem z pistoletem?
Jesli tak prosilbym o pomoc co komu gdzie przylepic:)

oczywsice moze byc tak ze temat juz byl ze 100 razy wtedy moze prosilbym o jakis odnosnik i skasowanie, bo mowiac szczerze nawet nie wiem co za bardzo w helpa wpisywac

Offline Nazroth

Pytanie od nowicjusza jak sobie posklejac Witch hunterow
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 06, 2006, 06:26:41 am »
W Mordheim i nie tylko kierujemy się zasadą WYSIWYG ("What You see is what You got") co oznacza, że modele powinny miec to co mają wpisane w karcie bandy. Nie działa to wspak, czyli: Jeśli Twój kapitan WH będzie miał pistolet, miecz, kuszę, różowy parasol i paczkę chrupek - możesz wystawić go z dowolną kombinacją tych przedmiotów i niekoniecznie ze wszystkimi.\

Gram WH i zamiast doradzać, to mogę podpowiedzieć co ma mój własny kapitan: Kusza, miecz *(akurat mój ze względu na przerówki itd ma DWA miecze), pochodnia czyli pałka. To wszystko. (Ma też pancerz, ale trudno owiedzieć, czy to lekka, czy ciężka zbroja)