trawa

Autor Wątek: Killing Blow  (Przeczytany 2495 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Assarin

Killing Blow
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 17, 2006, 01:44:25 am »
Cytat: "Kensiorek"
twoja interpretnacja jest wzasadzie poprawna ale przegiol by demona bo taki smok tez jest takiego samego rozmiaru jak on :) i  w zasadzach napisali ze KB dziala tylko na mansize model. Wytlumacz to sobie to tak ze wieksze modele sa poprostu znacznie zywotniesz i jednym ciostem ich nie zabijesz.


Hmmm... Ale jak oberwie po łbie od Krwiopijca Ogr to przeciez moze uciac mu łeb wiec logiczne, ze powinien zejsc ;) Czyli KB tez nie działa na Ogry ? Cholera no ;)
url=http://www.publicamp.org/][/url]

JJ

  • Gość
Killing Blow
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 17, 2006, 09:09:50 am »
Cytat: "Assarin"
Cytat: "Kensiorek"
twoja interpretnacja jest wzasadzie poprawna ale przegiol by demona bo taki smok tez jest takiego samego rozmiaru jak on :) i  w zasadzach napisali ze KB dziala tylko na mansize model. Wytlumacz to sobie to tak ze wieksze modele sa poprostu znacznie zywotniesz i jednym ciostem ich nie zabijesz.


Hmmm... Ale jak oberwie po łbie od Krwiopijca Ogr to przeciez moze uciac mu łeb wiec logiczne, ze powinien zejsc ;) Czyli KB tez nie działa na Ogry ? Cholera no ;)



Cytat: "JJ"


Zajrzyj do RB

It has no effect on big creatures such as Ogres or Dragons,



No, Cholera, no, jak RB nie umiesz przeczytać, to temat w którym sie wypowiadasz choć przeczytaj, on  Cholera no ma tylko DWIE strony. (Edit - tera już TRZY)
Cholera no ;)
Za duże łby mają i tyle. :p
Widzę, że nigdy głowy jednym cięciem nie próbowałeś odciąć, a i drzew narąbać Ci nie przyszło. Z tym Longinusem Podbipiętą to bujda. Nie raz kat toporem nie mógł "na raz" ściąć dobrze ułożonej na pieńku.

Offline Assarin

Killing Blow
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 17, 2006, 05:20:11 pm »
Cytat: "JJ"
Cytat: "Assarin"
Cytat: "Kensiorek"
twoja interpretnacja jest wzasadzie poprawna ale przegiol by demona bo taki smok tez jest takiego samego rozmiaru jak on :) i  w zasadzach napisali ze KB dziala tylko na mansize model. Wytlumacz to sobie to tak ze wieksze modele sa poprostu znacznie zywotniesz i jednym ciostem ich nie zabijesz.


Hmmm... Ale jak oberwie po łbie od Krwiopijca Ogr to przeciez moze uciac mu łeb wiec logiczne, ze powinien zejsc ;) Czyli KB tez nie działa na Ogry ? Cholera no ;)



Cytat: "JJ"


Zajrzyj do RB

It has no effect on big creatures such as Ogres or Dragons,



No, Cholera, no, jak RB nie umiesz przeczytać, to temat w którym sie wypowiadasz choć przeczytaj, on  Cholera no ma tylko DWIE strony. (Edit - tera już TRZY)
Cholera no ;)
Za duże łby mają i tyle. :p
Widzę, że nigdy głowy jednym cięciem nie próbowałeś odciąć, a i drzew narąbać Ci nie przyszło. Z tym Longinusem Podbipiętą to bujda. Nie raz kat toporem nie mógł "na raz" ściąć dobrze ułożonej na pieńku.


Jacku nie unos sie, zauważ, że sam sobie odpowiedziałem ;)
url=http://www.publicamp.org/][/url]

JJ

  • Gość
Killing Blow
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 17, 2006, 05:25:59 pm »
Cytat: "Assarin"


Jacku nie unos sie, zauważ, że sam sobie odpowiedziałem ;)



Eeeee...Nie zauważyłem.... :oops: